Uwe: Vi vinner gull!

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Leif A
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 3962

ENDELIG!
    For første gang siden han tok over som trener, tør han si at han går for gull. Kanskje er det alt som skal til.

Men de morsomste i denne sammenhengen må jo være oss, som starter feiringa allerede! Heia oss!!!:lsk:

Og maxpayne, hvorfor gidder du i det hele tatt å logge deg på forumet? Jeg har fortsatt til gode å legge merke til en eneste positiv post fra deg.
    Jeg kommer aldri til å nekte deg eller noen andre å være kritisk til det som foregår i og rundt LSK (det ville vel bli tidenes lek med bombekaster i drivhus...), men du er jo bare negativ!

Se opp og frem! Livet smiler!
    Knurr...

Kommentar

• Fjeller'n
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2003
      • 905

Jeg ble både glad og skeptisk jeg.
      Glad fordi noen endelig tør å si at vi går for gull. Mannen lovet jo oss nærmest gullet.
      Skeptisk fordi det virker som om hele laget kollapser totalt hver gang ordet blir nevnt. Håper de takler det nå. Må høre på sjefen vett'u.

Stian
      "Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller

Kommentar

• msl42
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Sep 2005
        • 220

Opprinnelig skrevet av Eksil-kanari
        ENDELIG!
        For første gang siden han tok over som trener, tør han si at han går for gull. Kanskje er det alt som skal til.

Men de morsomste i denne sammenhengen må jo være oss, som starter feiringa allerede! Heia oss!!!:lsk:

Og maxpayne, hvorfor gidder du i det hele tatt å logge deg på forumet? Jeg har fortsatt til gode å legge merke til en eneste positiv post fra deg.
        Jeg kommer aldri til å nekte deg eller noen andre å være kritisk til det som foregår i og rundt LSK (det ville vel bli tidenes lek med bombekaster i drivhus...), men du er jo bare negativ!

Se opp og frem! Livet smiler!
        Er så enig med deg Leif. Selv om det har vært mange fortvilte skuffelser i det siste, så må man jo se fremover.. man kan jo ikke bare være negativ hele tiden.
        Jeg hadde en helt jævlig kveld, natt og dag i dag. men nå ser jeg mye lysere på ting igjen.
        På vei hjem fra kampen i går, holdt det på å gå riktig ille. Jeg og sønn min 10 år. stoppet på MCdonalds, furuset på vei hjem, da en dame rundt 55 år i nabokøen klarte å si helt alvorlig til sønn min at vi hadde noen jævlig stygge drakter.. Glad jeg klarte å styre meg..( måtte bare si det her.)

Ser bare frem til søndag nå, og da tror jeg vi begynner å få utelling igjen.
        Gutta legger seg ikke bakpå i neste kamp nå.. tror de har skjønt det..
        eLSKer fugla... ;-) :-)

Kommentar

• Mr.Lee
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2006
          • 736

Vi vinner iallefall ikke noen ting hvis vi skal fortsette å "prøve-å-ro-iland-en-seier-men-slippe-inn-på-overtid".

Men gøy å se at Uwe er optimist.

Kommentar

• chrissp
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2004
            • 2403

Skal mer til en at Uwe lover gull før jeg er ute av depresjonen, men når han først nevner det, så kan han jo begynne med en seier mot Kamma på søndag.
            Bølerkanaris

Kommentar

• Ballkunstneren
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2006
              • 780

Nå tar vi gull!!

Vi må tørre og vi må kjempe!! Gleder meg til å se Koren takle allerede!! Gull til Fugla!!!!!! Tror forresten ikke vi kommer til å ha sjans til å vinne gullet hvis ikke søgård spiller. En slik innflytelse som han har og den positive energien som han oser av er noe hele laget burdet ta eksempel av, men så er jo han Fetsund & Lillestrøm gutt og vet hva det dreier seg om.

Lillestrøm & Skedsmo = Fotball og LSK! Når Lillestrøm taper så går det ut over alt i Skedsmo området. Endelig kommer stoltheten til å reise seg igjen! Gull!! Gull!!

Kommentar

• semper fi
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2005
                • 823

Friskt og offensivt av Uwe, men vi er nok ikke gode nok dessverre...Jeg mener bunnivået vårt er alt for dårlig, selv om vi er gode når vi er gode.

Ustabiliteten blir vår bane i år er jeg redd.
                -After Dark Ultras-

Kommentar

• Fugla-83
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jul 2006
                  • 282

Tenk positivt folkens! På tide gult blir til gull :lsk:
                  ! Mitt hjerte banker LSK !

Kommentar

• Gale Isbre
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Dec 2005
                    • 1164

Opprinnelig skrevet av veiron
                    Er det ikke bare for moderator å pælme han ut da? Sånne troll som denne "maxpayne" trenger vi ikke her inne. Sikkert ikke LSK supporter engang.

Maxpayne, du er en stakkarslig figur.
                    En viss grad av ytringsfrihet må vi vel fortsatt kunne leve med. Minner forøvrig om ignore-funskjonen. Har selv benyttet den, og må bare si at det ikke er mye som skal til før forumet blir et langt mer harmonisk sted.

Kommentar

• MoBee
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jun 2004
                      • 958

Dette var deilig! Har vente lenge på at lsk skal si at målsetninga er gull. Det er jo ikke noe vits i, i Norge, å ikke ha det som mål, så jevnt somm det er her. Tror de som vil det mest nå, vinner. Om det er fugla eller ikke gjenstår å se, men jeg er bare fornøyd med å se et offensivt lsk, som VIL vinne.

Kommentar

• Pedro
                        Juniormedlem
                        Bøffelpromp
                        • Jul 2005
                        • 12

Godt å høre..

Denne meldingen var god å høre. Jeg var så langt nede igår. Lenger nede enn jeg har vært på veldig lenge etter en helvetes fotballkveld. Men etter å ha hørt det, så lindra det poengtapet for Lyn.

Jeg er en født pessimist, og er alltid skeptisk. Men noe sier meg at det faktisk er mulig. Og til meg og være så er det rimelig bra.

Men.... Om dette ikke skulle gå så kan sånne uttalelser være farlige. Klubben og supporterne kan mene sitt om uttalelsen. At det ikke skulle vært sagt og at man har gitt falske forhåpninger. Men det er kanskje ikke det værste. Rösler selv kan ha alt for stor yrkesstolthet at han velger å forlate klubben om det ikke skulle gå. Lillestrøm trenger Rösler de neste årene. Ellers kommer byggeklossene til et stabilt topplag til å falle sammen.

Jeg banna verden opp og ned på onsdag, og sa at til helgen kom jeg til å sitte hjemme og sture. Men jeg trekker det tilbake. Jeg skal på Åråsen og se Ham-Kam bli knust. Om Röslers lovord er sanne så starter det til Søndag.

Forza Fugla! :lsk:

Kommentar

• trigz
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 7134

Opprinnelig skrevet av Gale Isbre
                          En viss grad av ytringsfrihet må vi vel fortsatt kunne leve med. Minner forøvrig om ignore-funskjonen. Har selv benyttet den, og må bare si at det ikke er mye som skal til før forumet blir et langt mer harmonisk sted.
                          Godt tips! Maxpayne, du er ignorert. Uansett hva slags negativ drit du spyr ut av deg, kommer jeg ikke til å lese det. Hvordan føles det å vite at folk må gå omveier for å unngå å lese det du skriver? Det lurer jeg virkelig på.
                          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• Henrik
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2006
                            • 2110

Å uttale en målsetting om gull er bra, men han skaffer seg en fin liten fallhøyde ved å regelrett love det. Håper bare han holder det han lover...

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                              Poll St. Ring
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Dec 2005
                              • 11796

Opprinnelig skrevet av veiron
                              Er det ikke bare for moderator å pælme han ut da? Sånne troll som denne "maxpayne" trenger vi ikke her inne. Sikkert ikke LSK supporter engang.

Maxpayne, du er en stakkarslig figur.
                              Fint med den ignorer knappen Brukt på bl.a. maxpaine.
                              Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• Rønnern
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 6690

Opprinnelig skrevet av semper fi
                                Friskt og offensivt av Uwe, men vi er nok ikke gode nok dessverre...Jeg mener bunnivået vårt er alt for dårlig, selv om vi er gode når vi er gode.
                                Skjønner forsåvidt innvendingen, det er den samme jeg bruker når jeg skal overbevise meg selv om at det er idiotisk å tro at LSK kan ta gull.

Men så kommer jeg til å tenke på utfordrerne som er Brann og RBK og de har, etter min mening, vist i år at de har et langt dårligere bunnivå.

4-0 borte i sekken mot HamKam og ufattelige dårlige to ganger uavgjort mot Åtvidaberg er langt under det Fugla har prestert i år. Også trøndera har slitt enormt i år, med blant annet to heldige avansement i cupen mot 2. divisjonslag. Dog ser trøndera ut til å være i døtten.

Dette blir (kanskje) spennende...
                                Mvh Ronnie "The Runner"
                                LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• gamle-perta
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2004
                                  • 2418

Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                  Men så kommer jeg til å tenke på utfordrerne som er Brann og RBK og de har, etter min mening, vist i år at de har et langt dårligere bunnivå.

Tja..., det blir vel et tolkningsspørsmål.. :-)

Uansett: RBK og Brann har vel igjen innbyrdes også? Og begge skal vel også spille mot Stabæk?
                                  Oppgjøret mot Nadderud-gjengen blir en av mange nøkkelkamper for oss.
                                  I tillegg til alle sliteoppgjørene mot "bunnlag" som HamKam, Molde, Tromsø osv.

Mvh
                                  Gammer´n
                                  Mvh
                                  Gammer´n (Per T)

Kommentar

• Rønnern
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 6690

Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                                    Tja..., det blir vel et tolkningsspørsmål.. :-)
                                    Ja, men dersom en tolkning skal bli vektlagt, bør den jo i det minste ha et snev av realisme i seg. Ikke sant mr. Sandefjord-er-det-dårligste-laget-i-norsk-toppserie-gjennom-alle-tider?

Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                                    Uansett: RBK og Brann har vel igjen innbyrdes også? Og begge skal vel også spille mot Stabæk?
                                    Oppgjøret mot Nadderud-gjengen blir en av mange nøkkelkamper for oss.
                                    I tillegg til alle sliteoppgjørene mot "bunnlag" som HamKam, Molde, Tromsø osv.
                                    RBK og Brann møtes innbyrdes og begge har igjen Stabæk (Brann borte og trøndera har dem hjemme)
                                    Mvh Ronnie "The Runner"
                                    LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• bøllefrø
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Sep 2004
                                      • 462

Kanskje dette her kan funke. Det har jo aldri vært noen som har sagt dette her på åråsen før, og det har ikke funket sånn super bra. Dette her kan kanskje være et vendepunkt?

Uansett behøves det at noen gjør noe drastisk - for vi er IKKE for dårlige til å ta gull. Vi er mer enn gode nok. Vi får det bare ikke ut i kamp - særlig de siste minuttene.

Jeg håper at denne uttalelsen setter gutta i angrepsposisjon (at de skal angripe gullet) istedetfor den forsvarsposisjonen (av hvilken grunn?) som har gitt oss alle de unødvensige poengtapene.

Kommentar

• Torolf
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2004
                                        • 9574

Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                        RBK og Brann møtes innbyrdes og begge har igjen Stabæk (Brann borte og trøndera har dem hjemme)
                                        Det betyr at Stabæk har muligheten til å avgjøre dette selv, fordi de har igjen alle lagene foran seg på tabellen samtidig som det bare er tre poeng opp til førsteplassen. Legg til at de har den beste målforskjellen i Tippeligaen med 30-20.

Kommentar

• dIsTurBeD
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • May 2004
                                          • 668

Opprinnelig skrevet av Torolf
                                          Det betyr at Stabæk har muligheten til å avgjøre dette selv, fordi de har igjen alle lagene foran seg på tabellen samtidig som det bare er tre poeng opp til førsteplassen. Legg til at de har den beste målforskjellen i Tippeligaen med 30-20.
                                          Det er en trist tanke. Veldig trist, faktisk. Men, på den annen side er det jo alltid trist å tenke seg noen annen vinner en LSK. Skal det endelig skje i år? Hvis så skulle skje tar jeg meg en uke ferie fra jobben utelukkende for å feire, det er helt sikkert.

Kommentar

Working...