Kvoteproblemet: Må Kasey bort?
Collapse
X
-
Jeg synes faktisk det er smått utrolig at man gidder å spekulere rundt sånt. Det er nå ganske mange måneder til overgangsvinduet åpner igjen, og stallen er pr i dag satt for god tid fremover.
Hva i all verden er vitsen med å skape slike rykter?Knurr...Kommentar
-
For å supplere litt: Alle EU-land er medlem av EØS. Utover disse er det kun Island, Norge og Liechenstein (sorry evt stavefeil. Hvorfor kaller de seg ikke bare Lisjensten?) som er med i EØS - hvis jeg husker dette riktig.Kommentar
-
Kommentar
-
Nei, sveitsere er likestilt med afrikanere, asiater, australiere og amerikanere på dette området. Om vi henter f.eks. Hakan Yakin til Lillestrøm har vi en ekstra ikke-EØS-spiller.
Sveits sa som eneste EFTA-land nei til å bli med i EØS.Kommentar
-
Sterkt Lars, dette visste jeg faktisk ikke.Kommentar
-
-
Kommentar
-
Ja, ja, noen år siden jeg tok samfunnsfag. Det må være unnskyldningen. Litt skuffende i grunn at de har meldt seg inn var liksom ltt hard core å være utenfor FN.Kommentar
-
En grusom og muligens provoserende avsporing: Glemmer ikke det radiointervjuet før siste EU-avstemming med en ledende FrP-politiker som ble intervjuet etter hjemkomst fra "politisk studietur" til Sveits. Omtrentlig ordlyd:
Reporter: Og hva synes du om landbruket i Sveits...
FrP-mann: Landbruket virker meget veldrevet. Det er vanskelig å forstå hvorfor norske bønder frykter EU-medlemskap.Kommentar
-
Tror kanskje vi ryker ut av hovedforumet snart?Kommentar
-
Norge er jo en stormakt i EFTA. Så der kan vi slå oss på kassa.
Fysj,detta begynner å bli komplisert.Last edited by scages; 04.09.2006, 22:34.Kommentar
-
^ Jeg var sikker på at Sveits ikke var medlem, men bomma der ja. Ifølge Wikipedia er i hvert fall Norge, Island, Lisjensten og Sveits medlemslandene.
Får ta kontakt med gamle-læreren i morgen :???: Ble da tydelig fortalt flere ganger at det bare var tre land.
Spore tilbake fra internasjonal politikk til Lillestrøm-fotballen igjen, kanskje?
Link til Wiki-saken: http://no.wikipedia.org/wiki/EFTA#MedlemslisteKommentar
-
I lys av artikkelen fra RB syns jeg det er på sin plass å blåse liv i denne debatten igjen. Artikkelen går langt i å antyde at det er Kasey som må bort før neste sesong. Jeg sier bare: Helvete heller! I mine øyne er han den av de tre ikke-EØS spillerne som har levert desidert mest. Ja, jeg vil faktisk gå så langt som å si at jeg gjerne bytter bort både Kiko og Occean mot Kasey!
Dette kan bare ikke skje. Kasey er kvalitet tvers igjennom. Den dagen jeg ser Kasey i Vålerenga- eller Brann-drakt som knuffer unna Søgård på midten som han var en brukt kyllingvinge... Da finner jeg hagla.Kommentar
-
I lys av artikkelen fra RB syns jeg det er på sin plass å blåse liv i denne debatten igjen. Artikkelen går langt i å antyde at det er Kasey som må bort før neste sesong. Jeg sier bare: Helvete heller! I mine øyne er han den av de tre ikke-EØS spillerne som har levert desidert mest. Ja, jeg vil faktisk gå så langt som å si at jeg gjerne bytter bort både Kiko og Occean mot Kasey!
Kommentar
Kommentar