[Kamptråd] Start - LSK - søndag 10.09 Kristiansand stadion kl. 20:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • TurboJenta_FALSK_IDENTITET
    Utestengt
    • Sep 2005
    • 768

    Opprinnelig skrevet av chrissp
    RBK sprekker ikke.
    Brann sprekker ikke.
    LSK sprekker.

    Kom igjen fugla!! RL venter.
    hurra

    Kommentar

    • LasseN
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2005
      • 1610

      Vi var gode frem til 1-0. Edit: Ikke gode. godkjent tror jeg vi sier.
      Deretter raknet det fullstendig.
      LasseN

      Kommentar

      • Dole
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2004
        • 1573

        Opprinnelig skrevet av trigz
        Dan Anton Johansen og Olivier Occean. To fremragende argumenter for at Kjell Lier burde bestemme hvem som skal kjøpes, ikke trenerteamet.

        Null ryggrad, null seriegull.
        Trond Olsen og Haddad var vel heller ikke noen store suksesser. 4 bomkjøp er ikke mye å skryte av. Faktisk er det vel flere spillere som har vært bomkjøp enn suksesser.

        Rambekk og Bjørn-Helge er såvidt jeg kan se de eneste vellykkede innkjøpene som er gjort. Myklebust og Kiko er foreløbig spillere helt på det jevne i norsk målestokk.

        Kommentar

        • LSK-supp.
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2003
          • 1023

          Seriegullet er bare å glemme.

          Til det er RBK for stabile og LSK for ustabile.

          Bør heller konsentrere oss om å slå vif, som dessverre ser ut til å være i form.
          I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

          Kommentar

          • Frøken.Fugl
            Juniormedlem
            Ferskenpels
            • Apr 2006
            • 7

            Opprinnelig skrevet av trigz
            Dan Anton Johansen og Olivier Occean. To fremragende argumenter for at Kjell Lier burde bestemme hvem som skal kjøpes, ikke trenerteamet.

            Null ryggrad, null seriegull.



            Akkurat som om jeg skulle sagt det sjøl!

            Kommentar

            • Fugl1120
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2005
              • 3528

              Opprinnelig skrevet av Dole
              Trond Olsen og Haddad var vel heller ikke noen store suksesser. 4 bomkjøp er ikke mye å skryte av. Faktisk er det vel flere spillere som har vært bomkjøp enn suksesser.

              Rambekk og Bjørn-Helge er såvidt jeg kan se de eneste vellykkede innkjøpene som er gjort. Myklebust og Kiko er foreløbig spillere helt på det jevne i norsk målestokk.
              Trond Olsen var jo utelukkende en god signering, da vi fikk han gratis fra Glimt og solgte han igjen for omkring 1,5 millioner. Økonomisk sett hvert fall, sportslig imponerte han ingen.
              Lauken er vår venn!

              Kommentar

              • larsbøffel
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2005
                • 1028

                Opprinnelig skrevet av Dole
                Trond Olsen og Haddad var vel heller ikke noen store suksesser. 4 bomkjøp er ikke mye å skryte av. Faktisk er det vel flere spillere som har vært bomkjøp enn suksesser.

                Rambekk og Bjørn-Helge er såvidt jeg kan se de eneste vellykkede innkjøpene som er gjort. Myklebust og Kiko er foreløbig spillere helt på det jevne i norsk målestokk.
                Hvordan kan du si Trond Olsen var bomkjøp da? Han er jo kjempegod men han fikk jo ikke noe spille tid. vi kunne jo trengt han nå som påsan ikke er i sin besteform.. men henta de ikke han gratis og fikk litt penger for han da han ble solgt?? men uansett, hvis lillestrøm vil være et lag som skal være atraktivt for unge spillere burde de ikke kjøpe sånne som Trond Olsen og Bertheussen og aldri bruke dem! Se på lyn, nesten alle unge spillere ville vell valgt dem nå.

                Kommentar

                • Fugla-83
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jul 2006
                  • 282

                  ÅÅÅÅÅ så revva! Gruer meg til laks-vif nå...ser stygt ut dette her
                  ! Mitt hjerte banker LSK !

                  Kommentar

                  • Dole
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2004
                    • 1573

                    Opprinnelig skrevet av sverdfisk
                    Hvordan kan du si Trond Olsen var bomkjøp da?
                    Det er vel et bomkjøp å handle inn en spiller som du ikke ønsker å bruke?

                    Kommentar

                    • larsbøffel
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Sep 2005
                      • 1028

                      Opprinnelig skrevet av Dole
                      Det er vel et bomkjøp å handle inn en spiller som du ikke ønsker å bruke?
                      men som de tjente 1,5 mill på?

                      Kommentar

                      • Dole
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2004
                        • 1573

                        Opprinnelig skrevet av sverdfisk
                        men som de tjente 1,5 mill på?

                        Du tror det var tanken da de kjøpte ham? Det er vel litt naivt å tro?

                        Kommentar

                        • HJK
                          Juniormedlem
                          Ferskenpels
                          • Jul 2006
                          • 2

                          ikke verdig

                          Sånn som Lillestrøm spilte idag så er det ikke en gang verdig et topplag i norsk Tippeliga. Hvis vi spiller sånn de nærmeste åra må nok Lillestrøm kjempe for å unngå nedrykk enn å kjempe om gull, men jeg håper at FUGLA skjerper seg til kampen mot søpla og henger med i gullkampen. Lillestrøm kan, hvis de vil!:lsk:

                          Kommentar

                          • kunden
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jun 2005
                            • 2361

                            har nevnt det tidligere. tror sammensetningen i lager er for dårlig. glimtvis kan vi spille utrolig bra, men vi har ikke holdt mer enn en kamp iår en eller to ganger. dessuten bruker vi omtrent 15-20min i hver kamp for å komme igang, som idag. var nesten sikker på seier da vi etterhvert tok over og pressa start bakover. og vi hadde full kontroll, til vi nok en gang gir bort mål pga grov forsvarsmiss. bjørn helge er en av våre beste, men ser at han til stadighet trekker innover mot midten og ved den første scoringen var han helt over på andre kanten!! gir ikke uwe spillerene bestemte arbeidsoppgaver? idag kunne jeg faktisk ikke se konturene av et lag i det hele tatt(med unntak i perioden 20.-35.min).
                            vi må ha flere teknikere nå!!! idag ble vi stresset, og hva skjer. masse poleballer på måfå ..
                            vi har altfor mange spiller som bruker opptil flere sekunder på å få kontroll på ballen før den blir sendt videre. enten må uwe trene opp basisferdighetene eller så må det kjøpes inn spillere som kan ta imot, snu seg med ball og/eller sende den videre på en-touch ..

                            når dette er sagt, kan vi vinne gull. faktisk synes jeg start er det beste laget vi har møtt iår, men om vi skulle vinne serien, da er faen meg stå i norsk fotball elendig.

                            Kommentar

                            • larsbøffel
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Sep 2005
                              • 1028

                              Opprinnelig skrevet av Dole
                              Du tror det var tanken da de kjøpte ham? Det er vel litt naivt å tro?
                              Nei, men han er jo veldig god. d var jo ikke et bumkjøp. d var tabbe å ikke bruke han. det er hvertfall min mening!

                              Kommentar

                              • MoBee
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jun 2004
                                • 958

                                enig om occean, han har vist seg til nå å ikke leve opp til forventningene, som absolutt ikke har vært for høye. Men Dan Anton? Bomkjøp kan man vel ikke si at han er... Litt sterkt å si syns jeg

                                Kommentar

                                • Stone
                                  Seniormedlem
                                  Forumonanist
                                  • Sep 2006
                                  • 225

                                  Syns ærlig talt vi bør kreve mer innsats av spillerne enn det de viste i dag, de har jo dette som jobb for f...
                                  Bra betalt har de også, ihvertfall mange av de.
                                  Om de så skulle gi alt de har og fremdeles tape så er det en ting, men den 2. omgangen her stinker det virkelig av, flere som burde være flaue etter en sånn innsats!!!

                                  Kommentar

                                  • kunden
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jun 2005
                                    • 2361

                                    når det gjelder dan, så har han en veldig bra innleggsfot og han kan til tider være med offensivt.
                                    dessverre så er han altfor treg til å spille i eliteserien. måten han ble fraløpt av berlin på i 2.omg var rett og slett pinlig.

                                    Kommentar

                                    • BD
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Feb 2006
                                      • 1422

                                      Nå avhenger ALT av neste kamp tror jeg. Vinner vi den, får laget tilbake den gode følelsen og alt kan skje. Hvis ikke tror jeg vi kan glemme gull... Vi trenger en seier som gir oss litt selvtillit igjen, derfor er det perfekt å møte søpla hjemme nå!

                                      Men må si jeg er sterkt uenig i mange av valgene til Rösler i dag.

                                      * Mifsud spiller sin svakeste kamp på lenge, men allikevel er det andre gangen i år han får spille hele kampen.

                                      *Danton hadde stooore problemer på sida si, og merkelig at han ikke velger å sette inn Stefanutto og skyve over landslagsbacken vår på andre siden for å stoppe Bärlin.

                                      *Bjørn Helge Riise var ikke veldig god i dag, men han var også i dag den som gikk foran og jobbet hardt. På 1-0 tror jeg jeg ser han nede i hjørnet der pasningen til Hæstad kommer fra. Det viser litt av arbeidskapasiteten hans, selv om det ikke var noe taktisk klokt valg. Var det noe vi manglet i dag, var det nettopp evnen til å løpe mer enn motstanderne. Mouelhi var nære rødt kort, og hadde en dårlig dag på jobben. Hva med to kantspillere og occean/sundgot i midten i sluttminuttene?

                                      Til slutt må jeg si at jeg synes Kippe, Koren og delvis Riise var beholdningen for oss i dag. Søgård, Danton, Kiko, Sundgot og Mifsud skuffer stort!

                                      Kommentar

                                      • iL
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Jan 2004
                                        • 10771

                                        skuffende kamp, men vi burde ha satt målsjansene våres. med 0-1 isteden, hadde det vært en helt annen kamp.

                                        dan anton var veldig dårlig i dag, rart han ikke ble bytta ut.
                                        Kanarifugla flyr høyt i år!

                                        Kommentar

                                        • tHuLu
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Nov 2003
                                          • 730

                                          Det sto en sørlending i veien for hvert eneste skudd idag. Tror ikke Nilsen måtte slenge seg en eneste gang og da blir det vanskelig å ta med poeng når vi spiller mot midtbanen til landslaget.
                                          For det er bedre å værra døv enn vålenga!

                                          Kommentar

                                          Working...