Men, han er skadet . . . . Hva er skjedd ?
Riise skadet
Collapse
X
-
nei så jævelig a....dette var ikke en del av planen vel....
hadde passet seg dersom han fikk prøve seg og vist hva han er god for.Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget* -
Faen. Dette kan koste oss dyrtAdvarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kan være litt at det passer dårlig at han er med på Landslaget akkuart nå, han kanskje Uwe vil ha han hjemme. Men det er jo også reine spekulasjoner.
Men det har skjedd ofte før, kanskje ikke med lillestrøm, men med mange andre spillere fra andre lag.
Så hvis han har føling på at noe kan være litt vondt så velger klubben og si nei.krisruds medlem av KFL siden 1996
OI OI OI nå har vi det morro :)
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.Kommentar
-
Tror ikke det er så alvorlig...
Sitat fra dagbladet.no:
- Bjørn Helge har følt seg sliten etter Start-kampen. Han fikk en smell i leggen, og har ikke vært helt i hundre etter det, sier Lillestrøm-lege Bjørn Schultzen til Dagbladet.no.
Tror nok helst at man ikke ønsker å ta noen sjanser og foretrekke hvile i noen dager fremfor trening og kamp for landslaget.BølerkanarisKommentar
-
Kommentar
-
Bare bra at han rusker litt nå, da er han frisk etter landskampene. Bedre det enn at han kommer hjem fra Budapest med en lyskestrekk e.l. Skader på landslagssamlinger er noe h*****tes dritt, og skjer altfor ofte.
La spillerne holde seg der de tjener lønninga si. Og la Hareide seile sin egen sjø.Kommentar
-
Siste landskamp var jo grei nok. Vår alles Rambukk sto for stor underholdning...Lever etter laga regler hipp som happKommentar
-
Klarte nesten å holde med liksomlaget mot Ungarn, men så kom Steffen Iversen inn og ødela det. Man har da prinsipper, og holder ikke med et lag der assistentdommeren over aller assistentdommere får være med.
Og for å holde seg tråden: Hvis BHR var for skadet til å spille landskamp, hvordan kunne han da være frisk nok til å skade seg mot Häcken?Kommentar
-
Kommentar
Kommentar