Velkommen Mia
[Kamptråd] Start - LSK - søndag 10.09 Kristiansand stadion kl. 20:00
Collapse
X
-
Begynte jevnt, så kom det en lang periode med fuglatrøkk helt til målet. Tok tid før de kom over det, men tok mer over mot slutten.
Målet var forsvarstabbe som ikke er lov på dette nivået, særlig ikke av ett lag som kan ta gull. Ellers er ikke kiko noen venstrekant. Synes også at Rambekk lider under å ha blitt skyvd ut på kanten.
Trur vi scorer i 2., men må ha to eller flere da.....\"Halle can be an infuriating player to watch - in the space of five minutes he will make a great tackle, clear the ball off the line....and then slip and let somebody in or pass the ball to an opposition player in the area.\"Kommentar
-
Ingen tvil, Tom Nordlie er Fuglafil!
Otto Fredrikson, Number One ..Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Ut med Mouelhi i pausen og inn med Occean ..
Sett Sundgot på midten,og kjør Søgård på venstre .
Mouelhi sliter og er i tillegg veldig sent inne i dueller.. lukter litt 2 gule kort det her.- Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -
<Djurgården-supporter etter LSK-DIF 1-0>Kommentar
-
Venstresiden er helt naken, og Danton er håpløs.
Ut med Danton, over på høyre med Rambekk, og inn med Shane.
Ut med Kiko (jeg noterer meg at kommentatorene mener han ikke har gjort noe bra i hele år. Må si meg 100% enig), inn med Påsan.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Amen.
Ut med dansken, inn med Shane på venstresida og Rambekk ut til høyre. Faen så elendig han er. Går jo ikke en kamp uten at han enten skaper store sjanser til motstanderen eller er sterkt delaktig i baklengs.
Nå ryker gullet.BølerkanarisKommentar
-
jeg vil se husár nå! danton har ikke vært noe god!
Hvis vi skal ha no mulighet for seier og seriegull så må vi få ett tidlig mål nå!Kommentar
-
Kommentar
-
Jøye meg! Her var det mye noldus-kommetarer ute og gikk!
Angående scoringa: Anton trekkes inn i midten på kontringen, i og med av vi sideforskyver voldsomt! Riise skal dette ned og plukke opp Hæstad. Jeg frikjenner ikke Danton, men mener Riise må dele skylda!
Jeg har fortsatt trua. Vi hadde et par fine kombinasjoner i første omgang, og kan godt komme tilbake her..
Og til sist: Kiko skulle hatt frispark 36 sekunder før scoringa..Kommentar
-
Angående scoringa: Anton trekkes inn i midten på kontringen, i og med av vi sideforskyver voldsomt! Riise skal dette ned og plukke opp Hæstad. Jeg frikjenner ikke Danton, men mener Riise må dele skylda!
Jeg har fortsatt trua. Vi hadde et par fine kombinasjoner i første omgang, og kan godt komme tilbake her..
Synd vi ikke har en bedre høyreback og venstrekant.Kommentar
-
Og til sist: Kiko skulle hatt frispark 36 sekunder før scoringa..
Her driver vi faktisk å deler ut skyld! Det er greit at noen må få skylda men dette er ikke viktig.. vi går til pause med 1 - 0... Vi Avslutter denne kampen med 1 - 2 eller 1 - 3..:lsk:Kommentar
Kommentar