FXT: - Ønsker de ikke å vinne serien? ( var: Deilig Ivar Hoff. Deilig)

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • maxpayne
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2006
    • 1223

    FXT: - Ønsker de ikke å vinne serien? ( var: Deilig Ivar Hoff. Deilig)




    ...endelig er Hoffern tilbake og snakker rett fra levra.
    Last edited by maxpayne; 24.08.2006, 12:30.
  • Hexaphim
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2006
    • 2756

    #2
    Den personlige vendettaen din mot Uwe Rösler og Jan Åge Fjørtoft begynner å bli jævlig slitsom. Drepte og spiste de hunden din eller noe?
    "Debating creationists on the topic of evolution is rather like trying to play chess with a pigeon; it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory." - S. D. Weitzenhoffer.

    Kommentar

    • Kjell.T.Ring
      Poll St. Ring
      --==FORUMRUNKER==--
      • Dec 2005
      • 11796

      #3
      Opprinnelig skrevet av maxpayne
      http://www.fxt.no/tippeligaen/lilles...icle719012.ece


      ...endelig noen som snakker rett fra levra.

      Legg den under nyhetstråden og please ikke prøv å lage så dårlig stemning du klarer her inne.
      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

      Kommentar

      • Ketil Cantona
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 6813

        #4
        Opprinnelig skrevet av maxpayne
        http://www.fxt.no/tippeligaen/lilles...icle719012.ece


        ...endelig noen som snakker rett fra levra.
        Du kan umulig ha det bra???

        Halle sa etter kampen at han ville ha inn Occean fordi de ventet mange dueller hvor han er MYE sterkere enn Mifsud samt han klarte å holde på ballen. Hva hadde du sagt om bare Koren kom forbi stopperen(noe som ville ført 2 mot 1 rett før målet til Liiiin) og putta.....

        Kommentar

        • morten
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 2156

          #5
          Enig med Hoff!
          Badekar
          http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

          Kommentar

          • runarM
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2004
            • 565

            #6
            Opprinnelig skrevet av Paddis
            Du kan umulig ha det bra???

            Halle sa etter kampen at han ville ha inn Occean fordi de ventet mange dueller hvor han er MYE sterkere enn Mifsud samt han klarte å holde på ballen. Hva hadde du sagt om bare Koren kom forbi stopperen(noe som ville ført 2 mot 1 rett før målet til Liiiin) og putta.....
            De fleste er vel enige om at et bytte som gjør at Lyn overhodet ikke trenger bekymre seg for rommet bak forsvarerene sine ikke virker særlig lurt. Lyn kom 30m høyere opp på banen øyeblikkelig. Og det er ikke i etterpåklokskapens navn. Hadde vi vunnet kampen hadde det fortsatt virka som et idiotisk trekk - akkurat som den satans "holde-på-ballen-ved-cornerflagget" - taktikken. Et eller annet sted må jo dette komme fra. Siden han tok ut sundgot, kunne jo Occean tatt hans plass, og ev Myklebust på topp?
            runarM

            Kommentar

            • chrissp
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2004
              • 2403

              #7
              Enig med Hoff. Occean var jo knapt nok nede i forsvar uansett. Ikke klarer han å holde på ballen heller. Kort og godt er Occean udugelig til det aller meste. Bare hans egen mor, eller for saks skyld, trener som ville punge ut 8 millioner for ham, vil insistere på å sette inn han. Komplett komplett komplett udugelig.

              Jeg skal ikke kreve Uwes avgang, men at han skal ha en stor del av skylda for gårsdagens flause er det ikke tvil om.
              Bølerkanaris

              Kommentar

              • KFL109
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2003
                • 1958

                #8
                Opprinnelig skrevet av chrissp
                Jeg skal ikke kreve Uwes avgang, men at han skal ha en stor del av skylda for gårsdagens flause er det ikke tvil om.
                Så flott at du er så storsinnet!

                Håper du kan gi han noe av æren for at vi feide FC Oslo av banen den første halvtimen også. Er enig i at de taktiske disposisjonene ikke slo heldig ut, men "en stor del av skylda" er noe i overkant.

                Skylda gir jeg hovedsaklig til Dantons tåpelige forsvarsinngripen som førte til straffesparket, og i ennå større grad til Wehrmans hodeløse opptreden. Uten at jeg skal kreve disse spillernes avgang...
                Vidar Evje

                Kommentar

                • Jumbo
                  Medlem
                  Hoffnarr
                  • May 2004
                  • 66

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av chrissp
                  Enig med Hoff. Occean var jo knapt nok nede i forsvar uansett. Ikke klarer han å holde på ballen heller. Kort og godt er Occean udugelig til det aller meste.
                  Må jo si meg enig med hoff denne gangen selv også, dette var utelukkende uwe/halle sin feil.

                  Og at occean knap er nede i forsvar, det kan han jo faen ikke, for med den farta han er vil han jo bruke de neste 10 minuttene på å komme seg opp i angrep igjen der han hører hjemme.
                  Det er vel bare å innse at Occean er det største bomkjøpet lillestrøm noen gang har gjort, kanskje på tide og la han spille for tredje laget og glemme den investeringa!!!!!!!!!! (Men fy faen så store forventninger jeg hadde til denne mannen.)

                  Kommentar

                  • KFL109
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2003
                    • 1958

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Jumbo
                    Det er vel bare å innse at Occean er det største bomkjøpet lillestrøm noen gang har gjort
                    Historieløshet!

                    (Er du sylfersk KFL'er kan man selvfølgelig ikke forvente at du kan hele bomkjøpslista, på den annen side kan du da umulig ha opplevd mange nok til at det er noen vits i å nevne Occean i en sånn sammenheng.)
                    Vidar Evje

                    Kommentar

                    • Leif A
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2003
                      • 3962

                      #11
                      Occean skal vel gjøre rimelig mye galt for å havne på "topp ti" på den lista, ja...
                      Knurr...

                      Kommentar

                      • Jumbo
                        Medlem
                        Hoffnarr
                        • May 2004
                        • 66

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av KFL109
                        Historieløshet!

                        (Er du sylfersk KFL'er kan man selvfølgelig ikke forvente at du kan hele bomkjøpslista, på den annen side kan du da umulig ha opplevd mange nok til at det er noen vits i å nevne Occean i en sånn sammenheng.)
                        Er nok ikke så sylfersk som du kanskje tror, menne med den prislappen Occean hadde, så vil jeg karaktisere han som en av de største bomkjøpene.

                        Kommentar

                        • chrissp
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2004
                          • 2403

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av chrissp
                          Jeg skal ikke kreve Uwes avgang, men at han skal ha en stor del av skylda for gårsdagens flause er det ikke tvil om.
                          Opprinnelig skrevet av KFL109
                          Så flott at du er så storsinnet!

                          Håper du kan gi han noe av æren for at vi feide FC Oslo av banen den første halvtimen også. Er enig i at de taktiske disposisjonene ikke slo heldig ut, men "en stor del av skylda" er noe i overkant.

                          Skylda gir jeg hovedsaklig til Dantons tåpelige forsvarsinngripen som førte til straffesparket, og i ennå større grad til Wehrmans hodeløse opptreden. Uten at jeg skal kreve disse spillernes avgang...
                          Jo takk. Storsinn er en av mine gode egenskaper

                          Min setning var basert på flere innlegg som mener Uwe er feil mann for jobben. Min formulering var bare for å vise at jeg må kunne gi hoveddelen av skylde på Uwe, uten at jeg dermed krever hans avgang. Kanskje litt feil formulert, men uansett....

                          Har ingen problem med å gi han æren for at vi spilte en meget god første omgang, ligger i tet i serien og mere til. Dette derimot er snakk om "serien" av tapte poeng i sluttminuttene. Wehrmans utvisning og Dantons straffe er egentlig ikke interessant i diskusjonen. Hvorfor ikke? Fordi det er VI som uansett leder 3-1 med et kvarter igjen å spille. Da ikke bare gjør Uwe et totalt mislykket bytte, men han mener til og meg at han ville gjort det igjen. Samtidig har han uttalt seg til media om at han VISSTE utligningen ville komme.

                          Når da forsvaret spiller så elendig i sluttminuttene i så mange kamper, mener jeg det er klart at Uwe må ta størstedelen av skylda. Da enten mangler han kunnskap om defensiv organisering eller kanskje mangler de pedagogiske evnene til å forklare dette til spillerne, eller kanskje mangler evnen til å motivere, eller kanskje til og med ikke har troverdighet i gruppa. Who knows.

                          Skal jeg gi Uwe æren av godt spill, så må han også ta i mot kritikken når den er berettiget. Denne kampen er et slikt eksempel.
                          Bølerkanaris

                          Kommentar

                          • chrissp
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2004
                            • 2403

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Jumbo
                            Det er vel bare å innse at Occean er det største bomkjøpet lillestrøm noen gang har gjort,
                            Opprinnelig skrevet av KFL109
                            Historieløshet!

                            (Er du sylfersk KFL'er kan man selvfølgelig ikke forvente at du kan hele bomkjøpslista, på den annen side kan du da umulig ha opplevd mange nok til at det er noen vits i å nevne Occean i en sånn sammenheng.)
                            Basert på beløpet han er kjøpt for og forventningene man har hatt til spilleren, er det i hvertfall ikke tvil om at han er på en god 10 på topp liste.

                            Gi gjerne navn på andre som burde komme foran...

                            Han skal ikke ha skylda for at han eventuelt blir brukt feil og forventningene var for store, men ballmottak som en miniputt og arbeid som han hadde prolaps, tyder på at han ikke lenger har en verdi på 8 millioner for å si det sånn.
                            Bølerkanaris

                            Kommentar

                            • e.d
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2005
                              • 688

                              #15
                              Er det katastrofe å spille uavgjort borte mot Lyn? Nei
                              Når dere skal analysere kampen må dere analysere hele kampen. Ikke bare trekkke ut en liten del dere er misfornøyde med for så å konkludere med at de er et taperlag og Røsler er ræva osv. Ville det vært bedre om Lyn hadde ledet 3-0 til pause og vi hadde klart uavgjort. Det ville vært akkurat det samme, men da tenker jeg røsler hadde blitt genierklært pga smarte bytter eller noe sånt.
                              synging, mentalitet - Kanari-Fansen

                              Kommentar

                              • e.d
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • May 2005
                                • 688

                                #16
                                forøvrig synes jeg tittelen på denne tråden er idiotisk.
                                synging, mentalitet - Kanari-Fansen

                                Kommentar

                                • chrissp
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2004
                                  • 2403

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av e.d
                                  Er det katastrofe å spille uavgjort borte mot Lyn? Nei
                                  Når dere skal analysere kampen må dere analysere hele kampen. Ikke bare trekkke ut en liten del dere er misfornøyde med for så å konkludere med at de er et taperlag og Røsler er ræva osv. Ville det vært bedre om Lyn hadde ledet 3-0 til pause og vi hadde klart uavgjort. Det ville vært akkurat det samme, men da tenker jeg røsler hadde blitt genierklært pga smarte bytter eller noe sånt.
                                  JO!! Når man leder 3-1 og det gjenstår et kvarter er det en katastrofe. Det er en katastrofe for den defensive organisering, noe som det meste av kritikken rettes mot.

                                  Det er mulig det Uwe hadde blitt genierklært HVIS vi hadde ligget under 3-0. Men var det det som skjedde? Nope. Hva med holde deg til det FAKTISKE kampforløpet? To baklengs de siste minuttene og tap av "sikre" poeng for 5 gang denne sesongen.
                                  Bølerkanaris

                                  Kommentar

                                  • e.d
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2005
                                    • 688

                                    #18
                                    Og hva med å forholde seg til det faktiske kampresultatet som tross alt er det eneste som teller.
                                    synging, mentalitet - Kanari-Fansen

                                    Kommentar

                                    • Harvest
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jan 2006
                                      • 855

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av chrissp
                                      JO!! Når man leder 3-1 og det gjenstår et kvarter er det en katastrofe. Det er en katastrofe for den defensive organisering, noe som det meste av kritikken rettes mot.

                                      Det er mulig det Uwe hadde blitt genierklært HVIS vi hadde ligget under 3-0. Men var det det som skjedde? Nope. Hva med holde deg til det FAKTISKE kampforløpet? To baklengs de siste minuttene og tap av "sikre" poeng for 5 gang denne sesongen.
                                      Det gjenstod 22 minutter pluss 4 min. tillegg når 2-3 scoringa kom, for å være litt pirkete
                                      Iron Maiden's gonna get you.

                                      Kommentar

                                      • bøllefrø
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Sep 2004
                                        • 462

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av Jumbo
                                        Det er vel bare å innse at Occean er det største bomkjøpet lillestrøm noen gang har gjort, kanskje på tide og la han spille for tredje laget og glemme den investeringa!!!!!!!!!! )
                                        Fy faen for noe piss forumet renner over med om dagen. Jeg blir skikkelig irritert over den idiotiske kritikken som kommer.

                                        Greit - vi kan stille kritiske spørsmål til disposisjoner, ved spill etc. Jeg kan være helt enig i at man kan spørre hva som skjer med OO, men å komme med all denne verbale møkka her, blir for dumt.

                                        OO har 5-års kontrakt med LSK. Nå har han spilt dårlig i 3 måneder, hvorav det var VM-fri i én av de. OO har, som mange andre i samme periode, underprestert. Men å gå fra den erkjennelsen til å ønske en spiss med et enormt potesiale skal råtne hen på 3. laget - det er for drøyt.

                                        Jeg foreslår at du slår opp i leksikon under ordet "supporter". Litt fritt lest ut av det og oversatt til fotballspråket, betyr det at vi kan stille oss spørsmål ov hva inni h.... som skjer med en spiller, men vi ønsker han ikke å råtne bort på 3. laget.

                                        Edit: forøvrig er jeg 100% enig i at OO sitter på benken om dagen og gjør noe annet for å finne tilbake formen fra april/mai.

                                        Kommentar

                                        Working...