Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Røsler sa nettopp på tv2-sporten at pga spillerne endelig viste følelser i garderoben etter gårsdagens kamp, var han sikker på at vi kom til å vinne serien.
-Det er det jeg alltid har ønsket, at spillerne skal bry seg, sa røsler.
Sånn ca..
Den innstillingen liker jeg!
120
"A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again." - Nosa
...hahaha jeg gir meg ende over. Snakk om å grave sin egen grav, men han skal ha for at han klarer å snu kritiske spørsmål fra journalister til nytt fokus.
For en herlig offensiv, men historieløs risikofull holdning!! All historikk tilsier at når gullpraten begynner så går det til helvete. Men det hele er jo bare sykologi. Kanskje det var genialt? Kanskje Uwe blir hengt ut som en idiot etter å ha tatt 1 poeng på neste 3 kamper? Kanskje gutta er sterke nok til å takle presset? Kanskje ikke? Den som lever får se...
For en herlig offensiv, men historieløs risikofull holdning!! All historikk tilsier at når gullpraten begynner så går det til helvete. Men det hele er jo bare sykologi. Kanskje det var genialt? Kanskje Uwe blir hengt ut som en idiot etter å ha tatt 1 poeng på neste 3 kamper? Kanskje gutta er sterke nok til å takle presset? Kanskje ikke? Den som lever får se...
Jeg følger deg et lite stykke på veien, men bare et veldig lite. Det katastrofale gullpratet pleier å komme mens laget er på topp, og etter en rekke seiere. Lag som sliter, men allikevel har gode muligheter til å ende øverst, og som allikevel begynner å snakke om gull, har jeg ikke andre eksempler på enn RBK. Vi vet jo hvor de har pleid å ende
Deilig!
Det er jo faen meg bedre å gå ut med en offensiv innstilling, enn å ta den klassiske norske trenervarianten: "Vi tar en kamp om gangen, vi kan ikke prate om gull enda." Hvis målet er å vinne hele driten må vi jo tørre å si det, så får det heller være om man må svelge uttalelsene sine ved slutten av sesongen.
"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor
Så utrolig deilig å høre! Elsker den innstillingen. For en utrolig frisk offensiv uttalelse. Her lyser det ut av øynene og hjertet til Uwe at han vil at LSK skal ta gull og LSK er gode nok for det. Han sier det på et tidspunkt hvor kanskje LSK anses som en outsider ift Brann og RBK når det kommer til seriegullet.
Herlig Uwe. Etter en sånn uttalelse, en så til de grader offensiv uttalelse, så håper jeg at hele flisbyen og Romerike støtter oppunder. Her skal det faen meg graves annet enn potetgull!
Herlig. Herlig!
-- Lenge Leve Lillestrøm!! --
Galskap er bare begynnelsen når du blir med...
Gleder meg allerede............. Er blitt kvitt skuffelsen fra i går.
Det krevde en del øl og en sørlandsblondine (Onsdag er studentkveld i tigerbyen - selv om jeg er langt unna studentalder). De går rundt i grønne trøyer hvor det står f.eks. Snadder Fadder !!!!!!
Kult av han å si at grunnen til at vi tar gull, er at gutta viste følelser og sinne i garderoben etter kampen i går. Det ble i følge han kastet drikkeflasker i garderoben.:lsk: Tror gutta er veldig sugne på å ta gullet nå!
A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.
...hahaha jeg gir meg ende over. Snakk om å grave sin egen grav, men han skal ha for at han klarer å snu kritiske spørsmål fra journalister til nytt fokus.
Snakk om optimistisk supporter! Vi ligger ETT poeng bak serielederen. Det ER mulig med gull.
Kommentar