Superlørdag på Åråsen 2 september (billettsalg til LSK - vif)!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Torolf
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2004
    • 9574

    #81
    Opprinnelig skrevet av Sultanen
    Var dessverre bortreist i går, men hadde levert medlemskortet mitt til brodern som skulle til Åråsen i går. Han forsov seg selvfølgelig.

    Er det noen som kan hjelpe meg med å skaffe 3 stk. billetter.
    Er evig takknemlig hvis noen kan hjelpe.

    Hilsen

    Magnus

    Tlf: 900 44 048
    magnus_andresen@hotmail.com
    Rønnern skrev: NB! Resterende billetter selges mandag 9/11 mellom kl. 17.00 - 20.00 på Åråsen. Også denne gangen er salget forbehold medlemmer av LSK, KFL eller sesongkortinnehavere.

    Du kan jo prøve da hvis du ikke får noe respons her.

    Kommentar

    • Superstefan
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 2180

      #82
      Jeg og en venn fikk tak i 22 billetter til RB "KFL" feltet..Tror denne dagen kommer til og bli enormt bra
      Fotograf Kreativ Kanaris

      KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

      Kommentar

      • Kanariz
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2005
        • 2507

        #83
        400 stående kanaris på RB!!!! Klar for å knuse Enga og Klanen nå!

        Kommentar

        • pal
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2004
          • 422

          #84
          Jeg har vært på ferie, og fikk derfor ikke kjøpt billett til kampen. Noen som kan hjelpe meg med en (1) billett? HJELP! Send meg i såfall en PM. Helst vil jeg ha på Kanari-feltet, men alt er av interesse...
          hilsen pål

          Kommentar

          • Hamburg & Kanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 3006

            #85
            Tar turen fra Tyskland ¨bl.a. for å se VIF bli mosa x 2 først av Frisk i Håckey så av Fugla i Foppall. Fryd.

            Men kan dessverre ikke reise flere uker før og skaffe billetter, så er det noen som kan hjelpe til med det? Bør ikke blir for mange aper på denne matchen synes jeg, fugler bør gå foran!
            LSK Norges beste lag

            Kommentar

            • Torolf
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2004
              • 9574

              #86
              Opprinnelig skrevet av pal
              Jeg har vært på ferie, og fikk derfor ikke kjøpt billett til kampen. Noen som kan hjelpe meg med en (1) billett? HJELP! Send meg i såfall en PM. Helst vil jeg ha på Kanari-feltet, men alt er av interesse...
              Jeg har en billett på Notar-tribunen hvis det er av interesse.

              Kommentar

              • Speeder
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2006
                • 951

                #87
                Opprinnelig skrevet av Rønnern
                Det er ikke helt riktig. Billettene som KFL satt på, var holdt av til nettverkselgere. Mulig det blei noen utenom som fikk, men det måtte være seinere.
                Hvilke netverkssalg er dette? ikke 9-11 eller?
                Tore Galgerud

                Kommentar

                • ChriZza
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2005
                  • 4265

                  #88
                  Aksjon 11-9 er lagt ned.

                  Kommentar

                  • Jan Banan
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2004
                    • 809

                    #89
                    Opprinnelig skrevet av Torolf
                    Rønnern skrev: NB! Resterende billetter selges mandag 9/11 mellom kl. 17.00 - 20.00 på Åråsen. Også denne gangen er salget forbehold medlemmer av LSK, KFL eller sesongkortinnehavere.

                    Du kan jo prøve da hvis du ikke får noe respons her.
                    Er det ikke lovlig sent å selge resten av billettene den 9. november?
                    - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

                    Stuart Baxter har forstått det.

                    Kommentar

                    • Torolf
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2004
                      • 9574

                      #90
                      Opprinnelig skrevet av Jan Banan
                      Er det ikke lovlig sent å selge resten av billettene den 9. november?
                      Du får dem litt rimeligere. Neida, Rønnern er så internasjonal at han skriver den historiske datoen som amerikanerne gjør det.

                      Kommentar

                      • Jan Banan
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jan 2004
                        • 809

                        #91
                        Opprinnelig skrevet av Torolf
                        Du får dem litt rimeligere. Neida, Rønnern er så internasjonal at han skriver den historiske datoen som amerikanerne gjør det.
                        Jepp, Rønnern pakker snart sekken og tar amerikabåten "over there" for å følge Los Angeles Galaxy eller Kansas City Wizards på permanent basis. Nei, den båten går vel ikke lenger...
                        - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

                        Stuart Baxter har forstått det.

                        Kommentar

                        • Torolf
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2004
                          • 9574

                          #92
                          Fra www.lsk.no:

                          Resterende billetter til kampen LSK-VIF
                          I morgen kommer info om hvilken dag resterende billetter blir solgt !
                          Det som er bestemt er at resterende billetter blir solgt på LSK SHOPEN - Sportshuset Lillestrøm, så de som ennå ikke har skaffet seg billetter har et lite håp om å få en av de få billettene som er igjen.
                          En ting er sikkert, kampen vil bli utsolgt lenge før kampdagen og lukket salg av billetter ble igjen en suksess. Vi er overbevist om at det på denne kampen vil være mange LSK supportere på tribunen som vil hjelpe laget vårt videre i en super spennende serieavslutning.

                          Kommentar

                          • woody
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2005
                            • 374

                            #93
                            Er det utsolgt nå ?
                            woody

                            Kommentar

                            • Torolf
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2004
                              • 9574

                              #94
                              Opprinnelig skrevet av woody
                              Er det utsolgt nå ?
                              Nei, det er ca. 700 billetter igjen. Mer info kommer i morgen.

                              Kommentar

                              • Torolf
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2004
                                • 9574

                                #95
                                Fra www.lsk.no:

                                Først kommende lørdag selges resterende billetter til kampen LSK-VIF
                                Lørdag den 09.september har vi stor tro på at de siste billettene til kampen LSK-VIF er solgt, for kl 1000 legger vi ut restpartiet av billetter til denne kampen på LSK SHOPEN - Sportshuset Lillestrøm


                                Har du ennå ikke kjøpt billett til kampen, så er det fremdeles muligheter til å skaffe seg billetter til denne attraktive kampen.
                                KL 1000 åpner LSK SHOPEN - Sportshuset Lillestrøm og vi forventer at resterende billetter er solgt innen stengetid som er kl 1700. Her vil det være "kamp" om de siste billettene og LSK SHOPEN står klare til å holde trykket unna og serve deg som kunde på en utmerket måte.

                                NBNBNB!
                                Samtlige frikort MÅ løses inn denne dagen mellom kl 1000 – 1700 (samme sted) Det blir ikke mulighet for å løse inn fribilletter andre dager eller på kampdagen. Dette gjelder alle frikort fra: NFF, AFK, AIK, Norsk Tipping etc.

                                LSKs ungdomsavdeling:
                                Alle med UA kort må også løse inn billetter denne dagen, det blir ikke muligheter å løse inn UA kort på andre dager eller på kampdagen.

                                Kommentar

                                • Fugla- patriot83
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jan 2005
                                  • 1241

                                  #96
                                  Opprinnelig skrevet av Torolf
                                  Fra www.lsk.no:

                                  Først kommende lørdag selges resterende billetter til kampen LSK-VIF
                                  Lørdag den 09.september har vi stor tro på at de siste billettene til kampen LSK-VIF er solgt, for kl 1000 legger vi ut restpartiet av billetter til denne kampen på LSK SHOPEN - Sportshuset Lillestrøm


                                  Har du ennå ikke kjøpt billett til kampen, så er det fremdeles muligheter til å skaffe seg billetter til denne attraktive kampen.
                                  KL 1000 åpner LSK SHOPEN - Sportshuset Lillestrøm og vi forventer at resterende billetter er solgt innen stengetid som er kl 1700. Her vil det være "kamp" om de siste billettene og LSK SHOPEN står klare til å holde trykket unna og serve deg som kunde på en utmerket måte.

                                  NBNBNB!
                                  Samtlige frikort MÅ løses inn denne dagen mellom kl 1000 – 1700 (samme sted) Det blir ikke mulighet for å løse inn fribilletter andre dager eller på kampdagen. Dette gjelder alle frikort fra: NFF, AFK, AIK, Norsk Tipping etc.

                                  LSKs ungdomsavdeling:
                                  Alle med UA kort må også løse inn billetter denne dagen, det blir ikke muligheter å løse inn UA kort på andre dager eller på kampdagen.

                                  FAEN!

                                  Det var vel akkurat derfor jeg ikke fikk kjøpt første dagen, jobber hovedsaklig på lørdager... Hmmmm..
                                  -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
                                  Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

                                  En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

                                  Kommentar

                                  • iL
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Jan 2004
                                    • 10771

                                    #97
                                    Opprinnelig skrevet av Torolf
                                    NBNBNB!
                                    Samtlige frikort MÅ løses inn denne dagen mellom kl 1000 – 1700 (samme sted) Det blir ikke mulighet for å løse inn fribilletter andre dager eller på kampdagen. Dette gjelder alle frikort fra: NFF, AFK, AIK, Norsk Tipping etc.

                                    LSKs ungdomsavdeling:
                                    Alle med UA kort må også løse inn billetter denne dagen, det blir ikke muligheter å løse inn UA kort på andre dager eller på kampdagen.
                                    Hvordan fungerer disse frikortene?
                                    Har man automatisk gratis inngang?

                                    Hva da hvis alle billettene er utsolgt? Eller holdes det av en pott til disse, slik at de får uansett?
                                    Kanarifugla flyr høyt i år!

                                    Kommentar

                                    • Torolf
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2004
                                      • 9574

                                      #98
                                      Opprinnelig skrevet av iL
                                      Hvordan fungerer disse frikortene?
                                      Har man automatisk gratis inngang?

                                      Hva da hvis alle billettene er utsolgt? Eller holdes det av en pott til disse, slik at de får uansett?
                                      Vanligvis viser man bare disse frikortene fra Ungdomsavdelingen i inngangen. Men etter det som står på www.lsk.no ser det ut som om alle som vil benytte seg av frikortene sine, må løse inn frikortet i en billett førstkommende lørdag.

                                      Jeg stusser litt på at de kan gjøre det sånn, spesielt med frikort utstedt av NFF. La oss si det kommer en toppdommer eller en annen dignitær på kampdagen og vil se LSK-VIF. Han har ikke sett noen informasjon om at frikortet må innløses ti dager før kampen. Skal da LSK nekte ham adgang fordi det er fullt? Jeg tror de må holde av noen plasser.

                                      Kommentar

                                      • Torolf
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2004
                                        • 9574

                                        #99
                                        Opprinnelig skrevet av Fugla- patriot83
                                        FAEN!

                                        Det var vel akkurat derfor jeg ikke fikk kjøpt første dagen, jobber hovedsaklig på lørdager... Hmmmm..
                                        Er det så vanskelig å be noen om å kjøpe billett til deg? Jeg gikk ut med et generelt tilbud til alle her på forumet før superlørdagen. De smarteste av dere benyttet seg av dette tilbudet framfor å syte og klage over at de ikke fikk billett.

                                        Kommentar

                                        • Lars
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2004
                                          • 6156

                                          Det du kommer med her er utdatert informasjon, Torolf. Det er riktig at man tidligere viste UA-kortene i inngangen, men de siste sesongen har man måttet hente billett i billettluka.

                                          Kommentar

                                          Working...