om jeg drar nå får jeg plass på rb da :S fuck begynner å bli redd.
Superlørdag på Åråsen 2 september (billettsalg til LSK - vif)!
Collapse
X
-
Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Det er mange andre som også betaler hele tia, Skal alle de få sleppe inn gratis da eller? da blir det mye penger på klubben etterhvert. Faen heller, Håber for gusdskyld at du ikke kommer inn og blir nødt til å se den hjemme, og da håber jeg at tven din streiker og at du går glipp av tidenes oppgjør. Du fortjener ikke å få med deg denne kampen! Faen, nå er jeg sur....Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
utsolgt ?
De sa at det var ut solgt på feltet,så jeg kjøpte på rb, men så var bare bullshit
de hadde i telttet til sportshuset :twisted: amatører
hva er dette tullet med og holde av billetter ?Kommentar
-
Er det lange køer ennå??.... Glad jeg har billett i fansen...
Men er ikkeno vits å grine over at d er billetter i teltet, dem blir jo solgt via nettverks salg.. Så da får de billett dem som eventuelt er borte i dag.. Syns d er bra opplegg jeg
Kommentar
-
Ja, jeg fant ut det samme etter å ha kjøpt på RB. Skjønte at det var tatt til side en del billetter, blandt annet for å sørge for at de med lang fartstid på KFL-feltet kommer inn. Jeg har stått med bøflene på 90% av alle hjemmekamper siden 1989, men det hjelper jævlig lite når jeg ikke VET at billettene er der. Håpløst.- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
-
Det lønner seg å ha sesongkort...ALLTID!
Har hatt det i mange år, og er strålende fornøyd (men ikke med klubbens manglende satsning på sesongkort).
Fordeler:
* Du slipper køer for billett (men ikke i inngangen...)
* Du får garantert plass
* Forrett på salg av cup-finalebilletter etc.
Klubben burde også sørge for å selge mange sesongkort (selv om det virker som om de ikke vil) fordi:
* Det gir garanterte inntekter, uansett resultater
* Mindre køer kampdag
* Mindre utgifter og rot med billettsalg
Jeg kan ikke fatte hvorfor folk ikke kjøper sesongkort. Kom ikke med økonomi-argumentet. De fleste her rører bort mer i fylla på en helg, enn det fast plass en hel sesong koster. Skjerpings!Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
noen som vet om d er noen billetter igjen?? eller noen som har en billett å selge?? visste ikke at salget stengte to så var der klokka 3 jeg:SKommentar
-
Billettsalg<3
Aner ikke, men mye folk var det
Fikk bra plass i køen.. Smart og være tidlig ute jaVi er fugla, vi er fugla<3Kommentar
-
Kommentar
Kommentar