Etter Molde kampen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Håkon Henriksen
    Administrator
    • Nov 2003
    • 6411

    Etter Molde kampen

    Her diskutere vi utfallet av Molde kampen, stemningen på tribunen og hva vi syns kom kampen etter den er spilt..

    .
    Håkon Henriksen
    -
    Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
    -
    ALT FOR FUGLA
  • morten
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 2156

    #2
    Fy faen for et bittert resultat.Denne kampen må bare glemmes selv om det vil ta tid før jeg gjør det.Vi mistet to poeng som vi sårt trenger,og det er etter min mening så jævlig typisk!!! Faen! Jævli bra kamp av Kippe,og ellers greit av noen men det kan da for faen ikke være så vanskelig å få den jævla ballen inn i det satans målet.Eddie Gustavson var god i dag men fyttihorningen! Satt på Rainbow i dag og det sverger jeg på at aldri skjer igjen. Kunne neste føle Bondevik i nakken.Ash!!!Og Hulsker:666 En mer bedriten glætt faen skal man leite godt etter! Skreik Erlandsen i dag?Alt for dårlig tenning fra benken.Men fyttifaen jeg skal støtte fugla når vi rsker med oss tre poeng fra ullevaal til helga!Forza Fugla!
    Badekar
    http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

    Kommentar

    • Christer
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2004
      • 388

      #3
      jeg er skuffa over gutta i dag.. de viser veldig lite aggresivitet, og molde slipper altfor lett til, på målet til molde feks: hulsker får stå helt alene og bare sette ballen i mål.. sånn skal ikke skje når det er ihvertfall 3 LSK spillere rundt han.

      jeg er ordentlig skuffa nå ass. hvis vi spiller slik mot Vif sånn som i dag så taper vi.

      Kommentar

      • Anders_Bakken
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2004
        • 542

        #4
        Elendig match...av begge lag....Molde var bedritne ...LSK var ræva. Hva i helvete driver Erlandsen m!!!!?? Gidder'n ikke å sette inn på Mifsud fordi han ikke har vært involvert i signinga av han!!!!Idiot!!! Og når han først kommer inn på begynner dem å slå langt på den desidert minste mannen på banen....omringa av stoppere som tok Powell i så og si hver jævla hodeduell gjennom hele match'n!!? Klarer vi ikke å prestere bedre enn detta mot søple enga er jeg redd det blir tap...For en jævlig dag!!!!!!!

        Kommentar

        • FUGlinho
          KFL styremedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 2454

          #5
          kan vel heller spørre hva linjemannen på "vår" side driver med...gjør jo feil hele tida...

          winsnes var ikke den verste idag, han hadde noen bra raid og sånt, men inlegga bør han skjerpe seg på....hadde vel 2 bak mål.

          Savna pål strand på venstrekanten idag
          Kim
          Styremedlem KFL

          Kommentar

          • ErikB
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2004
            • 360

            #6
            Jævlig skuffa i dag!
            Hvor var kantspillet? Ingen overlaps, ingen utfordret, kantspillere som trekker inn i midten istedetfor å prøve å holde bredden, kælking av lange, høye baller i lengderetningen, alt det LSK har blitt kritisert for var tilbake igjen i dag!
            OG, fremfor alt; INGEN GUTS!!
            Jeg gruer meg til helga hvis dette skal fortsette...


            -erik
            Mine innlegg kan siteres hvor som helst.

            Kommentar

            • general
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2004
              • 1150

              #7
              årsdårligste som bare må glemmes...jeg ventet på en drålig kamp etter det vi har prestert i sommer, men dette var langt under det jeg trodde

              enormt skuffet akkurat nå
              Seriegull 2016!!!

              Kommentar

              • LSK-supp.
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2003
                • 1023

                #8
                Hadde vi scoret på noen av de MANGE sjansene i matchen, tipper jeg folk ville skrytt fugla opp i skyene, men noen ganger blir det stang ut, men når det er sagt er jeg enig i hva dere andre skriver her, det er ikke bra nok.

                Er det noe som irriterer meg noe jævlig, er det at Arne Erlandsen ikke gjør bytter før det gjenstår 10-15 min. må være hans største svakhet som trener.
                I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                Kommentar

                • LSK-supp.
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Dec 2003
                  • 1023

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av ErikB
                  Jævlig skuffa i dag!
                  Hvor var kantspillet? Ingen overlaps, ingen utfordret, kantspillere som trekker inn i midten istedetfor å prøve å holde bredden, kælking av lange, høye baller i lengderetningen, alt det LSK har blitt kritisert for var tilbake igjen i dag!
                  OG, fremfor alt; INGEN GUTS!!
                  Jeg gruer meg til helga hvis dette skal fortsette...


                  -erik
                  Ingenting å grue seg for.

                  Husk at det er vif vi møter!

                  Bare vi klarer å score mer enn ett mål(noe vi alltid gjør på bortebane), så slår vi vif. greit at vi sleit med å putte i dag, men det var et unntak, i vif er det en vane :lol:
                  I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                  Kommentar

                  • chrissp
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2004
                    • 2403

                    #10
                    Dette var bittert. Det går faen ikke å sløse bort 2 poeng i slike kamper.

                    Fugla spilte langt fra sitt beste, men totalt elendig var det likevel ikke. Med litt mer hell hadde det vært en grei seier.

                    Det største problemet var vel at det følgende:

                    - Manglende trøkk og innsats i duellene
                    - Upresist i nest siste berøringer
                    - Og ikke minst; litt uflaks

                    Det jeg savnet mest var evnen til å sette inn et ekstra gir de siste 15-20. Dessverre var vel hele det høyeste giret borte både blant spillerne og publikum....

                    Høsten er her og den blir beinhard. Ingen feilskjær nå!!

                    Om en uke er alt glemt. Da husker vi bare fugla som knuste de taperne fra Oslo øst.

                    HEIA HEIA HEIA KANARIS!!
                    Bølerkanaris

                    Kommentar

                    • Ketil Cantona
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 6813

                      #11
                      Hvorfor er det alltid sånn at vi må slippe inn et mål de siste 15.

                      Takk til dommer for at vi ikke taper i det hele tatt. Strengt dømt men ok. Satt på ny tribune idag og jeg jubla med 2000 andre 3-4 ganger bare i 1 omgang.... Er det mulig, dette må bli kalasseier tenkte jeg, men!!!

                      Erlandsen skal jeg ikke kritisere for mye, men 1 bytte, hva i hel.... er det for noe da? Sånn som vi slo langt hver gang vi fikk ballen de siste 10 burde vi hatt Mato og der inne. Hva gjør Erlandsen når Mifsud kommer inn, jo da trekker han Sungodt ned på midten. Defansift tenkt spør du meg!!!

                      Hvorfor ikke dytte Tom opp på kanten, Shane inn på back og Powell opp!!!

                      Var det noen av dere som så om den ballen som Eddy tok var inne, så ut som om han snubbla inn i eget mål, var den inne???
                      Spiller egentlig liten rolle nå, men?

                      Får håpe gutta skjerper seg mot vif, de skal vi knuse

                      Kommentar

                      • scages
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Nov 2003
                        • 1292

                        #12
                        Burde punktert kampen i første omgang.
                        Powell i tverligger`n og en utrolig redning av Gustavson på Gylfis heading.
                        Vi skal faktisk være glad vi ikke tapte, målet Molde putta på corner skulle vel strengt tatt ikke vært annulert.
                        Men at vi taper poeng mot møkkalag er jo ikke noe nytt.

                        100 lappen jeg satsa på fugla seier gikk på bålet igjen!! Takk Gud for at Pakistan ydmyka Great Britain i den olympiske landhockeyen, ellers hadde jeg vært en fattig mann..

                        Gruser enga på søndag!

                        Kommentar

                        • vaadahl
                          Seniormedlem
                          Forumonanist
                          • Feb 2004
                          • 156

                          #13
                          Jeg gleder meg skikkelig til neste sesong med ny trener,en som kan gjøre noe annet enn å hoppe litt opp og ned over dommer avgjørelser.Det er tydelig at han ikke bytter pga. at publikum skriker etter det.Han skal være så sta og ikke høre på oss.her sitter det masse folk på benken som holder mål,men han tør ikke å bytte,så utrolig frustrerende det må være å sitte der.Vi ser Brann hente spillere og lar de starte første kamp.Vålræva gjør det og sier "eneste måten å komme i kampform er å spille på dette nivået"logisk. Og så er det sånn Arne at når vi leder 1-0 og begynner å tape spillet så MÅ noe gjøres,ikke håpe at det går bra,ingen tillfeldighet at vi taper masse poeng på slutten når han aldri gjør noen kloke trekk men bare står og suger på flaska.
                          Jeg har sett alt.Tom lunds 4 mål mot clausnengen 73,solomålet mot Mjøndalen,Norges raskeste hat.trick av Erik Karlsen.Grønlunds Brassespark mot Rbk.og redningene til St.Claus

                          Kommentar

                          • paven
                            Juniormedlem
                            Ferskenpels
                            • Aug 2004
                            • 3

                            #14
                            Dere fikk 1 mål, og dette måtte dere ha hjelp til for å putte! Sett med Moldes øyne, så vannt vi denne kampen. Annuleringen var borti hampen urettferdig og ufortjent. Dere spiller en ræva-kamp, Molde hadde fullt fortjent å vinne denne kampen. Neste helg skal vi BANKE bartene.

                            VI ER PÅ VEI...pass dere!!
                            Hvit og Blå, MFK

                            Kommentar

                            • paven
                              Juniormedlem
                              Ferskenpels
                              • Aug 2004
                              • 3

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Anders_Bakken
                              Elendig match...av begge lag....Molde var bedritne ...LSK var ræva. Hva i helvete driver Erlandsen m!!!!?? Gidder'n ikke å sette inn på Mifsud fordi han ikke har vært involvert i signinga av han!!!!Idiot!!! Og når han først kommer inn på begynner dem å slå langt på den desidert minste mannen på banen....omringa av stoppere som tok Powell i så og si hver jævla hodeduell gjennom hele match'n!!? Klarer vi ikke å prestere bedre enn detta mot søple enga er jeg redd det blir tap...For en jævlig dag!!!!!!!
                              Jævla medgangsupportere hele gjengen...man driter ikke ut eget lag slik som dere gjør.....tåpelig og smålig gjort......fy for ei skam.

                              "I medgang og motgang" Hørt det før?
                              Hvit og Blå, MFK

                              Kommentar

                              • Anders_Bakken
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2004
                                • 542

                                #16
                                Rull inn a....jeg kritiserer så mye jeg bare vil uten at du bør bry deg. Enkelte her inne er så tette i nøtta at dem ikke tolerer at man kritiserer klubben i sitt hjerte...jada...fy faen for da er man medgangssupporter!

                                Kommentar

                                • CocaJerry
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2004
                                  • 2532

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av paven
                                  Dere fikk 1 mål, og dette måtte dere ha hjelp til for å putte! Sett med Moldes øyne, så vannt vi denne kampen. Annuleringen var borti hampen urettferdig og ufortjent. Dere spiller en ræva-kamp, Molde hadde fullt fortjent å vinne denne kampen. Neste helg skal vi BANKE bartene.

                                  VI ER PÅ VEI...pass dere!!


                                  LSK var det beste laget. Vi hadde ballen mest, men bomma på flere store målsjanser i både første og andre omgang.
                                  Du har rett i er at det var feil av dommern og annulere målet men dere fortjente aldri å vinne den kampen.


                                  Joa dere er på vei (ned i første ):twisted:
                                  Men lykke til mot bartene O

                                  Kommentar

                                  • romo
                                    Juniormedlem
                                    Bøffelpromp
                                    • Aug 2004
                                    • 18

                                    #18
                                    Ser at div. medier hevder at Hulsker (møkkamann for øvrig) kommer inn og snur kampen. Riktignok fikk vi trøbbel med han, men han snudde ikke kampen. Det klarte vi fint selv på den klassiske måten. Vi har trøkket, Molde er på hæla. Så kommer skåringen endelig, og så sier vi: "Sånn! Nå kan dere prøve." Hvorfor å hvorfor!?

                                    Etter utligningen må vi omstille igjen og da blir det selvsagt bare oppkava tullball (enda verre enn tidligere i kampen). Stakkars Mifsud får et kvarters debut midt oppi dette, og det første han må gjøre er å gå i hodedueller med stopperne. Lett å bli varm i trøya da...

                                    Trøsten får være at revansjelysten mot Enga må være økt betraktelig fra hva den var før denne kampen (og den bør ha vært stor fra før!)

                                    Kommentar

                                    • iL
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Jan 2004
                                      • 10771

                                      #19
                                      Hva faen er det Erlandsen mener her? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=240987

                                      Hørte ingen piping?

                                      Og vi sang da vitterlig hele tida? Selv rett etter scoringa stil Molde satte vi igang med en sang?
                                      Jeg stiller meg totalt uforstående til Erlandsen's uttalser her.
                                      Kanarifugla flyr høyt i år!

                                      Kommentar

                                      • ap4
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2004
                                        • 271

                                        #20
                                        Hva f... Skal han begynne å skylde på publikum for at de spiller en dårlig kamp nå???

                                        Kommentar

                                        Working...