Sluttminuttene - Hvem har feilen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

    Sluttminuttene - Hvem har feilen

    Vi svikter gang på gang i sluttminuttene. Ser nesten alle her klandrer Uwe, men etter min oppfatning er det spillerne som svikter og ikke Uwe. Kan ikke akuratt klandres for engasjement. Mulig byttene ikke fungerte, men ser klart tankegangen bak de.

    Stem her.
    85
    Trener
    25,88%
    22
    Spillerne
    74,12%
    63
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

    #2
    Dette gjelder forresten kun skyldspørsmålet. Ikke hvem som har ansvaret for det er seff trener.
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

    Kommentar

    • iL
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Jan 2004
      • 10771

      #3
      Du glemte en 3dje option: supporterene

      hehe
      Kanarifugla flyr høyt i år!

      Kommentar

      • Kjell.T.Ring
        Poll St. Ring
        --==FORUMRUNKER==--
        • Dec 2005
        • 11796

        #4
        Opprinnelig skrevet av iL
        Du glemte en 3dje option: supporterene

        hehe
        Vurderte det, men så det som et latterlig alternativ. Har vært fantastiske i motgang i år. :lsk:
        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

        Kommentar

        • FrkFugl
          Juniormedlem
          Bøffel
          • May 2006
          • 26

          #5
          Nei nei Owe....

          Synes Uwe må ta på seg skylden for disse tapte poengene. Når vi helt klart tar dem på farta er det jo bare dumt å ta ut vår raskeste spiller. Hadde han satt inn Magnus i stedet så hadde vi ihvertfal hatt noen som kunne løpe der oppe..... Har "full" tillit til Occean men han må snart komme seg ut av jogge modus.
          Last edited by Rønnern; 25.08.2006, 12:35. Begrunnelse: Rettet navnet til Uwe

          Kommentar

          • Torolf
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2004
            • 9574

            #6
            Opprinnelig skrevet av iL
            Du glemte en 3dje option: supporterene

            hehe
            Du glemte kanskje den fjerde og viktigste: dommerne.

            Kommentar

            • Kjell.T.Ring
              Poll St. Ring
              --==FORUMRUNKER==--
              • Dec 2005
              • 11796

              #7
              Opprinnelig skrevet av Torolf
              Du glemte kanskje den fjerde og viktigste: dommerne.
              Dommer er minst viktig av den enkle grunn at han kan vi ikke påvirke. Endringene må skje i klubben ikke i dommerstaben. Synes vi har kommet greit ut generellt sett i år med dommeravgjørelser.

              Hater forresten å sutre på dommere.
              Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

              Kommentar

              • Torolf
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2004
                • 9574

                #8
                Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                Dommer er minst viktig av den enkle grunn at han kan vi ikke påvirke. Endringene må skje i klubben ikke i dommerstaben. Synes vi har kommet greit ut generellt sett i år med dommeravgjørelser.
                Jeg tror dommerne kan la seg påvirke av uthalingstaktikken vår. Når vi forsøker å parkere ved hjørneflagget, får vi i hvert fall ikke noe gratis i sluttminuttene. I tillegg blir det lett til at de legger til ekstra tid på pur faen, jfr. de fire minuttene tilleggstid mot Stabæk og Lyn.

                Kommentar

                • Kjell.T.Ring
                  Poll St. Ring
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Dec 2005
                  • 11796

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Torolf
                  Jeg tror dommerne kan la seg påvirke av uthalingstaktikken vår. Når vi forsøker å parkere ved hjørneflagget, får vi i hvert fall ikke noe gratis i sluttminuttene. I tillegg blir det lett til at de legger til ekstra tid på pur faen, jfr. de fire minuttene tilleggstid mot Stabæk og Lyn.
                  Skulle ønske det var slik i dagens fotball, men sånn jeg ser det er det 1 min tillegg i første og 3 min tillegg i andre omgang vis det ikke skjer noe helt spesielt.
                  Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                  Kommentar

                  • _Jonern
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 4384

                    #10
                    Tror både trenere og spillere må ta sin del av skylden her. Det er klart at det har blitt gjort taktiske feilgrep osv, av trenere. Men Uwe og Gunnar kan da heller ikke noe for at Shane/Frode/Robbie eller hvem som helst ikke klarer å klarere enkle baller vekk fra farlig sone.

                    Sammen må vi jobbe videre for å unngå dette. Uwe må lære av sine feil, og det gjør han helt sikkert! Mens spillerne må holde konsentrasjonen til fløyta går for full tid.
                    ..................

                    Kommentar

                    • Shrap
                      Medlem
                      Møteplager
                      • Sep 2005
                      • 95

                      #11
                      Hmm, Vanskelig å si, men jeg ville faktisk lagt skylda på Trener, Spillere, Dommere Og supportere..
                      TRENEREN: Jeg mener Treneren har skyld, for bytter som eventuelt ikke "slår ann".
                      SPILLERENE: Spillere må ta skyld, for kanskje å bli en smule overivrige, (for eks, på start kampen, var 3 forsvarere på vei mot langballen, som valencia snappet opp, og det var da INGEN som kunne dekke han, eller kunne se at han kom på løp).
                      DOMMERENE: Dommere har selvfølgelig mye å gjøre i en fotball kamp,(mener da Spesielt start kampen, da müller, og otto gjorde AKKURAT samme ting, Müller fikk rødt kort, og han var ikke engang nær start spilleren, mens otto klipte han rett ned, og fikk så vidt jeg husker ingenting.(kanskje et gult kort). men jeg gidder heller ikke drive å syte av dommeren).
                      SUPPORTERENE: Så til supporterene. ( vet dette er VEEEELDIG tynt,og kanskje tilogmed en smule drøyt. Men må få sagt hva jeg mener.) I sluttminuttene av en jevn fotball kamp er det mye nerver i spill. spillerene blir nok litt usikre på hva de skal gjøre, og det ender da opp med at flere går på samme ball, eller dårlige avklaringer. Jeg mener supportere kan hjelpe spillerene ved å synge sanger til spillerene, istedet for hele laget... Har rambekk nettopp bare "måkt" unna en ball, så syng litt til han, så får vi håpe på at han får tilbake selvtilliten, og gjør en bedre jobb neste gang..Det må da funke mye bedre enn at halve supporter-gjengen roper neeei. Gå litt inn i dere selv, og tenk på hva som hadde funket best her: 2-2 etter ekstra-omganger..Du har nettopp sleivet unna en ball i forsvar. Hadde du satt pris på at 5000 personer synger en sang til deg for å bygge opp litt selvtillit.. Eller at like mange hadde ropt neeeei, for å Rive ned den lille gnisten du hadde igjen i kroppen, etter nesten 2 timer på matta??..

                      Men ikke misforstå meg. Jeg mener ikke NOE som helst negativt om Kanari-Fansen. dette var mer et Forslag, enn en "klage"

                      Men Da hopper snart Shrap i senga, for å stå opp tiidlig, å se på fugla trene litt før "dagen, før dagen"

                      Forza:lsk: Fugla
                      Bergdølmo - VÅR mann!!!

                      Kommentar

                      • cyberspud
                        Medlem
                        Møteplager
                        • May 2004
                        • 86

                        #12
                        spillerne har vel mest skyld der mener nå jeg, virker som vi gir opp etter en ledselse som egentlig skal være trygg å seile lenge på...
                        Tror også Uwe har en veldig god tanke med byttene han gjør, f. eks. Lyn- kampen da han etter min menig skulle ha byttet ut Sungot med Magnus, hvorfor, fordi Occean kunne hatt godt av å slite benken litt da han etter min mening ikke er verdt de 8 mill. han ble kjøpt for.
                        Spillerne
                        2004 Lillestrøm

                        spud

                        Kommentar

                        Working...