Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Gylfi er vel proppfull av selvtillit etter lørdagen.
Når også Mifsud scorer, høres det som alt ligger til rette også for at Fugla fortsetter scoringsformen mot Molde.
Men ja, han blir nok lagt mer merke til i utlandet nå. Får håpe Fjørtoft lykkes med kontraktsforhandlingene.... Stabilitet er viktig, spesielt med det laget vi har nå.
(Island - Italia 2-0) Målmaskinen Gylfi Einarsson (25) skjøt Italia i fillebiter. Nå råder han Åge Hareide til å skaffe seg en video av Islands triumf.
Gylfi Einarsson hevet sin egen markedsverdi ytterligere i går. Lillestrøm får trolig tøff kamp fra både norske og utenlandske klubber i prosessen med å få Einarsson til å forlenge kontrakten som går ut etter denne sesongen.
- Jeg tar ikke den diskusjonen gjennom media. Jeg konsentrerer meg bare om å spille for Lillestrøm, sier Gylfi Einarsson.
Kommentar