Nå tror jeg de fleste blir lei av feil avgjørelser på fotballbanen. En sport som omsetter så mye penger og som har så bred støtte av alle forskjellige folkegrupper bør ha et system som er bortimot feilfritt. Det er mye følelser innvolvert i en fotballkamp og etter både straffespark, annulertmål og rødt kort for andre kamp på rad så hadde jeg mest lyst til å bare storme banen og ta med meg alle som sto i VG svingen ned. Det er rett og slett skandale.
Hva kan gjøres for å bedre dømmimgen? Videodømming. Ikke bare på streken, men i alle situasjoner. Hvordan kan dette funke. Dommere kan rett og slett ha et headset på seg som bare fjerdedommeren kan kommunisere gjennom. Han kan sitte foran skjermen og se på alle situasjoner som skjer og si ifra til dommeren. Dommeren kan så velge å følge det eller ikke.
Hva mener dere? Noe må bli gjort!!!
Hva kan gjøres for å bedre dømmimgen? Videodømming. Ikke bare på streken, men i alle situasjoner. Hvordan kan dette funke. Dommere kan rett og slett ha et headset på seg som bare fjerdedommeren kan kommunisere gjennom. Han kan sitte foran skjermen og se på alle situasjoner som skjer og si ifra til dommeren. Dommeren kan så velge å følge det eller ikke.
Hva mener dere? Noe må bli gjort!!!
Kommentar