Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Superlørdag på Åråsen 2 september (billettsalg til LSK - vif)!
I dag, fra kl. 10.00 og frem til ca. 13.00 ble det solgt 5-6.000 billetter på Åråsen. Da salget starter var det kø helt rundt Strømmen Storsenter-tribunen. Det var et sinnsykt syn. Gale Kanaris som var dødsklare for å farge tribunene gult og svart.
Inkludert sesongkort, VIP og Diadora-tribunen som blir solgt til bortesupporterne, så betyr det at ca. ti og et halvt tusen billetter allerede er solgt til denne storkampen. Altså er det kun rundt 1.000 billetter igjen på stadion.De fordeler seg omtrent slik: Et par hundre billetter på hver langside samt en 5-600 på RB-tribunen.
Kanari-feltet er midlertidig utsolgt. Det kan dog være noen billetter tilgjengelig hos nettverksselgerne.
Det nye forsangerfeltet på RB med rundt 400 plasser er allerede halvsolgt. Uten noen som helst forhåndspromotering.
Denne Superlørdagen er helt og fullt KFL sin idé. Med dagens salgstall i bakhodet, viser det bare hvor gedigen supporterklubb Kanari-Fansen har blitt.
Under selve kampen vil vi oppleve tidenes største, stående klack på Åråsen. Et sted mellom 2.500 og 3.000 stående, syngende supportere fordelt på to tribuner er allerede kjempeklare. Klarer vi også å få med deler av Strømmen Storsenter-tribunen, så vil det bli et sykt trøkk. Gled dere Kanaris!
NB! Resterende billetter selges førstkommende lørdag 9. september fra kl. 10.00 på LSK-Shopen. Også denne gangen er salget forbehold medlemmer av LSK, KFL eller sesongkortinnehavere.
Ja, og derfor blir det helt feil å gi Klanen noe mindre en hele kortsiden. Det kan komme en dag der VIF av en eller annen grunn klarer å fylle stadion sin. Hvor kult er det da om vi bare får 5% av svingen? I tillegg vil det drepe mye av stemningen.
Ja, jeg fant ut det samme etter å ha kjøpt på RB. Skjønte at det var tatt til side en del billetter, blandt annet for å sørge for at de med lang fartstid på KFL-feltet kommer inn. Jeg har stått med bøflene på 90% av alle hjemmekamper siden 1989, men det hjelper jævlig lite når jeg ikke VET at billettene er der. Håpløst.
Det er ikke helt riktig. Billettene som KFL satt på, var holdt av til nettverkselgere. Mulig det blei noen utenom som fikk, men det måtte være seinere.
Selv skulle jeg kjøpe for en kompis, men da jeg kom litt før tolv fikk jeg også beskjed av Mykle om at toget var gått i forhold til KFL-feltet. Og det er liten tvil om at undertegnede har nok av episoder på Mykle og resten av styret i KFL til at jeg må kjøpes til stillhet
Men, det hjalp ikke i dag. Heldigvis fikk jeg tak i en nettverkselger som hadde akkurat noen billetter igjen!
Ja, og derfor blir det helt feil å gi Klanen noe mindre en hele kortsiden. Det kan komme en dag der VIF av en eller annen grunn klarer å fylle stadion sin. Hvor kult er det da om vi bare får 5% av svingen? I tillegg vil det drepe mye av stemningen.
vif pleier jo å være snille mot oss når de har anledning. Vi får sikkert tilbake med renter. Kanskje de gir oss en hel langside når den dagen kommer...
Yeah rightdude!
Du tror apene ville gitt oss mer enn 5% da?
Vi hadde nok ikke fått noe godvilje fra bydelsklubben.
1000 billetter er max hva de burde ha fått!
Yeah rightdude!
Du tror apene ville gitt oss mer enn 5% da?
Vi hadde nok ikke fått noe godvilje fra bydelsklubben.
1000 billetter er max hva de burde ha fått!
Av sikkerhetsmessige årsaker trur jeg det er greit å ikke blande supportere så altfor mye. Dermed passer det bra å gi dem hele kortsia.
Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!
Bedre å tjene mer penger på å selge hele kortsiden, enn at LSK skal tape penger, fordi det må en halv kortside til sperringer mellom fansen.. Uansett så får vi en litt større "utfordring" når de får hele kortsiden. Kanskje vi hører noen sekunder en gang da..
var der klokka 10, sto i kø i 1t og 45min, å fikk billetter til rb, men ser ut som det er mange kanarifans som har fått billet på rb oxo, så regner med at det blir like mye liv på rb tribunen.. forza fugla.. nå skal vi knuse enga
vif har strengt tatt ikke krav på mer enn 600 billetter. Hvilke vurderinger er gjort i forhold til å gi vif hele svingen (som nå er gjort) i forhold til å dele opp svingen med 600 vif-ere, politisperring og en del Kanaris også i denne svingen?
Kvaliteten på et Forum kan gjerne måles ut fra kunnskapsnivået, og kunnskapen stopper der hvor spørsmål får ligge ubesvart.
Spørsmålet ovenfor er et slikt ubesvart spørsmål som har ligget der en stund.
Så kan man vurdere hvor trivielt eller vanskelig spørsmål dette er.
så lenge vi ligger på et snitt under 10 000 synes jeg det er helt greit at vif får hele tribunen. For da kommer alle som vanligvis støtter Fugla kommer inn.
Kommentar