Prøvespill

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ketil Cantona
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6813

    Prøvespill

    Sjekk linken:




    Ifølge Fjøra så har LSK en fransk spiss på prøvespill, noen som har hørt noe?
  • KanariJente
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Jul 2004
    • 106

    #2
    Niks... absolutt ingenting..
    Dette var nytt for meg. Jeg leser alt om LSK i avisene og ellers, men dette her var helt nytt for meg, gitt. Noen andre som vet???

    Kommentar

    • Trofast kanari
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Feb 2004
      • 355

      #3
      det er en kantspiller fra Lille. 20 år gammel
      er fra algeri med fransk pass

      Kommentar

      • Ketil Cantona
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 6813

        #4
        Håper vi snart forsterker litt i sesonginnspurten. Alle hatlagene ligger oss for nære. Enga er à poeng med oss og det er krise!!!!!

        Folk mener at de vi har holder. Tenk dere om. Mye skader eller utestengelser vil komme. Snart Koren, Søgård, Pål Steffen Osv. Powell er vel mildt sagt skadeforfulgt.

        Kommentar

        • MOCA
          Juniormedlem
          Bøffelpromp
          • Jun 2004
          • 17

          #5
          Han heter Karim Benounes - født 09.02.84. Bilde av ham i linken under:

          Kommentar

          • Ketil Cantona
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 6813

            #6
            Han så ut som en drapsmaskin.... :oops:

            Kommentar

            • Baron
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Nov 2003
              • 187

              #7
              Hvor aktuell er han? Vi er blitt lansert som taperen på overgansmarkedet i sommer. Det hadde vært posetivt om vi hadde fått forsterket laget vårt i sesonginnspurten. Men det viktigste er og beholde Gylfi.
              Baron!

              Kommentar

              • SuperErik
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jan 2004
                • 535

                #8
                Opprinnelig skrevet av MOCA
                Han heter Karim Benounes - født 09.02.84. Bilde av ham i linken under:

                http://www.allezlelosc.com/Albumphot...07benounes.jpg
                Om vi signer han,så bør Karim Benounes få kallenavnet Kari Bremnes :lol:
                - Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -

                <Djurgården-supporter etter LSK-DIF 1-0>

                Kommentar

                • pondus73
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Feb 2004
                  • 612

                  #9
                  Jeg har prøvd å finne noe mer ut om denne Karim, men det er ikke lett.
                  MEn har så langt funnet ut at han aldri har vært på A-laget til Lille. Og så har jeg fått vite at han er en offensiv midtbanespiller, men det var vel ingen nyhet

                  noen som har hatt mer flaks enn meg???
                  ------eLSKe-------

                  Kommentar

                  • LSK-supp.
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Dec 2003
                    • 1023

                    #10
                    Håper det kommer forsterkninger, så mot rbk på lerkendal at laget ikke er komplett.
                    I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                    Kommentar

                    • Dole
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2004
                      • 1590

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av pondus73
                      Jeg har prøvd å finne noe mer ut om denne Karim, men det er ikke lett.
                      MEn har så langt funnet ut at han aldri har vært på A-laget til Lille. Og så har jeg fått vite at han er en offensiv midtbanespiller, men det var vel ingen nyhet

                      noen som har hatt mer flaks enn meg???

                      Dersom noen er skarpe i fransk, er det et intervju med han her;



                      Om noen har lyst, går det sikkert an å stille spørsmål om Karim i dette forumet for algerisk fotball.

                      Kommentar

                      • pondus73
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Feb 2004
                        • 612

                        #12
                        her er en mulig oversettelse, har prøvd en av onlineoversetterne. det er vel kanskje ikke det beste resultatet, men noe fornuftig får man ut av det*ler*

                        "www.footalgerie.com met the international Algerian hope of Lille Olympique Sporting Club, it is for the big happiness of connaisseurs of Algerian football that he devoted himself to an interview aftermath in questions put down by the forumistes of Footalgerie.

                        Interview Karim Benounes

                        What is your future within LOSC? Be going you to stay or to change club?

                        I leave LOSC j have several contact of club French and foreign professional I soon intend to cut for one of its clubs you grip the first shapeless on forum.

                        You made hope left the team for the eliminatory of JO 2004, what are your positive points?

                        Solidarity and the ambience of the group and the technical staff without forgetting the warm-hearted supporters.

                        Hope – hushed up for a convocation HAS it as IT?

                        If I play more and I confirm in my future club it is with pride and honour that j would like to be called in national team A.

                        Of what thinks you of the arriving of new Selector Waseige and of intended allot of Pauwels?

                        Waseige can make only of the good has selection furthermore c a big mister of Belgian football is broadly with capabilities to attain objectives within sight d skills in World Cup 2006.
                        As regards Stephane Pauwels he did not leave yet is 100 % but if he leaves he will leave a big space

                        Of that think you of Has it as IT and who is the player who impresses you most?

                        All the players have of very good quality but there is a small gap d as automatism.
                        The player who impresses me most for his pride of the undershirt and its player's qualities is Djamel Belmadi.

                        Of what city you is in Algeria and which is your favourite club of the Algerian championship?

                        I am of Ain-Temouchent as Meçabih and my club to prefer is the mouloudia d Oran but j will you like JSK for its professionalism?

                        Thank you Karim Benounes I thank you and I wish you good chance afterwards of your career!!

                        Thank you have zinedine you latif and (Zizou 59) the forum of footalgerie I cross one good morning has all Algeria and has the readers of footalgerie very and soon has inchallah!"
                        ------eLSKe-------

                        Kommentar

                        • pondus73
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Feb 2004
                          • 612

                          #13
                          Jeg begynner nå å få noen tilbakemeldinger om Karim B. Det ser ut til at han ikke lenger er under kontrakt med Lille. Ingen av de som har svart meg har mye kjennskap til han, men noen av fansen som følger andrelaget skjønte ikke trenerens avgjørelse med å si han opp. De mente at han ville være en god spiller for fremtiden!
                          Håper på mer info etterhvert!
                          ------eLSKe-------

                          Kommentar

                          • pondus73
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Feb 2004
                            • 612

                            #14
                            Jeg har fått følgende karakteristikk om Karim B:
                            "benounes , c est un milieu defensif , qui jouait a lille , il est assez veloce, en tout cas il est tres interressant comme joueur et il a une selection avec les A.Point fort , c est la motivation , et son point faible , il flanche physiquement en fin de match, en tout cas c est un type a surveiller"

                            dette tror jeg kan oversettes sånn omtrent slik:
                            "Benounes er en defensiv midtbanespiller som har spilt for Lille. Han er ganske rask, og er en interessant spiller som "er et A-lags valg"(er veldig usikker om akkurat den delen!!!!)
                            Han sterke side er motivasjonen, hans svake side er utholdenheten mot slutten av kamper. I allefall er han en spennende spiller å følge.

                            Dersom noen har innvendinger mot min oversettelse så har jeg full forståelse for det

                            Noen som har sett han på trening????
                            ------eLSKe-------

                            Kommentar

                            • SuperErik
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2004
                              • 535

                              #15
                              defensiv midtbanespiller?

                              hmm trodde han var ving jeg..

                              Han høres iallefall ut som en spennende spiller,men om han er det i "fotballpraksis" er en annen sak.

                              Ellers kjekt at Fjørtoft har uttalt at Ødegaard(Sogndal) står øverst på LSK sin ønskeliste.
                              - Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -

                              <Djurgården-supporter etter LSK-DIF 1-0>

                              Kommentar

                              • pondus73
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Feb 2004
                                • 612

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av SuperErik
                                defensiv midtbanespiller?

                                hmm trodde han var ving jeg..

                                .
                                det var det jeg og trodde, men flere av innleggene jeg får sier dette. men det er mye positivt om gutten, men ser ut som om han sliter med kondisen!!!

                                er det ingen som har rapport fra treninger da??????
                                *venter spent*
                                ------eLSKe-------

                                Kommentar

                                • Lillelord
                                  Medlem
                                  Møteplager
                                  • Aug 2004
                                  • 79

                                  #17
                                  pondus73: Oversettelsen var grei nok den, eneste kommentar er den delen om "a-lags valg" - han har én kamp for a-laget.

                                  Ellers har jeg prøvd å lete litt rundt på nettet, jeg så noen andre som mente han var offensiv midtbanespiller med bra teknikk, og som kunne spille både sentralt og på høyre flanke. Han spiller også på Algeries U-21 lag, men de kom sist i sin gruppe i kvalifiseringen, så han er ikke nødvendigvis en kommende stjerne av den grunn. Men Zinedine Zidane er vel opprinnelig fra Algerie, så det er vel ikke umulig??

                                  Kommentar

                                  • Ketil Cantona
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2004
                                    • 6813

                                    #18
                                    Syntes denne mannen høres spennende ut. Noen som kan komme seg på en trening å titte for oss andre som er for langt unna? :?:

                                    Kommentar

                                    • pondus73
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Feb 2004
                                      • 612

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av Lillelord
                                      pondus73: Oversettelsen var grei nok den, eneste kommentar er den delen om "a-lags valg" - han har én kamp for a-laget.
                                      Det var det jeg også trodde, men tenkte kanskje det var den som skrevs oppfatning om at han burde være en a-lagsspiller eller noe

                                      Jeg har og fått inntrykk om at dette er en spennende spiller, men flere av de som har gitt meg tilbakemelding på ulike fora kommenterer hans kondis, at han ikke klarer å fullføre en kamp 100%1
                                      ------eLSKe-------

                                      Kommentar

                                      • MOCA
                                        Juniormedlem
                                        Bøffelpromp
                                        • Jun 2004
                                        • 17

                                        #20
                                        Romerikes Blad skriver idag at han reiser hjem igjen uten kontraktstilbud.

                                        Kommentar

                                        Working...