Superlørdag på Åråsen 2 september (billettsalg til LSK - vif)!
Collapse
X
-
Jeg og en venn fikk tak i 22 billetter til RB "KFL" feltet..Tror denne dagen kommer til og bli enormt braKommentar
-
Tar turen fra Tyskland ¨bl.a. for å se VIF bli mosa x 2 først av Frisk i Håckey så av Fugla i Foppall. Fryd.
Men kan dessverre ikke reise flere uker før og skaffe billetter, så er det noen som kan hjelpe til med det? Bør ikke blir for mange aper på denne matchen synes jeg, fugler bør gå foran!LSK Norges beste lagKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Er det ikke lovlig sent å selge resten av billettene den 9. november?- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
-
Kommentar
-
Jepp, Rønnern pakker snart sekken og tar amerikabåten "over there" for å følge Los Angeles Galaxy eller Kansas City Wizards på permanent basis. Nei, den båten går vel ikke lenger...- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
-
Fra www.lsk.no:
Resterende billetter til kampen LSK-VIF
I morgen kommer info om hvilken dag resterende billetter blir solgt !
Det som er bestemt er at resterende billetter blir solgt på LSK SHOPEN - Sportshuset Lillestrøm, så de som ennå ikke har skaffet seg billetter har et lite håp om å få en av de få billettene som er igjen.
En ting er sikkert, kampen vil bli utsolgt lenge før kampdagen og lukket salg av billetter ble igjen en suksess. Vi er overbevist om at det på denne kampen vil være mange LSK supportere på tribunen som vil hjelpe laget vårt videre i en super spennende serieavslutning.Kommentar
-
Fra www.lsk.no:
Først kommende lørdag selges resterende billetter til kampen LSK-VIF
Lørdag den 09.september har vi stor tro på at de siste billettene til kampen LSK-VIF er solgt, for kl 1000 legger vi ut restpartiet av billetter til denne kampen på LSK SHOPEN - Sportshuset Lillestrøm
Har du ennå ikke kjøpt billett til kampen, så er det fremdeles muligheter til å skaffe seg billetter til denne attraktive kampen.
KL 1000 åpner LSK SHOPEN - Sportshuset Lillestrøm og vi forventer at resterende billetter er solgt innen stengetid som er kl 1700. Her vil det være "kamp" om de siste billettene og LSK SHOPEN står klare til å holde trykket unna og serve deg som kunde på en utmerket måte.
NBNBNB!
Samtlige frikort MÅ løses inn denne dagen mellom kl 1000 – 1700 (samme sted) Det blir ikke mulighet for å løse inn fribilletter andre dager eller på kampdagen. Dette gjelder alle frikort fra: NFF, AFK, AIK, Norsk Tipping etc.
LSKs ungdomsavdeling:
Alle med UA kort må også løse inn billetter denne dagen, det blir ikke muligheter å løse inn UA kort på andre dager eller på kampdagen.Kommentar
-
Fra www.lsk.no:
Først kommende lørdag selges resterende billetter til kampen LSK-VIF
Lørdag den 09.september har vi stor tro på at de siste billettene til kampen LSK-VIF er solgt, for kl 1000 legger vi ut restpartiet av billetter til denne kampen på LSK SHOPEN - Sportshuset Lillestrøm
Har du ennå ikke kjøpt billett til kampen, så er det fremdeles muligheter til å skaffe seg billetter til denne attraktive kampen.
KL 1000 åpner LSK SHOPEN - Sportshuset Lillestrøm og vi forventer at resterende billetter er solgt innen stengetid som er kl 1700. Her vil det være "kamp" om de siste billettene og LSK SHOPEN står klare til å holde trykket unna og serve deg som kunde på en utmerket måte.
NBNBNB!
Samtlige frikort MÅ løses inn denne dagen mellom kl 1000 – 1700 (samme sted) Det blir ikke mulighet for å løse inn fribilletter andre dager eller på kampdagen. Dette gjelder alle frikort fra: NFF, AFK, AIK, Norsk Tipping etc.
LSKs ungdomsavdeling:
Alle med UA kort må også løse inn billetter denne dagen, det blir ikke muligheter å løse inn UA kort på andre dager eller på kampdagen.
FAEN!
Det var vel akkurat derfor jeg ikke fikk kjøpt første dagen, jobber hovedsaklig på lørdager... Hmmmm..-- Lenge Leve Lillestrøm!! --
Galskap er bare begynnelsen når du blir med...
En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.Kommentar
-
NBNBNB!
LSKs ungdomsavdeling:
Alle med UA kort må også løse inn billetter denne dagen, det blir ikke muligheter å løse inn UA kort på andre dager eller på kampdagen.
Har man automatisk gratis inngang?
Hva da hvis alle billettene er utsolgt? Eller holdes det av en pott til disse, slik at de får uansett?Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Jeg stusser litt på at de kan gjøre det sånn, spesielt med frikort utstedt av NFF. La oss si det kommer en toppdommer eller en annen dignitær på kampdagen og vil se LSK-VIF. Han har ikke sett noen informasjon om at frikortet må innløses ti dager før kampen. Skal da LSK nekte ham adgang fordi det er fullt? Jeg tror de må holde av noen plasser.Kommentar
-
Er det så vanskelig å be noen om å kjøpe billett til deg? Jeg gikk ut med et generelt tilbud til alle her på forumet før superlørdagen. De smarteste av dere benyttet seg av dette tilbudet framfor å syte og klage over at de ikke fikk billett.Kommentar
Kommentar