FXT: - Ønsker de ikke å vinne serien? ( var: Deilig Ivar Hoff. Deilig)

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • maxpayne
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2006
    • 1252

    #21
    Opprinnelig skrevet av bøllefrø
    Fy faen for noe piss forumet renner over med om dagen. Jeg blir skikkelig irritert over den idiotiske kritikken som kommer.

    Greit - vi kan stille kritiske spørsmål til disposisjoner, ved spill etc. Jeg kan være helt enig i at man kan spørre hva som skjer med OO, men å komme med all denne verbale møkka her, blir for dumt.

    OO har 5-års kontrakt med LSK. Nå har han spilt dårlig i 3 måneder, hvorav det var VM-fri i én av de. OO har, som mange andre i samme periode, underprestert. Men å gå fra den erkjennelsen til å ønske en spiss med et enormt potesiale skal råtne hen på 3. laget - det er for drøyt.

    Jeg foreslår at du slår opp i leksikon under ordet "supporter". Litt fritt lest ut av det og oversatt til fotballspråket, betyr det at vi kan stille oss spørsmål ov hva inni h.... som skjer med en spiller, men vi ønsker han ikke å råtne bort på 3. laget.

    Edit: forøvrig er jeg 100% enig i at OO sitter på benken om dagen og gjør noe annet for å finne tilbake formen fra april/mai.
    ... å kritisere OO blir for dumt han har ingen skyld i at baklengsmålene renner inn bakover i sluttminuttene. Jeg har fortsatt trua på OO jeg bare han får tilbake trua på seg selv, men til det trenger han hjelp og jeg er meget usikker på om dagens trenere og ledere er skikka til å skape trygghet og selvtillit blant spillerne.

    Kommentar

    • Jumbo
      Medlem
      Hoffnarr
      • May 2004
      • 66

      #22
      Opprinnelig skrevet av bøllefrø
      Jeg foreslår at du slår opp i leksikon under ordet "supporter". Litt fritt lest ut av det og oversatt til fotballspråket, betyr det at vi kan stille oss spørsmål ov hva inni h.... som skjer med en spiller, men vi ønsker han ikke å råtne bort på 3. laget.

      Edit: forøvrig er jeg 100% enig i at OO sitter på benken om dagen og gjør noe annet for å finne tilbake formen fra april/mai.
      Skjønner at du har en overdreven mening om hva ordet "supporter" betyr ihvertfall, menne er helt riktig at jeg ikke er noen supporter av OO, men jeg er supporter av lillestrøm, så ergo driter jeg i hva som skjer med occean så lenge det går riktig vei for Lillestrøm. Og råtne bort? Han kan ihvertfall spille det stedet han har nivå til eventuelt frem til han viser god nok form til å være på alaget (noe han er miiiiilevis unna, menne greit, 3. laget var kanskje litt drøyt, menne 2 laget passer han kanskje bedre inn på, menne a-laget / benken til a-laget der hører han ikke hjemme ATM).

      PS: Jeg mener ikke at dette er OO sin skyld, menne noe Uwe får ta på sin kappe.

      Kommentar

      • KFL41
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2004
        • 3648

        #23
        På meg virker det som om Occean er overtrent. Han har ingen sprut i beina og er langt unna standarden han var i Royal League og begynnelsen av serien. Jeg husker Uwe sa at han måtte dempe Occean for han var redd det ble for mye for ham. Occean stod ofte igjen etter treningne og trente avslutninger. Ble det for mye for ham?

        I tillegg så vil jeg si at vi disponerer ham litt feil. I odd var han vel ikke noe oppspillspunkt, da de er ett spillende lag. Han er best når vi har innlegg fra begge kanter og han kan bruke musklene sine i boksen. Nå bruker vi ham helt feil som f eks i går.

        Kommentar

        • Jan Banan
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2004
          • 809

          #24
          Opprinnelig skrevet av Jumbo
          Skjønner at du har en overdreven mening om hva ordet "supporter" betyr ihvertfall, menne er helt riktig at jeg ikke er noen supporter av OO, men jeg er supporter av lillestrøm, så ergo driter jeg i hva som skjer med occean så lenge det går riktig vei for Lillestrøm. Og råtne bort? Han kan ihvertfall spille det stedet han har nivå til eventuelt frem til han viser god nok form til å være på alaget (noe han er miiiiilevis unna, menne greit, 3. laget var kanskje litt drøyt, menne 2 laget passer han kanskje bedre inn på, menne a-laget / benken til a-laget der hører han ikke hjemme ATM).

          PS: Jeg mener ikke at dette er OO sin skyld, menne noe Uwe får ta på sin kappe.
          Off topic, MEN vær så snill... Det heter "men", ikke "menne"
          - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

          Stuart Baxter har forstått det.

          Kommentar

          • veiron
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6267

            #25
            Opprinnelig skrevet av Jan Banan
            Off topic, MEN vær så snill... Det heter "men", ikke "menne"
            Jævla språknazi, hehe!
            (Forøvrig helt enig)

            For å kommentere saken, jeg synes ikke Ivar Hoff er helt på jordet her! Og det er bra at han ikke legger noe imellom og sier det som det er.
            Også bra at han fortsatt tror på gull til LSK. Selv er jeg mer i tvil, men jeg har fortsatt håpet!
            Lærer aldri... oooptiiimiist...

            Kommentar

            • Leif A
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2003
              • 3962

              #26
              Opprinnelig skrevet av veiron
              Lærer aldri... oooptiiimiist...
              Til siste håp om edelt metall er definitivt ute. Hvert eneste år.
              Forøvrig synes jeg at Hoff har noen gode poenger. At han spissformulerer er vel ikke noe nytt akkurat...
              Knurr...

              Kommentar

              Working...