Koren og Mifsud blir ut sesongen i følge TV2 Nettavisen

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Smukken
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2004
    • 720

Tror ikke det er så mange av de store klubbene som har vært ute etter Koren - da ville han mest sannsynlig vært signa.

Og hvis valget står mellom LSK eller noen mer eller mindre (u)kjente bakgårdsklubber tror jeg han velger oss og kontraktsfornyelse.
    Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

Kommentar

• Anders_Bakken
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2004
      • 542

Hvis det skulle vise seg at han signerer for oss vil han uten tvil bli den desidert best betalte LSK spilleren gjennom tidene....mener å huske at Ståle hadde en vass årslønn på rundt 2 mill...

Kommentar

• KFL41
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2004
        • 3648

Å gi Koren f eks 2 mill i lønn, samt en sign on fee kan være en god investering ja. Jeg må le litt med tanke på at VIF vel har gitt noe av det samme, eller mer til TA Flo og Rune Lange... Kan vel trygt si hva som er den beste signeringen!

Kommentar

• fugla_4_ever
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2003
          • 467

Enig at vi burde tilby en feit kontrakt til Korèn. Jeg syntes vi burde strekke oss såpass langt at vi tilbyr ham 10 millioner fordelt over 3 år. Med fremgangen Korèn har vist, er jeg ikke i tvil om at vi vil få igjen de pengene før kontrakten utløper, med tanke på salg. Skulle det allikevel vise seg at vi ikke sleger ham i løpet av denne perioden, skal vi ikke se bort i fra at vi kan ha tjent inn store summer på sportslige prestasjoner med ham i en sentral rolle.

Og jeg er fullstendig enig i det som sies av mange her på forumet, at ingen av de største klubbene er intreserte i ham. Hadde det vært tilfellet, ville han nok vært ute av klubben for lengst.

Kommentar

• A.Bilet
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2005
            • 808

Tror dessverre det er små sjanser for at Koren blir, men fikk en deilig følelse når jeg leste dette her.

- Vi får se på hva Lillestrøm tilbyr, sier den slovenske landslagsspilleren
            Så da er det altså pengene det står på? I så fall bør vel dette være mulig. Koren er livsviktig for Lillestrøm!
            A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.

Twitter-bruker

Kommentar

• maurakanari
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jul 2005
              • 641

Da er det bare å starte innsamling da. 10000 fugler på åråsen mot vif, alle gir en tier hver, da har vi 100.000 allerede. sett opp bøsser på martins o.l. Spør bedrifter, prøv det som er mulig å prøve. Det vi får inn, blir en sign-on-fee til Koren, som mottar pengene, og skriver under kontrakten i siste serierunde mot Lyn på Åråsen...
              VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

Kommentar

• Ola
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2003
                • 1651

Opprinnelig skrevet av KFL41
                Jeg må le litt med tanke på at VIF vel har gitt noe av det samme, eller mer for TA Flo og Rune Lange...
                Ja, tenk på det gitt!! HA-HA-HA-HA. Eller de som ga 4-5 ganger så mye for Olivier Occean!! HA-HA-HA!!
                Last edited by Rønnern; 28.08.2006, 19:58. Begrunnelse: Fikset quoting

Kommentar

• Harald_88
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2006
                  • 550

Herlig at Robbie og Michael blir ut sesongen.
                  2 vanvittig viktige spillere for klubben
                  Alt For Fugla

Gå Av Grønlund

Kommentar

• Dole
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2004
                    • 1634

Opprinnelig skrevet av KFL41
                    Å gi Koren f eks 2 mill i lønn, samt en sign on fee kan være en god investering ja. Jeg må le litt med tanke på at VIF vel har gitt noe av det samme, eller mer til TA Flo og Rune Lange... Kan vel trygt si hva som er den beste signeringen!
                    Rune Lange var et veldig dårlig eksempel. Skadefri er han absolutt en av de beste spissene i Norge.

Kommentar

• Torolf
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2004
                      • 9574

Opprinnelig skrevet av Dole
                      Rune Lange var et veldig dårlig eksempel. Skadefri er han absolutt en av de beste spissene i Norge.
                      Det samme kunne man sagt om Dadason i sin tid. Men nå kjøpte vel ikke Vålerenga en skadefri Lange, men en fotballinvalid.

Kommentar

• KFL41
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2004
                        • 3648

Opprinnelig skrevet av Ola
                        Ja, tenk på det gitt!! HA-HA-HA-HA. Eller de som ga 4-5 ganger så mye for Olivier Occean!! HA-HA-HA!!

Virker som det er mange som har glemt hva Occean gjorde i RL. Da var han en meget viktig årsak til at vi nådde finalen. Dette ga oss endel bonuser. Dessuten har han scoret langt fler mål for LSK enn det Flo har på lenger tid.

Kommentar

• Dole
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2004
                          • 1634

Opprinnelig skrevet av Torolf
                          Det samme kunne man sagt om Dadason i sin tid. Men nå kjøpte vel ikke Vålerenga en skadefri Lange, men en fotballinvalid.
                          Jeg regner med at VIF var innstilt på å gi Lange tid til å bli skadefri da de kjøpte ham. Så får tiden vise om han blir en suksess eller ikke. Det er i alle fall for tidlig å si at kjøpet var en fiasko.

Kommentar

• Fugl1120
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2005
                            • 3528

Opprinnelig skrevet av Torolf
                            Scoret ikke Dadason hat-trick i 7-0 kampen mot Start da? Dadason var aldri den helt store, men noen mål scoret han da. Det var jo tiden for nødløsninger da Kristoffersen, Birkeland, Belsvik og Dadason var superspissene våre. Vi ble vel kvitt Dadason ganske fort også, noe som ikke kan ha medført de aller største lønnsutgiftene. For vi hentet han vel ganske billig, var det fra Stoke?
                            Lauken er vår venn!

Kommentar

• Mr.Lee
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2006
                              • 736

Sharif, du betaler 7,5 mill for bil og 7,5 mill for Koren:lsk:

Kommentar

• gj
                                Seniormedlem
                                • Nov 2003
                                • 3360

Jeg synes ingen LSK-spillere fortjener oppimot 4 mill i året. Og det kommer jeg til å mene fram til vi har kvalifisert oss for gruppespill i Champions League - en gang i fremtiden.

Kommentar

• Brannslange
                                  Juniormedlem
                                  Bøffelpromp
                                  • Oct 2005
                                  • 17

Opprinnelig skrevet av maurakanari
                                  Da er det bare å starte innsamling da. 10000 fugler på åråsen mot vif, alle gir en tier hver, da har vi 100.000 allerede. sett opp bøsser på martins o.l. Spør bedrifter, prøv det som er mulig å prøve. Det vi får inn, blir en sign-on-fee til Koren, som mottar pengene, og skriver under kontrakten i siste serierunde mot Lyn på Åråsen...
                                  Mange morsomme utsagn i denne tråden. Noen vil sponse Koren med ved, andre vil ha innsamlingsaksjoner. Skulle nesten tro det sto svært dårlig til med økonomien til norske tippeligaspillere... Jeg har spyttet penger inn i mye rare innsamlingsaksjoner opp igjennom årene, men aldri om jeg ville brukt av mine beskjedne midler til en innsamling som går direkte i lommene på allerede svært godt betalte artister. Jeg tror heller ikke Koren selv ville følt seg komfortabel med å motta penger på denne måten.

Kommentar

• Serbern
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2006
                                    • 5496

Han kan komme og se på Slovensk tv så myyyye han vil hos meg hvis han ikke har det selv da...:lsk:

Kommentar

• LSK N/B
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Apr 2006
                                      • 830

Opprinnelig skrevet av Glenn
                                      Jeg synes ingen LSK-spillere fortjener oppimot 4 mill i året. Og det kommer jeg til å mene fram til vi har kvalifisert oss for gruppespill i Champions League - en gang i fremtiden.
                                      Helt enig i det. Og jeg tipper en type som Koren kan få fete bonusavtaler i en ny kontrakt med LSK. Rundt 1 mill i grunnlønn synes jeg er max hva klubben burde strekke seg til. Viktig spiller, men at klubben overlever er viktigere.
                                      03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

Nei til NFF!

Kommentar

• hoyt
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2004
                                        • 2850

Jeg tror vi skal være veldig fornøyd om Korèn blir her ut kontraktstida. Noe mer enn det forventer jeg ikke, men om han blir lenger så tar jeg det heller som en kjempebonus.

Satt forøvrig å lekte meg litt med tall nå.
                                        På 18 kamper (alle fra start), har Robbie 5 mål og 7 assist.
                                        På 18 kamper (alle fra start) har Fredrik Strømstad, norsk landslagsspiller, 0 mål og 1 assist.
                                        "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                                        - Nosa

Kommentar

• Leif A
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2003
                                          • 3962

Opprinnelig skrevet av Brannslange
                                          Mange morsomme utsagn i denne tråden. Noen vil sponse Koren med ved, andre vil ha innsamlingsaksjoner. Skulle nesten tro det sto svært dårlig til med økonomien til norske tippeligaspillere... Jeg har spyttet penger inn i mye rare innsamlingsaksjoner opp igjennom årene, men aldri om jeg ville brukt av mine beskjedne midler til en innsamling som går direkte i lommene på allerede svært godt betalte artister. Jeg tror heller ikke Koren selv ville følt seg komfortabel med å motta penger på denne måten.
                                          Beklager, men du har allerede betalt til denne innsamlingen. Det kalles "kjøp av billett," og er noe du må gjøre for å komme inn på kamp for å se norske tippeligaspillere.
                                          Forøvrig støtter jeg deg fullt ut.

Forøvrig ganske fornøyelig å se hvordan enkelte er svært så rundhåndet med å kaste andres penger rundt seg:
                                          Sharif, du betaler 7,5 mill for bil og 7,5 mill for Koren
                                          Jeg syntes vi burde strekke oss såpass langt at vi tilbyr ham 10 millioner fordelt over 3 år.
                                          Hvem er "vi?"

Tror dessverre at Kjell T. Ring er nærmest sannheten:
                                          Trur desverre dere legger alt for mye i dette. Koren forsvinner etter sesongen.
                                          Han er bare smart nok til å unngå uproffe uttalelser.
                                          Men jeg håper vi tar feil.
                                          Knurr...

Kommentar

Working...