Noe må gjøres!! Videodømming!!

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tHuLu
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2003
    • 730

Det kommer alltid til å være kjipe dommeravgjørelser... og mulig videodømming gir folk enda mer blod på tann i tvilsomme situasjoner som kan tolkes 2 veier. Det må da vel bli et sirkus uten like!
    Vi får da heller satse på å score nok mål til at dommeren skal klare å ha noen særlig innflytelse på resultatet.
    Men at spillere som filmer eller får andre lags spillere feilaktig utvist er et problem, det er jeg enig i. Gislason går ut og angrer i media etter kampen, han kunne sagt ifra på banen, men det er mye å forvente. Det har vel ikke skjedd noe lignende siden Arne Larsen Økland fikk annulert målet sitt.
    For det er bedre å værra døv enn vålenga!

Kommentar

• xeR
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Jan 2004
      • 11206

Fotball er ett spill der mye skjer på kort tid. Det er en del av sjarmen. Hva skulle vi diskutert her inne om alle avgjørelser var riktige? Trenere gjør feil, spillere gjør feil og dommere gjør feil. Videodømming får ikke min stemme. Over tid vil alt jevne seg ut, og selv om vi har hatt en del uflaks i det siste så bør vi ikke klage, fikk mye hjelp i vårsesongen.
      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• Rathsmeister
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2006
        • 561

Amerikansk fotball....

En måte å gjøre det på er som i NFL. Der (om jeg ikke tar feil) har begge lag mulighet til å kreve videodømming på 2 situasjoner. Om det respektive laget har rett ved begge disse, får man en 3 situasjon.
        Last edited by Rathsmeister; 27.08.2006, 10:49. Begrunnelse: skriveleif
        Mvh
        Martin Raths

Kommentar

Working...