Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
LATTERLIG, Fugla. Fryktelig svak kamp. Gir fra oss ballen på egen banehalvdel, og greier ikke mer enn 3 trekk i laget. FY F**N assa.. Dette her er leit.
Mange svake prestasjoner av enkelte i dag, men aller værst kollektivt
Dere får F**n reise dere til neste kamp mot søpla !!
Stor fare for at Danton får 1 på børsen i morgen,og det samme til Mifsud.
Mifsud har vel knapt fått til en eneste ting utpå der..
Dette var helt jævlig dårlig..
- Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -
Jeg er så forferdelig skuffet nå. Ikke for tapet, men for innstillingen. JOBB MED HUET FOR F**N! Har sett det hele sesongen. De er jo gode nok, og det gjør meg forbanna.
På en annen side: snur det i hodet, vinner de gullet. Og det kan jo ikke være så vanskelig. Gi dem valium eller noe før kamp:lsk:
ydmykelse!!!!
5min tillegg og vi får faen ikke låne ballen engang!!!
det er rett og slett for dårlig! vi har ikke bra nok spillere, må innse det først
som sist. skal ikke henge ut noen her, men det er ingen tvil hvor skoen trykker.
byttene var jo heller ikke de mest taktiske jeg har sett, bare for å så jeg får slengt litt mer dritt.
får bare håpe vi slår enga. taper vi der er søpla plustelig rett i rævva på oss ..
er det mulig? høyresida i forsvaret vårt idag hadde knapt nok vært godt nok for strømmen...og med dette sier vi hadet til seriegull og bør konse på å klare medalje.
Da er det en ting som gjelder da - forsøke å berge en plass blant de fire beste. Finnes ikke et snev av vinnerkultur igjen i veggene på Åråsen.
ehhh... nå spilte vi i kr.sand og ikke på åråsen, for det første
og for det andre: Denne kampen er ikke avgjørende.. både brann kan tape imorgen, og rbk har feks igjen hamkam BORTE.. dette er kamper rbk KAN tape..
Skal gutta prate gull, så får dem først og fremst bevise at dem er uovervinnelige hjemme.. jeg refererer da til kamper som feks hjemme mot FFK..
Men å komme å si at det ikke er igjen noe vinnerkultur igjen på Åråsen, det er som å si at det ikke blir noe problem for en elefant å ****** ei rotte...
seriegullet er fortsatt ikke tapt det er dumt å si, men fortsetter vi å spille som i dag er det tapt.. nå må vi støtte gutta værre enn noen gang!!!!!!!!!!!!!! men fy faen for en møkka dag
Dan Anton Johansen og Olivier Occean. To fremragende argumenter for at Kjell Lier burde bestemme hvem som skal kjøpes, ikke trenerteamet.
Hvem er det som speider disse spillerne for oss? Snakka med en danske på jobben, og han gliste godt da jeg sa vi hadde sikra oss Danton. Håpløs spiller, men spiller med hjerte. Trenger ikke det. Jeg vil ha en god spiller.
Gleder meg til 2007 jeg nå. Denne sesongen har jeg glemt. Er så mange skuffelser fra administrasjon og helt ned til spillerne at jeg ikke har ord. Pølsespisende amatørgjeng.
Skremmende at vi er så dårlig. Med unntak av den lille sjansen til Occean hvor han nesten jogga inn en avslutning, klabb-og-babb sjansen i feltet som ble blokka hver gang og skuddet til Mouelhi så fikser vi svært lite oppover. Vi må jo presse fram når vi ligger under, vi trenger mål for å få poeng, da må vi satse og heller gi Start åpninger. Mot oss selv kommer motstandern i bølger, vi selv klarer ikke å komme framover.
Klart det er vanskeligere å spille mot Start når de fikk første målet, og deres taktikk gikk ut på å ligge bakpå å kontre. Men at vi er så fantasiløse er skremmende. Rett og slett litt Viking-takter over det hele. Synes det virker som vi stanger mye mot for tia, alle skudd blokkeres såvidt og stanga stopper oss nok en gang. Synes det er merkelig at vi så til de grader lar motstanderen styre spillet når vi selv trenger mål.
Gidder ikke krangle på byttene, et eller annet måtte vi gjøre, men troa på seier hadde jeg ikke etter at Start fikk 1-0. Det beste vi kunne håpe på var 1-1, spesielt etter det spillet vi viste. Og 1 poeng er ikke godt nok for å bli seriemester, vi fikk 0 poeng og kommer ikke til å bli seriemestere.
Kommentar