Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Lørdag 2. september gifter Arild Sundgot seg i Lillestrøm kirke. Og selvfølgelig skal selskapet holdes på Åråsen. Akkurat slik som Espen gjorde det.
Ekte Fugla-gutter trives best på stadion !
blir dette markert på noen som helst måte fra KFL sin side?
Allsang utafor kirka? medlemsskap i KFL?
Greit nok å vise at vi bryr oss, men gutten har jo et liv utafor foppallen.. At en gjeng rølpete kanarifans står utafor kjerka å trommer og synger er kanskje ikke det han ønsker seg aller mest på sitt livs største dag men for all del.. god tanke.. Bedre om KFL sender en blomsterkvast eller en mixmaster
Gratulerer, Arild og til lykke med dagen ! Tidenes toppscorer i LSK, og etter min mening en av de viktigste spillerne på laget. I en tid med hyppige klubbskifter er det jaggu ikke mange som scorer nær 70 mål for samme klubb.
Gratulerer, Arild og til lykke med dagen ! Tidenes toppscorer i LSK, og etter min mening en av de viktigste spillerne på laget. I en tid med hyppige klubbskifter er det jaggu ikke mange som scorer nær 70 mål for samme klubb.
Selv når han er skadet (Måtte det ikke skje!) så er Arild Sundgot er bedre enn jeg noengang kommer til å bli på banen, men jeg vant ved alteret - slo han med 2 uker
Men, gratulasjoner til han alikevel
Selv når han er skadet (Måtte det ikke skje!) så er Arild Sundgot er bedre enn jeg noengang kommer til å bli på banen, men jeg vant ved alteret - slo han med 2 uker
Men, gratulasjoner til han alikevel
Gratulasjoner til deg! =) Alltid kosli å høre et "Ja!"
Grattis til Arild også, bare han klarer å si riktig navn ved alteret og at han i alle fall klarer å si "Ja!" =)
Kommentar