Fra Tottenham til Lillestrøm?
Collapse
X
-
Stikkord: Ingen
-
-
Hadde med glede tatt i mor Gary Doherty på Åråsen
Norwich har vært mitt 2. favorittlag i England siden jeg fant ut at de het The CanarysÅååh! Vi er Lillestrøm oh ah!
Vi er Lillestrøm, Lillestrøm, vi er LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Kim FredrikHadde med glede tatt i mor Gary Doherty på Åråsen
Norwich har vært mitt 2. favorittlag i England siden jeg fant ut at de het The Canarys
engelske endelser som har "y" i entall blir "ies" i flertall...altså canary....canariesKim
Styremedlem KFLKommentar
-
Opprinnelig skrevet av FUGlinhoOpprinnelig skrevet av Kim FredrikHadde med glede tatt i mor Gary Doherty på Åråsen
Norwich har vært mitt 2. favorittlag i England siden jeg fant ut at de het The Canarys
engelske endelser som har "y" i entall blir "ies" i flertall...altså canary....canariesÅ tenke før man snakker, er som og tørke seg i ræva før man driterKommentar
-
en rettelse fra "lærer" kim...
engelske endelser som har "y" i entall blir "ies" i flertall...altså canary....canaries
Å tørke seg før men driter er som å prate dritt før en tørker og er nødvendig for å holde sysselsettingen oppe. :wink: 8)Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av BondernOpprinnelig skrevet av *LILLESTRØM SK*Du fikk med deg noe skolen du å gitt, ikke dårlig.Å tenke før man snakker, er som og tørke seg i ræva før man driterKommentar
Kommentar