Kvoteproblemet: Må Kasey bort?
Collapse
X
-
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Skal stemme dette. Kasey ut, kiko tar plassen, diomande inn. Dog er det mulig kasey ikke vet dette selv enda (!), derfor valgte jeg å ikke skrive noe navn.Kommentar
-
-
Skal Kasey ut !!!
Nei for faen, håper ikke det er tilfellet ...FORZA FUGLA
I med og motgang, vi er Lillestrøm!
FUGLA FOR LIFE!Kommentar
-
Helt enig...kan vel ikke kvitte oss med Kasey vel. Kjernekar!! Skaff den mannen ett statsborgerskap så blir det ikke noe kødd med denne eu-regelen.
Skjønner ikke hvorfor vi skal kvitte oss med Kasey. Blir helt teit spør du meg. Han er en type som blør for drakta og jeg digger det.
Men uansett, mye som kan forandre seg frem til neste overgangsvindu.
Jeg håper han blir ....Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Er det så lurt å valse rundt med disse ryktene all den tid spillerne selv ikke er klar over det og ingen kan bekrefte noe? Kan ikke forestille meg annet enn at slike rykter vil lede til uro i spillergruppa. Trenger vi det nå ? Kan være like godt å ta dette med en klype salt og legge lokk på spekulasjonene.Kommentar
-
Når man snakker om fremtiden kan man aldri være sikker. Men de må løse EØS situajsonen. Og de som er i den gruppen er Kasey, Kiko, Occean og Diomade. God informasjon trengs ikke for å tenke seg frem til dette engang.Kommentar
-
Man trenger ikke være clairvoyant for å skjønne at noen må bort, men det er en interessant opplysning at det er Kasey som ofres.Kommentar
-
Dette synes jeg vi skal ta med en klype salt, selvom det har kommet fra gode kilder. Årsaken er rett og slett den at det kan skje mye fram til dette i hele tatt er aktuelt. Dersom spilleren ikke vet det selv engang, så er det jo litt pussig. Det renner mye vann i sjøen fram til Januar.Kommentar
-
Jeg antar at Lillestrøm er avhengige av at det finnes en klubb som er interessert i å overta ham? Alternativet er vel å betale ham lønn for resten av kontraktsperioden, noe som ikke virker spesielt smart.Kommentar
-
Men når denne rasistiske utenfor EU-kvoteregelen engang finnes, så må jo en bort. Jeg synes Kiko virker mer lovende enn Kasey...Kommentar
-
Diomade bør være jævlig god siden vi i det hele tatt ofrer en så god spiller som evnt Kasey eller Kiko... Sinnsykt kjipt, bare det at Kasey står høyt på listen over favoritt spillere.... Benka av Erlandsen men ble med videre for å slå hardt tilbake:lsk:
Blir forbanna om Kasey reiser!!Kommentar
-
Jeg får rett å slett vondt inne i meg når det spekuleres i om Kasey skal bort
Elsker den karen ass! Tror jeg hadde bynt å grine hvis han gikk til VIF hvis han skal bort!Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltidKommentar
Kommentar