Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Nå er det på tide at Mifsud får spille litt, så vi får litt beskjent skap med denne gutten. Ellers blir vel laget ganske likt. Leder vi bra til pause håper jeg vi får se Mato eller Sodtvedt, og ikke bare de siste 5.
En slik benk ville være det rene galskap. Ingen innbyttere på venste back eller kant ? Misund, Werni, Shane, Thorud, Kasey, Powell pluss Soltvedt eller Mifsud tipper jeg er fornuftig.
Mifsud burde få en omgang i denne kampen. Virker til og være i god scoringsform i de kampene han spiller. Scorte 1 av 2 mål for Malta mot Færlandsøyene(eller hvem faen dem spilte mot)
Du som klaget på at jeg var inne på tråder og kom med usaklige innlegg burde vel kanskje se seg selv i speilet nå.
Og jeg gir da langt faen i hva de øyene heter, det var ikke det som var poenget med innlegget mitt. Mens du nok en gang glimter til med dine usakligheter. Trist for forumet
Du som klaget på at jeg var inne på tråder og kom med usaklige innlegg burde vel kanskje se seg selv i speilet nå.
Og jeg gir da langt faen i hva de øyene heter, det var ikke det som var poenget med innlegget mitt. Mens du nok en gang glimter til med dine usakligheter. Trist for forumet
For det første så er det du som klagde på meg (personangrep remember?).
For det andre så var det du som var grunnen til at admin stengte "Hvem dømmer 14/08" tråden.
Og for det tredje så var det faktisk veldig morsomt da du skrev færlandsøyene. :lol: Jeg syntes ihvertfall det.
Jeg sa ifra til admin at hvis dere (jo det er flere nisser som deg) skal snakke på den måten dere gjør til meg, så kommer jeg til å svare dere med akkurat den samme tonen tilbake.
I og med at andre kan være morsom på min bekostning (les jonern, IL og dine egne innlegg) så har jeg lov til å være morsom på andre`s bekostning jeg også.
En ting som ikke rimer her er at du driter langt faen i hvordan "Færøyene" skrives imens det tydligvis er veldig fælt for deg hvis noen påpeker skrivefeilen din. Godt gjordt. klappp
For det andre så var det du som var grunnen til at admin stengte "Hvem dømmer 14/08" tråden.
Og for det tredje så var det faktisk veldig morsomt da du skrev færlandsøyene. :lol: Jeg syntes ihvertfall det.
Jeg sa ifra til admin at hvis dere (jo det er flere nisser som deg) skal snakke på den måten dere gjør til meg, så kommer jeg til å svare dere med akkurat den samme tonen tilbake.
I og med at andre kan være morsom på min bekostning (les jonern, IL og dine egne innlegg) så har jeg lov til å være morsom på andre`s bekostning jeg også.
En ting som ikke rimer her er at du driter langt faen i hvordan "Færøyene" skrives imens det tydligvis er veldig fælt for deg hvis noen påpeker skrivefeilen din. Godt gjordt. klappp
Fint for deg at du syntes færlandsøyene var så morsomt at du måtte påpeke det.
Men jeg er forøvrig lei av og legge skam på forumet med disse usaklige debattene med deg, og håper nå at du kan komme med flere innlegg som holder seg til saken. Er nok ikke bare jeg som er lei av alle disse unødvendige personangrepene dine. Enkelte ganger virker det som du er på dette forumet kun for poengtere andres dumhet. Så klart gjør vi andre feil, (innkludert meg selv) men det er unødvendig og rippe opp i hver eneste en.
Hvis vi vinner denne match'n....noe jeg er rimelig sikker på at vi gjør, samt at Tromsø slår rævbk blir det i alle fall litt spenning i serien. Håper på Tromsø seier fordi de ikke har stabiliteten til å vinne de resterende kampene....noe de beviste da de gikk på en stjernesmell mot kamma.
Fint for deg at du syntes færlandsøyene var så morsomt at du måtte påpeke det.
Men jeg er forøvrig lei av og legge skam på forumet med disse usaklige debattene med deg, og håper nå at du kan komme med flere innlegg som holder seg til saken. Er nok ikke bare jeg som er lei av alle disse unødvendige personangrepene dine. Enkelte ganger virker det som du er på dette forumet kun for poengtere andres dumhet. Så klart gjør vi andre feil, (innkludert meg selv) men det er unødvendig og rippe opp i hver eneste en.
Kommentar