En gjeng med medgangs-supp...........

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • iL
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 10771

Opprinnelig skrevet av hjesus
    Nå skal ikke jeg uttale meg så mye om stemninga på Åråsen i og med at jeg bare besøker Åråsen én gang i året (jada, to ganger i fjor), men de fleste kampa jeg har sett på TV har ikke vært imponerende. Dog har jeg ikke hørt piping før i går, men stemninga har ikke hørt all verdens ut. Et solid unntak er cupkampen mot RBK. Men stemninga er vanskelig å bedømme utifra TV, da microfonplassering og hvor mye stadionstemning TV-selskapene ønsker i bakgrunnen spiller kraftig inn.
    Så ikke gjør det da.

Vi vet når vi er gode, også når vi er dårlige.
    Jevnt over har vi vært veldig gode, ekstremt gode mot RBK (2 ganger), og veldig dårlig mot dere.

Ett stort probem vi har er tribunen. Den bærer lyden opp og vekk, mens adidas og oks bærer lyden 10x bedre.
    Noe som forsåvidt er en annen diskusjon.

Vi får se til søndag, hvor "dårlige" vi er.
    Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• Flisby`n
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jun 2004
      • 312

Opprinnelig skrevet av Eksil-kanari
      Ser på TV2 Nettavisen at svaret er kommet:

Ellers er det vel bare VG som har slått opp Erlandsens utspill. Så det spørs vel om ikke dette sier like mye om VG som om AE.

Dog, etter såpass mange år i toppen av norsk fotball burde han vite at sånt blir det oppslag av. Så det spørs om ikke dette er noe som kommer fra hjertet.
      Uansett hvordan det er oppstått er det flott at vi er tidlig ute og markerer våres standpunkt. Som markedsstrategi for kfl i denne saken ville det nok vært lurest og spilt litt "overbærende" med Arne i denne saken. Heller sagt "stakkars mann, han var nok veeeeeldig deppa i går. Det er godt han tar det utover oss, vi står tross alt sammen om detta". Med en slik tone fra oss ut i media, tar man umiddelbart liv av medgangssupporter argumentet, pluss at Arne blir stående igjen alene med ansvaret.....Da hadde vi vist storhet og fått sympatien.

For å ikke dra meg selv inn i en håpløs debatt, mener jeg selvfølgelig ikke annet enn at Arne her gikk på en skikkelig blemme, som han bør sørge for å unnskylde ovenfor fansen....
      En kjeeempescoring av tommy!!

Kommentar

• KanariJente
        Seniormedlem
        Forumsadist
        • Jul 2004
        • 106

[quote="hjesus"]
        Opprinnelig skrevet av KanariJente
        Opprinnelig skrevet av hjesus
        Regel nr. 1: Stol aldri på VG.
        quote]

Jeg leser VG hver eneste dag, men er veldig kritisk til hva jeg leser.
        Hva er i så måte vitsen med å lese VG når du ikke kan stole på det som står der? Selv har jeg lært meg et enkelt svar når impåslitne VG-journalister skal grave om alt mulig under Norway Cup: "Jeg snakker kun eksklusivt med Klanens Web Radio." :twisted:
        Jeg leser det fordi jeg prøver å få med meg hva som skjer der ute i samfunnet, dvs. holde meg oppdatert. OG for å se hva disse forståseg-påerne (les: journalistene) mener. Men jeg er veldig kritisk hele tiden. Det lærte jeg i 13 år på skolen.

Kommentar

• Rolergra
          Medlem
          Møteplager
          • Aug 2004
          • 80

nå er vi jo snart kvitt`n :lol:

Kommentar

• Leif A
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2003
            • 3962

Bølgen....
            Knurr...

Kommentar

• LSK-supp.
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Dec 2003
              • 1023

Her er det Arne Erlandsen som har uttalt noe til VG, neppe noe VG har funnet på, så rett skytset mot det RETTE rasshølet: Arne Erlandsen.

Arne har forresten rett i at vi er medgangssupportere, noe som har irritert meg lenge nå. I går var det ræva synging, tar sterkt i om jeg sier at halvparten på feltet sang.

Hvor var alle de som skapte halleluja-stemning mot rbk forrige kamp?

Kanskje vi trenger kun helgekamper så folk kan drikke før matchen og dermed tørre å høre sin egen stemme....

leste på dagbladet.no at Powell sier at de ikke fikk trøkk på banen fordi det ikke var trøkk på tribunene- jævlig dårlig unnskyldning, rart ikke lyn har rykket ned for lengst da
              I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

Kommentar

• Ola
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2003
                • 1651

Feilsitering forekommer men jeg tror både Veening og Erlandsen er riktig sitert i denne saken. Hovedbudskapet til Erlandsen er jeg definitivt helt enig i, men han burde droppet èn uttalelse nemlig;

"De sier de er gode supportere, men for meg er de bare gode medgangssupportere".

Den var stygg, Arne!

Veenings uttalelser er ikke stort bedre, og bidrar ikke til noe positivt. En av utfordingene i sesonginnspurten er å holde Erlandsen motivert slik at han gir alt de siste månedene i klubben, trenger ikke være forsker for å forstå at turbulens og missnøye fort kan få Erlandsen til å gi f, og dermed påvirke det sportslige negativt. Vi vil vel til RL? Denne var ikke heldig; "Et typisk Arne-oppstøt. Da det ikke går hans vei kommer det fort noen oppstøt," sier Kanari-fansens leder, Morten Veening, til TV 2 Nettavisen.

Jeg personlig er glad jeg har såpass utviklet fotballfaglig innsikt at jeg ser at venstrekanten vår var dårligere enn høyrekanten i går. Men får Powell pepper? Neida. Forferdelig å være vitne til den mobbekulturen som forekommer hos noen få på Åråsen.

Kommentar

• Ola
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2003
                  • 1651

Jeg vil også tilegge en apell til debatt-administrator om å stenge headingen som heter "kast Winsnes" i det minste rename headingen.

Kommentar

• iL
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Jan 2004
                    • 10771

Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
                    I går var det ræva synging, tar sterkt i om jeg sier at halvparten på feltet sang.

Hvor var alle de som skapte halleluja-stemning mot rbk forrige kamp?
                    Jepp enig. Jeg tusla ned til 2-3 rad i pausen og sto der i 10 minutter i 2.omgang. Der nede var det yderst få som sang. Følte meg litt alene der.

Lengre opp er det helt greit, der synger 80-90%, men ute ved kantene og foran er det helt sykt dårlig.
                    Hvorfor stå der når man ikke synger?

La merke til at Tommy prøvde å få liv i de foran, men så ikke ut til at det hjalp nevneverdig.

Vet ikke helt hva man skal gjøre for å få med fler.
                    Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• KanariJente
                      Seniormedlem
                      Forumsadist
                      • Jul 2004
                      • 106

Her er det Arne Erlandsen som har uttalt noe til VG, neppe noe VG har funnet på, så rett skytset mot det RETTE rasshølet: Arne Erlandsen.
                      Nå har jeg lest hele artikkelen, for å sette meg skikkelig inn i dette her. Jeg skal være meget forsiktig med å si noe som helst om syngingen på hver kamp, rett og slett fordi jeg er med bare av og til (Men det betyr ikke at jeg IKKE støtter Fugla!). I går hadde jeg planlagt å gi alt, men ting sviktet. Broren min derimot, hørte jeg veldig godt. Jeg hørte også flere rundt meg som sang, men stemmen hans lå veldig oppå de andre, for å si det sånn..Jeg sier ikke at han er bedre enn de andre, men jeg sier at jeg hører han sterkere. Han er forresten glad i å skrike på kamper.. Hehe... Kanskje det er en forklaring?

Kommentar

• FilipOlander
                        Seniormedlem
                        Forumonanist
                        • May 2004
                        • 218

Opprinnelig skrevet av petter
                        Hvorfor faen må noen alltid finne en spiller å syte på? Når publikum på Åråsen slutter å slenge dritt mot egne spillere, så slutter sikkert Arne å slenge dritt mot egne supportere.
                        Tror jeg lite på. Arne E har aldri likt Kanari-Fansen og kommer heller aldri til å gjøre det. Han driter i LSK og alt det klubben står for, så lenge det ikke gavner han. Han er en egoist uten like, som ser på seg selv som den store frelseren.

Forøvrig var dette noe Morten Stokstad i VG blåser opp da dette ikke var noe AE la særlig vekt på. Han var sinna under kampen på publikum også, men det gikk mot midten av Robo-tribunen, og ikke KFL. Det er nok VG som kommer med Kanari-Fansen dessverre. Takk skal du ha Morten Stokstad.
                        Jeg synes du heller bør rette takken over til Arne Erlandsen. Han viser sitt sanne ansikt som "bortforklarer" og bruker tid på å skylde på alle mulige andre. Få bort fokus er viktigst. Og ikke minst har Stokstad pratet med en snart 45-år gammel offentlig person. Han vet at journalister i VG vinklier slik de ønsker, og tolker ting på sin egen måte. Derfor burde han uttalt seg om det han kan. Fotball. Hvis ikke burde han bli sendt på et mediekurs.
                        Filip!

\"Europa är hjärtat i EU!\" - Lägg Din röst på Filip den 13:e!

Kommentar

• CocaJerry
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 2532

Tåpelig gjordt av Arne "Sutre" Erlandsen. Dette er 2 gang han skylder på oss etter at han har ledet LSK gjennom en ræva kamp.

Jeg kommer ikke til å synge Erlandsen sangen før han har kommet med en god unnskyldning.

Kommentar

• eLSKerinne
                            Juniormedlem
                            Ferskenpels
                            • Mar 2004
                            • 8

ehh..

Jeg satt igår, til en forandring.... og Arne har rett, det var mye drittslenging, og Winsnes ble pepet ut tidlig i kampen, men det var IKKE kanarifansen som var verst. Det er jo enkelte der og, men... Problemet tror jeg ligger litt i det at vi synger mindre når laget gjør det dårlig. Det var en ganske lang periode uten synging igår, og da blir kun det negative lagt merke til.. Det er beklagelig og jeg skjønner at dette ikke er veldig oppmuntrende for spillerne.. ikke nok med at de vet de gjør en middelmodig kamp, men de får kjeft hele veien også. Da blir det hvertfall ikke enklere å gjøre jobben sin!! synes vi skal være flinkere til å støtte når det går dårlig. Vi har vært flinke noen kamper, men vi har mye å gå på! Vi skal hvertfall lage liv på Ullevål!!!!
                            eLSKerinne... :)
                            ha en eLSKverdig dag!! =0)

Kommentar

• eLSKerinne
                              Juniormedlem
                              Ferskenpels
                              • Mar 2004
                              • 8

Men bytte, Arne, det er skummelt det!!!! når du har en innbytterbenk bestående av spillere som Shane Steffanutto og Wehrman så bruk dem da!! de har "guts", men det er vel derfor du ikke bruker dem! :evil:
                              eLSKerinne... :)
                              ha en eLSKverdig dag!! =0)

Kommentar

• Oslo-kanari
                                Juniormedlem
                                Bøffel
                                • Feb 2004
                                • 26

Nei, det skal bli digg å få Uwe som trener...Arne bør ikke gå ut i media med sånt... han burde holdt kjeft, for faen... 8)

Kommentar

• FUGlinho
                                  KFL styremedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 2454

Forøvrig var dette noe Morten Stokstad i VG blåser opp da dette ikke var noe AE la særlig vekt på. Han var sinna under kampen på publikum også, men det gikk mot midten av Robo-tribunen, og ikke KFL. Det er nok VG som kommer med Kanari-Fansen dessverre. Takk skal du ha Morten Stokstad.

Petter
                                  hørte heller ikke at det var no særlig med pipekonsert.... kom en og annen som peip da winsnes la inn ballen bak mål

det er kraftig blåst opp!!!
                                  Kim
                                  Styremedlem KFL

Kommentar

• FUGlinho
                                    KFL styremedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 2454

[quote="iL"]

Vet ikke helt hva man skal gjøre for å få med fler.
                                    fløtt "prekerstolen" lenger ned
                                    Kim
                                    Styremedlem KFL

Kommentar

• blue
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Aug 2004
                                      • 1429

Opprinnelig skrevet av Ola
                                      Jeg personlig er glad jeg har såpass utviklet fotballfaglig innsikt at jeg ser at venstrekanten vår var dårligere enn høyrekanten i går. Men får Powell pepper? Neida. Forferdelig å være vitne til den mobbekulturen som forekommer hos noen få på Åråsen.
                                      Jeg synes Magnus gjorde en hederlig innsats på venstre! Han er ikke den perfekte kantspiller, men det er jo heller ikke derfor LSK kjøpte han...
                                      Fugla 4 Life!

Kommentar

• blue
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Aug 2004
                                        • 1429

Misnøye fra tribunen vil alltid forekomme. Mange bruker tusenvis av kroner på å følge Fugla hver sesong, og da føler man nok at man har rett til å skrike meninga si i et "hett" øyeblikk.

At Johan Petter slår tre-fire innlegg på tribunen i løpet av en halv omgang, mener jeg alene er god nok unnskyldning til å bruke stemmen sin til å be Arne om å vurdere bytte. Selvfølgelig vil ingen trener bytte ut en spiller frivillig etter 25 minutter (med mindre han ønsker å hetse spilleren), men Arne må holde seg for god til å kritisere Fansen.

Å skjelle ut Winsnes direkte er nyttesløst og ufint.
                                        Men skal jeg tippe på hvorfor noen velger å gjøre det, må det være fordi han aldri burde vært i startelleveren...
                                        Fugla 4 Life!

Kommentar

• LSK-supp.
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Dec 2003
                                          • 1023

Opprinnelig skrevet av CocaJerry
                                          Tåpelig gjordt av Arne "Sutre" Erlandsen. Dette er 2 gang han skylder på oss etter at han har ledet LSK gjennom en ræva kamp.

Jeg kommer ikke til å synge Erlandsen sangen før han har kommet med en god unnskyldning.
                                          Det er bare EN Erlandsen-sang som gjelder: Arne må gå! Arne må gå! osv.
                                          I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

Kommentar

Working...