Dagbladet: Spm. til KFL-Petter om serieinnspurten (var: Petter får kjørt seg...)
Collapse
X
-
-
Makan til tullinger som legger inn svar der.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg. -
Faen Petter, geniale uttalelser.
Mere perfekt kan det ikke sies. Vi frykter ingen, og respekterer ei bergenserne eller bartefolket. hehehe...
Sinnsykt kult å lese alle kommentarene under også.Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
første post og så skriver du om dette. Du er vel ikke petter vel heheeh
må vel ærlig innrømme at jeg var litt flau over å lese dette selv. lyser litt vel mye sinnsyk-patriotisme ... men er jo enig i mye av det selv også - så kall meg gjerne sinnsyk!
Kommentar
-
Bra Petter! Sånn skal det svares! Vi er jo for faen kanarifans!Kommentar
-
Og vi frykter ingen
Nei, seriøst, det er morsomt med en arrogant holdning til slike spørsmål. Jeg kunne selvfølgelig svart kjempeseriøst, men velger å droppe det, da det blir enda dummere.
For meg vil alltid LSK være verdens beste lag. Ingen over, ingen ved siden. Det har med kjærlighet å gjøre, og det rokker man ikke ved.
Petter
Trailersjåfør:lsk:Kommentar
-
Kommentar
-
5 Hvilke kamper blir de tøffeste, og hvorfor?
- Alle kamper er like tøffe, ingen som kan si at noe lag er enklere enn noe annet, bortsett fra kampene mot VIF som har igjen blitt som å ta godis fra småunga.
Har du noengang prøvd å ta fra barn godteri, Petter? Er du klar over hvor helvetes mye spetakkel det blir da? Skriking og vræling og faens oldemor!Kommentar
Kommentar