Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
leste på dagbladet.no at Powell sier at de ikke fikk trøkk på banen fordi det ikke var trøkk på tribunene- jævlig dårlig unnskyldning, rart ikke lyn har rykket ned for lengst da
powell sier at dem ikke fikk noe trøkk? tom-tom sier til kanari-tv at dem trøkker hele kampen....
leste på dagbladet.no at Powell sier at de ikke fikk trøkk på banen fordi det ikke var trøkk på tribunene- jævlig dårlig unnskyldning, rart ikke lyn har rykket ned for lengst da
powell sier at dem ikke fikk noe trøkk? tom-tom sier til kanari-tv at dem trøkker hele kampen....
Sitat Powell (ifølge dagbladet)
"Et hjemmepublikum skal støtte sine egne spillere. Det synes jeg ikke de gjorde i dag, sier han lakonisk."
BRA POWELL :roll:
Nå skjønner jeg hvorfor vi synger "han er svensk".
"Et hjemmepublikum skal støtte sine egne spillere. Det synes jeg ikke de gjorde i dag, sier han lakonisk."
Uff da... Har han virkelig sagt det? Huff a meg. Det var slett ikke bra. Jeg vet det er noen i KFL som prøver å pushe på for å få med flere på synging, men det er faktisk ganske mange som gjør sitt aller ytterste.
Uff da... Har han virkelig sagt det? Huff a meg. Det var slett ikke bra. Jeg vet det er noen i KFL som prøver å pushe på for å få med flere på synging, men det er faktisk ganske mange som gjør sitt aller ytterste.
hehe..
Du kan synge til krampa tar deg uten at det hjelper stort så lenge man samtidig piper mot egne spillere....
hehe..
Du kan synge til krampa tar deg uten at det hjelper stort så lenge man samtidig piper mot egne spillere....
Jo takk, akkurat det der fikk jeg erfare veldig.....
herregud,dette ligner på ett fjortisforhold.
fryd og gammen en helg, helvete neste.
latterlig hele greia.. :roll:
Skal være enig i dette. Jeg begriper ingenting av det som skjer... Skal KFL ta skylden for at spillerne ikke presterte? Vel, jeg sier meg ferdig med denne diskusjonen, men dere kan i allfall ture videre her.
Faens takk sutre Arne. Dette er et stempel det tar tid å bli kvitt..Nå kaller hele norge oss medgangssupportere...En ting skal vif ha at Rekdal aldri gjør sånt uansett hvor mye sutring det er...Tviler på Ae vet hvor mye dette svir for en trofast fan....Tilgier AE aldri for dette....møkka kjerring...
¨
Sårer dypt..gld du stikker..ikke har du hatt suksess heller
vi holder aldri kjeft...det AE kalte oss er den største fornærmelsen mulig.
Til om lyn med sine 1600 tilksuere sutrer ikke i nasjonale aviser. nesten uvirkelig at han kalte oss det.
Stått der trofast siden vi stod på plankene under bua..hvordan våger han å kalle meg det....
Her sitatet fra Dagbladet, og Magnus har ikke sagt det du sier her, men det er Arne nok en gang.
-------------------------------------------------------------
Refser publikum
For LSK var dette en middels dag på jobben.
- Det manglet litt trykk på tribunen, og vi fikk ikke trykket opp på banen heller. Men dette var bare en litt dårlig dag på jobben. Vi skal være med å kjempe om medaljene og Royal League utover, lover LSK-kaptein Magnus Powell.
LSK-trener Arne Erlandsen var også mellomfornøyd. Også mot sitt eget hjemmepublikum.
- Et hjemmepublikum skal støtte sine egne spillere. Det synes jeg ikke de gjorde i dag, sier han lakonisk.
Her sitatet fra Dagbladet, og Magnus har ikke sagt det du sier her, men det er Arne nok en gang.
-------------------------------------------------------------
Refser publikum
For LSK var dette en middels dag på jobben.
- Det manglet litt trykk på tribunen, og vi fikk ikke trykket opp på banen heller. Men dette var bare en litt dårlig dag på jobben. Vi skal være med å kjempe om medaljene og Royal League utover, lover LSK-kaptein Magnus Powell.
LSK-trener Arne Erlandsen var også mellomfornøyd. Også mot sitt eget hjemmepublikum.
- Et hjemmepublikum skal støtte sine egne spillere. Det synes jeg ikke de gjorde i dag, sier han lakonisk.
-------------------------------------------
Petter
*se ned i gulvet* Unnskyld, Powell. Det var ikke meningen å tro at du hadde sagt dette.
Til AE - i en ironisk tone: Tusen, tusen, hjertelig takk for at du er så kjempehappy med hjemmepublikummet.
Vi kan da vel være ihuga LSK-fans og likevel være kritiske?? Jeg støtter Fugla uansett jeg, AE, men for meg personlig er det vanskelig å synge HELE tida. End of story.
det som er det dummeste med utsagnet hans er at vi som faktisk aldri skriker mot egne spillere, men støtter uansett blir også dratt ned i gjørma sammen med de andre idiotene.
Kommentar