Da var det avgjort.

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Grusom B
    Generalissimo Bellisimo
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6248

    Da var det avgjort.

    Rosenborg er seriemestere for trettende gang på rad. Vi vet alle altfor godt at hverken oss eller TIL vil klare å ta igjen henholdsvis ni og seks poeng. Så fryktelig morsomt. Fy faen så lei jeg er.
    Ni principe ni rey...

    D10S!
  • SuperErik
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2004
    • 535

    #2
    hehe når jeg så overskriften tenkte jeg; nå har Gylfi skrevet under ny kontrakt..

    Huff..i dag er jeg naiv :roll:
    - Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -

    <Djurgården-supporter etter LSK-DIF 1-0>

    Kommentar

    • LSK-supp.
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2003
      • 1023

      #3
      Rbk er overlegne her i Norge, håper LSK forsterker laget kraftig til neste år, så har vi kanskje muligheten.
      I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

      Kommentar

      • SuperErik
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2004
        • 535

        #4
        RBk vinner nok i år igjen ja..

        Men jeg tror det ikke blir så altfor mange år til det skjer et tronskifte.
        Ørjan Berg,Hoftun,Strand og Brattbakk har ikke mange år igjen av karrieren sin,og når de forsvinner..skal RBK få slite.

        De får nok kjøpt noen bra erstatninger,men det tar tid å få samkjørt laget inn i den gamle RBK rytmen som Hoftun&Co har bygget opp.
        - Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -

        <Djurgården-supporter etter LSK-DIF 1-0>

        Kommentar

        • Jaren-kanari
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Mar 2004
          • 185

          #5
          Men cup'en tar dem ikke i år.... :twisted:
          Jaren-kanari
          Fugla tar gull, fugla tar gullet i år !!

          Kommentar

          • Christer
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2004
            • 388

            #6
            Opprinnelig skrevet av Jaren-kanari
            Men cup'en tar dem ikke i år.... :twisted:
            den tar vi

            Kommentar

            • HanseFrank
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Mar 2004
              • 221

              #7
              Opprinnelig skrevet av SuperErik
              Men jeg tror det ikke blir så altfor mange år til det skjer et tronskifte.
              Ørjan Berg,Hoftun,Strand og Brattbakk har ikke mange år igjen av karrieren sin,og når de forsvinner..skal RBK få slite.

              De får nok kjøpt noen bra erstatninger,men det tar tid å få samkjørt laget inn i den gamle RBK rytmen som Hoftun&Co har bygget opp.
              Du snakker altså om Rosenborg, som i følge media og eksperter har slitt med "forgubbing" siden Brandhaug, Henriksen, Husby, Hugo Hansen, Mini, Kalle Løken, Ola By, osv, osv, spilte der.

              Til tross for dette gubbestempelet i ca 20 år, ser det ut til at de har mestret oppgaven med å tette hullene OK. Det skulle forsåvidt jeg også klart, da man bare kjøper tre spillere i hver posisjon - man har da brukbar odds for at en av de slår til....
              HanseFrank
              - på den andre siden...

              Kommentar

              • okb
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 2377

                #8
                HanseFrank har et godt poeng. Trønderne sikrer seg gullet ved å kjøpe opp tre meget talentfulle spillere. To faller av, og en blir sentral på laget.

                Oppsopet som ikke slår til, gir de bort til andre klubber. De kaller det veldedighet.

                -okb
                Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

                Kommentar

                Working...