[Kamptråd] Start - LSK - søndag 10.09 Kristiansand stadion kl. 20:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ap4
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2004
    • 271

    Tydelig at spillerne fortsatt blir utrolig nervøse når de slipper inn mål. LSK er klart best den siste halvdelen av 1. omgang helt til målet kommer. Etter det er alt bare helt elendig. Forsvaret er utrolig usikkert og framover stemmer ingenting. Er ille å se hvordan Start-spillerne ofrer seg i alle situasjoner, mens LSK-spillerne virrer rundt som forvirra høns på banen. Danton er i en klasse for seg i å suge i dag, flere ganger skaper han store sjanser for Start ved å være feilplassert, for treig eller lar baller gå forbi seg. Lurer på hva Rösler tenker når han tar av PSA og lar Danton fortsette, var sikker på at han kom til å bli bytta til pause. Koren er den eneste som får godkjent.

    Kommentar

    • supermike
      Medlem
      Hoffnarr
      • Apr 2006
      • 45

      Geniet Røsler!

      Ja, så gjorde geniet det igjen. Han analyserte seg frem til at shane ville få like store problemer i kveld som i cupen, og lot derfor vår høyrebeinte landslagsback få plassen på venstreback (var ikke valencia suspendert i dag, da?). Dette resulterte i at det ikke var noen venstrebeinte servitører på vår venstre side. Dette var selvfølgelig ikke uten hensikt, man vinner vel ikke gull hvis man har kantspill på venstresiden?! Et genialt påfunn, spesielt ettersom man jo på forhånd kunne være helt sikker på at danskepølsa ikke ville få problemer på høyresiden - å sette landslagsbacken på høyre side ville jo derfor være en enorm feilvurdering....
      I 2. omg. bestemte geniet seg for at han ville ha kantspill på venstresiden igjen- hurtigtoget fra Raufoss ga meg virkelig håp om at dette ville snu. Enda større ble håpet da geniet i samme stund byttet ut riise, slik at det fortsatt kunne spilles med kun en eneste kant. Ettersom både olli og arild var på banen, ville det jo være galskap med innlegg fra begge sider!
      Nei, med slike taktiske genier på sidelinjen kan ikke jeg i min villeste fantasi forstå at det gikk galt i kveld..

      Kommentar

      • bjarmann
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2005
        • 2925

        savner at spillera viser det lsk er kjent for, godt forsvarspill og at de blør for drakta
        I år så tar vi alt

        Kommentar

        • Smukken
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2004
          • 719

          I sin glanstid hadde RævBK - Bjørn Hansen som kun hadde ansvaret for å trene defensive formasjoner / rollefordeling etc etc. Nå må gutta gå tilbake til "the basics" og trene formasjoner samtidig som spissene våre får gjort det samme. Nemlig å score mål på overganger og finurlig angrepsspill.

          FAEN JEG ER SÅ SUR.
          Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

          Kommentar

          • Fugl1120
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2005
            • 3528

            Jeg tror Dan Anton ble beholdt på banen til fordel for PSA fordi Dan Anton har vist tidligere at han har noen farlige innlegg og evnen til å komme på overlap på sidene.

            Vi kan jo ikke klage på LSK's offensive spill når vi er mestscorende i tippeligaen, men jeg synes det virker som om våre mål kommer litt etter tilfeldigheter, at det ikke er et samspill i laget men individuelle ferdigheter. Savner litt et tydelig spillemønster.
            Lauken er vår venn!

            Kommentar

            • KimFL
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Nov 2003
              • 1410

              Men Dan Anton? Bomkjøp kan man vel ikke si at han er... Litt sterkt å si syns jeg
              Han er god i det offensive spillet, men han er tross alt back, og defensivt har han vist store mangler siden han kom. Så bomkjøp er vel ikke så drøyt påstå.

              Men setter spørsmålstegn ved de taktiske disposisjonene til Rösler/Halle, spesielt ved det defensive spillet. Når Start har brukt Dan Anton som rundingsbøye gjennom stort sett hele kampen, så presterer de å ta ut PSA, å sette inn Shane.....burde vel heller satt ut Danton, og flytta Rambekk over på høyrebacken....Rambekk har jo vist i 2 landskamper nå, at han også kan spille der....


              mvh
              KimFL

              Kommentar

              • KanariEngel
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • Jun 2006
                • 154

                Kristiansand stadion. 6.666 tilskuere

                666
                Jäg trodda ängarla fanns bara bara i himmalan, jag trodda änglarna fanns bara bara u himmalan, men det var innan jeg møtte mej, nu har jag en ängal her hos mej.

                Kommentar

                • Tarune
                  Juniormedlem
                  Ferskenpels
                  • Sep 2006
                  • 8

                  Opprinnelig skrevet av mia
                  De sang "sånn klapper røshler" så ikke åssen tegn de gjorde men kan jo tenke meg det. Faen til dritt fans.:twisted: :lsk:

                  for du stod jo midt iblandt oss i menigheden. Vi er ikke rasister, vi sang sånn danser Occean. ikke sånn klapper rösler. ikke kom med negative utsagn om oss hvis du ikke kan bevise det. latterlig innlegg av deg.
                  IK START TE Æ DØR!

                  MtC - Menigheden tifo Christianssand

                  Kommentar

                  • holmiz
                    The kjøkken-kanariz
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2006
                    • 6064

                    Opprinnelig skrevet av Tarune
                    for du stod jo midt iblandt oss i menigheden. Vi er ikke rasister, vi sang sånn danser Occean. ikke sånn klapper rösler. ikke kom med negative utsagn om oss hvis du ikke kan bevise det. latterlig innlegg av deg.
                    Ikke kall medkanaris sine innlegg for latterlige! Du er tross alt i kanaris land nå mann, og negative utsagn om andre supportere/lag florerer (helt korrekt) her.

                    Dog kan jeg bare si at start vant kampen meget fortjent, da lsk i dag lett ville blitt slått av juniorlaget til spjelkaviks damer 2.
                    Hilsen Anders

                    Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                    Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                    Kommentar

                    • Tarune
                      Juniormedlem
                      Ferskenpels
                      • Sep 2006
                      • 8

                      Opprinnelig skrevet av holmiz
                      Ikke kall medkanaris sine innlegg for latterlige! Du er tross alt i kanaris land nå mann, og negative utsagn om andre supportere/lag florerer (helt korrekt) her.

                      Dog kan jeg bare si at start vant kampen meget fortjent, da lsk i dag lett ville blitt slått av juniorlaget til spjelkaviks damer 2.

                      Men å komme med feilaktige utsagn om at vi er rasister tolererer jeg rett og slett ikke. Er jo ikke lenge siden ting som ble skrevet på dette forumet havnet i media...
                      IK START TE Æ DØR!

                      MtC - Menigheden tifo Christianssand

                      Kommentar

                      • holmiz
                        The kjøkken-kanariz
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2006
                        • 6064

                        Opprinnelig skrevet av Tarune
                        Men å komme med feilaktige utsagn om at vi er rasister tolererer jeg rett og slett ikke. Er jo ikke lenge siden ting som ble skrevet på dette forumet havnet i media...
                        Ingen blir kalt rasist her så vidt jeg kan se. Dog skal jeg være enig at de forrige fjærene som ble til 10.000 høner via fædrelandsvennen.no kan vi godt være foruten. Ting sagt på et supporterforum hører hjemme nettopp her, og har ingenting på forsiden av vg å gjøre.

                        Har du problemer med utsagn til enkeltpersoner her på kfl.no så foreslår jeg i første omgang funksjonen "personlig melding" =PM, evt ta kontakt med moderatorene her inne.

                        Når alt dette er sagt så vil jeg ønske deg velkommen på kfl's forum, og ønsker start lykke til på torsdag mot ajax!

                        mvh Holmiz som er meget skuffet over eget lag i kveld
                        Last edited by holmiz; 11.09.2006, 00:13.
                        Hilsen Anders

                        Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                        Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                        Kommentar

                        • Tarune
                          Juniormedlem
                          Ferskenpels
                          • Sep 2006
                          • 8

                          er enig med deg i at ting som blir skrevet her inne hører hjemme her inne og ikke på forsiden av vg osv.. men tror også du forstår meg, vi i menigheden vil ikke bli feilaktig utropt som rasister.

                          vil benytte sjansen til å ønske LSK lykke til videre i gull kampen. Unner jeg noe annet lag enn IK start ett seriegull er det LSK, dere fortjener det "nesten" like mye som oss :P

                          Lykke til videre, sees på Åråsen til torsdag
                          IK START TE Æ DØR!

                          MtC - Menigheden tifo Christianssand

                          Kommentar

                          • holmiz
                            The kjøkken-kanariz
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2006
                            • 6064

                            Opprinnelig skrevet av Tarune
                            er enig med deg i at ting som blir skrevet her inne hører hjemme her inne og ikke på forsiden av vg osv.. men tror også du forstår meg, vi i menigheden vil ikke bli feilaktig utropt som rasister.

                            vil benytte sjansen til å ønske LSK lykke til videre i gull kampen. Unner jeg noe annet lag enn IK start ett seriegull er det LSK, dere fortjener det "nesten" like mye som oss :P

                            Lykke til videre, sees på Åråsen til torsdag
                            Rasisme innen fotballen er ikke noe noen av oss ønsker! Jeg tror jeg på veiene av de fleste kanaris kan si at vi tar avstand fra det, og i den sammenheng ikke ønsker å henge ut noen andre supportergrupper som nettopp rasister.

                            Setter stor pris på at du tar deg tid til å lese mine innlegg, og ønsker start lykke til videre!
                            Hilsen Anders

                            Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                            Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                            Kommentar

                            • Ballkunstneren
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2006
                              • 780

                              Det jeg ikke skjønner!

                              Opprinnelig skrevet av Smukken
                              I sin glanstid hadde RævBK - Bjørn Hansen som kun hadde ansvaret for å trene defensive formasjoner / rollefordeling etc etc.
                              På treninga på fredag var det akkurat det de trente på. Skjønner ikke noe jeg. Det er jo Halle sin avdeling det og han gjorde tilsynelatende en god jobb på treningen.

                              Kommentar

                              • danny85
                                Seniormedlem
                                Forumsadist
                                • Mar 2006
                                • 108

                                Sundgot, mifsud , moeli, occean, danton, rambekk,riise virka helt borte i går.. Koren tok tak og Kippe gjorde det bra.. Vi må skjerpe oss.. Jeg blir sliten.. Lei av å skrike i sinne! FORZA GUTTA
                                ET LAND - ET LAG!
                                ----- FUGLA 4 LIFE -----

                                Kommentar

                                • Rønnern
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 6690

                                  Opprinnelig skrevet av KimFL
                                  Men setter spørsmålstegn ved de taktiske disposisjonene til Rösler/Halle, spesielt ved det defensive spillet. Når Start har brukt Dan Anton som rundingsbøye gjennom stort sett hele kampen, så presterer de å ta ut PSA, å sette inn Shane
                                  Det er 10 minutter igjen av kampen og LSK jager en utligning. Så presterer en bøtte med debattanter på denne siden å nærmest kreve defensiv sikkerhet med et bytte? Vi måtte satse fremover, ikke sikre bakover!

                                  Herregud, for en gjeng...
                                  Mvh Ronnie "The Runner"
                                  LSK for alltid

                                  Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                  Kommentar

                                  • Anders_Bakken
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jan 2004
                                    • 542

                                    Danton burde vært tatt av etter 1. omgang...han var den desidert dårligste spillern vår i går....det tror jeg vi alle kan være enige om. Et offensivt bytte inn for Danton hadde jo også vært et alternativ..

                                    Kommentar

                                    • chrissp
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2004
                                      • 2403

                                      Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                      Det er 10 minutter igjen av kampen og LSK jager en utligning. Så presterer en bøtte med debattanter på denne siden å nærmest kreve defensiv sikkerhet med et bytte? Vi måtte satse fremover, ikke sikre bakover!

                                      Herregud, for en gjeng...
                                      Ja, og det gikk jo ekstremt bra. Når Danton er så svak som han var, hadde mulighetene til offensiv kraft fortsatt vært tilstede med Danton ut og Rambekk, PSA og Shane bak - samtidig som vi hadde hatt mer kontroll på angrep mot.
                                      Bølerkanaris

                                      Kommentar

                                      • Rønnern
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 6690

                                        Opprinnelig skrevet av chrissp
                                        Ja, og det gikk jo ekstremt bra. Når Danton er så svak som han var, hadde mulighetene til offensiv kraft fortsatt vært tilstede med Danton ut og Rambekk, PSA og Shane bak - samtidig som vi hadde hatt mer kontroll på angrep mot.
                                        Pøh, etterpåklokskap er det umulig å diskutere mot, men det er uinteressant i denne debatten.

                                        Det som er viktig er å tenke at Fugla ligger under med 1-0 og det er 10 minutter igjen å spille. Hva går Uwe for? Defensiv trygghet med en Steffi som ikke har veldig mye å by på offensivt eller satse offensivt med Anton, som flere ganger i løpet av kampen kom til innlegg fra kantene eller kombinerte fint med både Mifsud og Riise?

                                        Ingen tvil om at Uwe satset offensivt i stedet for de håpløse ropene om mer defensiv sikkerhet som mange på dette forumet etterlyser.

                                        Men, det er vel sånn at dersom en først har bestemt seg for at alt er galt, så leiter man med lys og lykte etter argumenter og klynger seg til teorier som er så syltynne at Trigz ser lubben ut i forhold.
                                        Mvh Ronnie "The Runner"
                                        LSK for alltid

                                        Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                        Kommentar

                                        • trigz
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jan 2004
                                          • 7080

                                          Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                          Men, det er vel sånn at dersom en først har bestemt seg for at alt er galt, så leiter man med lys og lykte etter argumenter og klynger seg til teorier som er så syltynne at Trigz ser lubben ut i forhold.
                                          Snakk for deg sjøl, tjukken!
                                          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                          Kommentar

                                          Working...