Er det noen her som har hørt noe om at Zane er på vei tilbake til oss??????
Zane??!!
Collapse
X
-
Nei...Terje Bekkelund
----------------------
For alle Kanaris i Bergen sjekk ut:
Kanaris i Bergen på KFL-Forumet og
Bergen Kanaris på Facebook -
jeg er ingen ryktemaker!!
en kompis av meg mente han hadde hørt noe om dette på lørdagen. men inntaket av alkohol gjør at han ikke er en helt stabil kilde. derfor prøver jeg bare å avkrefte eller bekrefte dette!!!------eLSKe-------Kommentar
-
-
Hva vi trenger eller ikke spiller ingen rolle for meg. Det er klart Zane ville ha spilt seg rett inn. Erlandsen sa en gang i tiden at Zane var en av de beste spissene han hadde trent.
Hjertelig velkommen tilbake Clayton!!!Kommentar
-
-
Samma faen. Hverken Orijenta eller Kasey får spille. Kasey får spille i cupen så er det tilbake på benken. Selg Orijenta, han er og blir en flopp!!!!!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av PaddisSamma faen. Hverken Orijenta eller Kasey får spille. Kasey får spille i cupen så er det tilbake på benken. Selg Orijenta, han er og blir en flopp!!!!!
Kasey har innhopp i hver eneste kamp og Orjinta imponerer stadig mer og mer på 2. laget. Hadde det ikke vært for EU-kvota, regner jeg det som sikkert at han hadde fått minutter i Tippeligaen.
-okbKommentar
-
Du bør bli skolelærer....
Samme hvordan navnet skrives, men du betaler ikke kjempe sum for en spiller som er benkers og får pepper etter hver b-kamp(bortsett fra siste)
Han kunne spilt han, hver gang ikke Kasey var på benken.....
Han er ikke god nok. Jeg svelger gjerne tunga hvis han spiller hver eneste kamp neste år.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av iLOrjinta kommer aldrig verden til å spille seg til fast plass uansett.
Det jeg har sett av ham så er han langt fra ett slikt nivå.
.. men kan man egentlig vurdere en spillers innsats og nivå ut i fra kamper i 2. divisjon?
-okbKommentar
-
Det jeg så av Orjinta for LSK2 mot Skjetten, imponerte meg. Ingen andre LSK-spillere har en liknende pasningsfot, med unntak av Koren. I tillegg har han veldig bra spenst og timing på hodespillet. Han hadde spilt kamper hvis det ikke hadde vært for EU-kvoten.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av PaddisDu bør bli skolelærer....
Opprinnelig skrevet av PaddisSamme hvordan navnet skrives, men du betaler ikke kjempe sum for en spiller som er benkers og får pepper etter hver b-kamp(bortsett fra siste)
Opprinnelig skrevet av PaddisHan kunne spilt han, hver gang ikke Kasey var på benken.....
Opprinnelig skrevet av PaddisHan er ikke god nok. Jeg svelger gjerne tunga hvis han spiller hver eneste kamp neste år.
-okbKommentar
-
Nei man kan ikke det. Det er snart spil 20 kamper, ennå ikke fått 2 minutter.... Jeg så en b-kamp i våres. Han sleit mer enn noen jeg har sett. Men det er typisk A.E å ikke prøve ut spillere. Hadde håpet Mato/Eirik ville fått litt mer spilletid.(ihvertfall når vi leder 5-1 over Viking)... Det er godt man har forskjellig mening?!?!?!
Syntes stallen er "litt" liten. Winsnes burde smakt treverket på benken snart, sorry Petter.
Trur også Werni ligger hakket foran Nigerianeren! :wink:Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av PaddisNei man kan ikke det. Det er snart spil 20 kamper, ennå ikke fått 2 minutter.... Jeg så en b-kamp i våres. Han sleit mer enn noen jeg har sett.
EN b-kamp i våres. EN! (1!). Hvordan veit du at han ikke hadde dagen? Hvordan veit du at han ikke har hevet seg? Teit å være så bombastisk når man ikke engang har tatt seg tida til å bedrive litt research selv.
-okbKommentar
Kommentar