Superlørdag på Åråsen 2 september (billettsalg til LSK - vif)!
Collapse
X
-
Av en eller annen grunn blir jeg ikke lengre overrasket når jeg hører sånne ting. ;-)
LSK må være blant landets dårligste på organisering, markedsføring, informasjon, sikkerhet... ja, og i det hele tatt det meste annet.
Heldigvis har vi et meget godt fotballag.Kommentar
-
Uansett, både RBK, Brann, vif og Lyn kjører et system der frikort må meldes inn minst tre dager før kampstart. Og da med forbehold om at det ikke er blitt utsolgt før det...
Men, at du bruker frikort da Torolf. Tsk, tsk.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Sikkert fordi det ikke har vært rift om billettene.
Uansett, både RBK, Brann, vif og Lyn kjører et system der frikort må meldes inn minst tre dager før kampstart. Og da med forbehold om at det ikke er blitt utsolgt før det...
Men, at du bruker frikort da Torolf. Tsk, tsk.Kommentar
-
I annonsen for LSK-VIF i RB i dag er det intet krav om LSK-/FKL-medlemskap eller sesongkort for å kjøpe billetter i morgen. Jeg trodde dette salget også skulle være lukket, men nå er det tydeligvis fritt fram for tilhengere av feil lag å kjøpe ledige billetter.
Edit: I en liten notis på sportssidene uttaler Birger Karlsen at det kun er bra folk med LSK.tilhørighet som får kjøpe billetter i morgen. Likevel rart at de ikke kunne skrive det i annonsen.
Jeg fikk forresten kjøpt mer enn 20 billetter sist uten å vise noe kort, så rutinene er langt fra vanntette.Last edited by Torolf; 08.09.2006, 05:27.Kommentar
-
I annonsen for LSK-VIF i RB i dag er det intet krav om LSK-/FKL-medlemskap eller sesongkort for å kjøpe billetter i morgen. Jeg trodde dette salget også skulle være lukket, men nå er det tydeligvis fritt fram for tilhengere av feil lag å kjøpe ledige billetter.
Edit: I en liten notis på sportssidene uttaler Birger Karlsen at det kun er bra folk med LSK.tilhørighet som får kjøpe billetter i morgen. Likevel rart at de ikke kunne skrive det i annonsen.
Jeg fikk forresten kjøpt mer enn 20 billetter sist uten å vise noe kort, så rutinene er langt fra vanntette.Kommentar
-
Sånn jeg forstår det, oppklarer Birger Karlsen det som manglet i annonsen, nemlig at det også på lørdag bare er folk med LSK-tilhørighet som får kjøpt.Kommentar
-
Jeg synes likevel notisen er litt vag. Medlemskap eller sesongkort nevnes ikke. Jeg tror det blir opp til betjeningen å vurdere om kjøperne ser ut som bra mennesker eller avskum.Kommentar
-
da står jeg midt i køen som går bort til coop mega ca. ble ikke forsovelse denne gangen regner med det er utsolgt om kun kort tidPetter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Var på shop'n i dag å kjøpte bilett til en bortreist far...ca 60 biletter igjen...de aller fleste av dem på I feltet på SS tribunen..Kommentar
Kommentar