Begynner å bli en tradisjon dette, Torolf. ;-)
Martin Husár klar for LSK + Blir manglende språkferdighet et problem
Collapse
X
-
-
Opprinnelig skrevet av TorolfHæ? Når Jan Banan skriver at Husár ligner på ordet hussar, er det vel greit å opplyse om at det faktisk skrives husar på norsk.
Endret:
La til en quote for å gi mitt eget innlegg mer mening.Kommentar
-
Kommentar
-
Beløpet 550 000 euro er også nevnt i denne kilden:
Slovenský futbalový reprezentant do 21 rokov Martin Husár prestúpil do Lilleströmu. Ofenzívny obranca Spartaka Trnava podpísal štvorro?nú zmluvu.
Hvis noen kan oversette dette eller gjengi det viktigste så hadde det vært fint.
De opererer med 1 million mer enn det RB gjør. Kanskje den siste millionen er avhengig av et visst antall kamper eller lignende.RoyVaadal.Kommentar
-
I Slovakias gruppe vant Spania 3-0 borte mot Albania på fredag. Det betyr at Husár & co. må vinne borte mot Spania på tirsdag, ellers er de ute av EM for U21. Sett med de gule brillene på er det like greit at de ryker ut ettersom sluttspillet tar mesteparten av juni neste år.Kommentar
-
Ah, sjelden jeg orker å lese gjennom en hel tråd når den har nådd en viss lengde. Men takk til både Lars og Torolf. :lsk:- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
-
Kommentar
-
Kampen mot Spania gikk på tirsdagen, men han kommer ikke til Lillestrøm før i ettermiddag. Første trening blir på fredag.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Og jeg som synes Forumet var kjapt ute med landslagsrapport om Husár i går kveld. 21.20. Da må vi i stedet si at det var svakt av Forumet å ikke komme med denne infoen tidligere. Likevel, honnør til Rønnern, som var først ute.RoyVaadal.Kommentar
-
Kommentar
-
Ja, Noen som vet noe ?Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Martin Husar på plass
Martin Husar fra Slovakia er på plass på Åråsen og hadde sin første trening fredag. Martin har spilt på U21-landslaget i Slovakia og spilte senest tirsdag i denne uken, da laget tapte 4-2 mot Spania i Valencia. Foreløpig er han innlosjert på Hotell Arena i påvente av at han finner en leilighet. Han debuterer i gult og svart mandag 11. september i 2.divisjonskampen mellom LSK 2 og Eidsvoll Turn
gilbert
PS: Dessuten ber LSK om tolk fra slovakisk/tsjekkisk et par timer i uka. DSKommentar
-
http://www.lsk.no/?did=9080196
Han debuterer i gult og svart mandag 11. september i 2.divisjonskampen mellom LSK 2 og Eidsvoll Turn"A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Dette fryktet jeg når jeg så at lsk.no etterlyser en slovakisk tolk.
Dette er skummelt. Jeg ser at på floppoversikten til fxt.no så er dette oppgitt som en mulig floppeårsak til minst en av spillerne.
Hvordan skal Martin da få mottatt instruksjoner på trening, i pausen under kamper, meldinger fra de andre spillerne etc? Slike ting blir jo ikke mindre viktig når spilleren er ung. Vi kan vel anta at LSK ikke har råd til å ha en tolk gående på Åråsen til stadighet og i forbindelse med kamper.
Vil språkproblemene gjøre at Martin nesten ikke får spilt kamper denne høsten, og at han først blir skikkelig aktuell til våren når han er oppegående på norsk eller engelsk?RoyVaadal.Kommentar
Kommentar