Tipper rund 6000 jeg. For min del er jeg redd LSK er litt høye i hatten for tiden og jeg ser ikke bort i fra at Molde karrer til seg ett poeng, men jeg har mest tro på 2-0
Før Molde kampen
Collapse
X
-
-
er rykter på lsk mailinglista som sier at en spiller vil signere for lsk i pausen av lsk-molde med 95 % sikkerhet.. hvem kan det være?
eneste jeg kan komme på er ronny johnsen?Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av mari-kanarier rykter på lsk mailinglista som sier at en spiller vil signere for lsk i pausen av lsk-molde med 95 % sikkerhet.. hvem kan det være?
eneste jeg kan komme på er ronny johnsen?Kommentar
-
Ja det er alltids lov å håpe. Men at det skjer fantastiske ting i kampens pause, er det slett ingen tvil om.Kommentar
-
Jeg trur faen meg det ikke kommer noen ny spiller i pausen. Det er nok kun giftemål. Hv skal de på banen å gjøre, snakk om høytider(med hele oks der). Nei jeg vurderer å bli hjemme, faen eller. Gå inn i kika og bli der....Kommentar
-
Ja, det var jo litt teit av avisa å røpe det, selvom de fleste - meg inkludert - har visst det siden 4.juli. Jeg synes hele ideen om fotballbryllup er veldig kul jeg.
Dette blir dessverre min siste kamp på lenge, av forskjellige grunner. Men familien min kommer garantert til å være med.
Ses på mandag.
PS. Jeg har ikke hørt noe om en eventuell spiller som skal signere... Det er nok bare et rykte, gitt...Kommentar
-
Stod det ikke i RB at det skulle presenteres en ny spiller på mandag da??
Så da er vel sjansen for at dette er litt mer enn fyllerør tilstede????
Skjønte ikke helt poenget med hvorfor dette bryllupet skulle være så hemmelig jeg.......------eLSKe-------Kommentar
-
Blir spennende å se..om det blir presentert en ny spiller eller ikke.- Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -
<Djurgården-supporter etter LSK-DIF 1-0>Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av oleJeg synes hele ideen om fotballbryllup er veldig kul jeg.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av pondus73Stod det ikke i RB at det skulle presenteres en ny spiller på mandag da??
Så da er vel sjansen for at dette er litt mer enn fyllerør tilstede????
Skjønte ikke helt poenget med hvorfor dette bryllupet skulle være så hemmelig jeg.......Kommentar
-
[/quote]
Leste nettopp RB nå, og jeg fikk der se at det etter sigende skal presenteres en ny spiller i pausen. Altså blir det både DET og et fotballbryllup. Det står til og med HVEM denne spilleren er - jeg har i allfall aldri hørt om ham, bortsett fra etternavnet hans da.[/quote]
Kan du ikke fortelle det til oss som ikke får tak i RB da????------eLSKe-------Kommentar
-
Magnus Myklebust blir mandag presentert som Lillestrømspiller fra og med neste sesong. Han er 19 år og spiller i Hødd, han er også fetteren til Jan Åge Fjørtoft. Myklebust skrev under en treårskontrakt, og har scort 7 mål på 15 kamper for hødd i år.Baron!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av pondus73Skjønte ikke helt poenget med hvorfor dette bryllupet skulle være så hemmelig jeg.......Kommentar
Kommentar