Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
slutt å klage over klaging på spillere her inne! Vi er i kampmodus og chatter, de hører oss ikke så støtten har ikke noe å si, og vi må få det ut... Er forøvrig ikke enig i slakting av noen av dem. Men Dan virker ute... Start er gode frem til avslutning og Lsk er nervevrak. Men det kan veldig fort komme en utlikning.... FORZA!:lsk:
Dan Anton har en veldig god innleggsfot. De håper vel på innlegg, selv om har vært forferdelig dårlig i dag. Lukter mer 2-0 enn 1-1 dessverre. Håper det kommer litt godlukt snart. Fjøs.
Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil
Det er ikke disse tre eller det ene vi taper her i kveld jeg tenker på, men hvor usikre spillerne (spesielt forvaret) virker som gjør at mitt gullhåp henger i en tynn tråd. Tap i Kr.sand er ikke dårlig nødvendigvis, men de virker så taperaktig. det er ikke noe hyggelig å se. Husk at det er dårlige avslutninger som gjør at vi fremdeles har mulighet til utlikning. Jeg vil så gjerne ha trua, men det er vanskelig når killerinstinktet uteblir. De må jo ha viljen!
Kommentar