Jeg har mine tvil om det blir mye spilletid på Husar dette året. Det er jo tilrnærmet en naturlov at spillere som kommer i sommervinduet sjelden får særlig mange muligheter eller imponerer stort før neste sesong. Pleier hvert fall å være slik i LSK. Akkurat som jeg tror det kommer til å ta tid med Husar, tror jeg heller ikke Bakke eller Gashi vil utgjøre en stor forskjell for Brann, eller Sapara for RBK for den saks skyld.
Likevel får vi håpe at Husar i det minste får innhopp. At han vil være en forsterkning tror jeg man med ganske stor sikkerhet kan antyde, med en relativt høy prislapp i LSK-målestokk så tror jeg dette er en spiller som vil forsterke dagens lag. Spesielt da venstresiden vår er den som er tynnest besatt. Jeg vil si det var langt viktigere med en venstrekant nå, enn en høyrekant som kan utfordre Riise.
Likevel får vi håpe at Husar i det minste får innhopp. At han vil være en forsterkning tror jeg man med ganske stor sikkerhet kan antyde, med en relativt høy prislapp i LSK-målestokk så tror jeg dette er en spiller som vil forsterke dagens lag. Spesielt da venstresiden vår er den som er tynnest besatt. Jeg vil si det var langt viktigere med en venstrekant nå, enn en høyrekant som kan utfordre Riise.
Kommentar