En gjeng med medgangs-supp...........
Collapse
X
-
det er fortsatt ingen unnskyldning fra "AE sutre"....eneste riktige er å be oss skikkelig om unnskyldning som en mann. VÅR EGEN trener har gitt DE TROFASTE et stemple som sitter i en lang tid fremover
Hjelper lite å be oss om å heie mer på alle mann, når det er han som har bæsja på lokketSeriegull 2016!!!Kommentar
-
Riktig nok var ikke jeg på LSK-MFK og vet ikke hvor konstruktiv kritikken til Arne er, men og boikote Arne er jeg fullstendig i mot. Men må alikevel si at hvis Arne blir tolket rett av presse, overdriver han kraftig ved og kalle oss medgangsupportere.Men la oss gi Arne støtte så lenge han er trener i LSK, hverken vi, laget eller Arne tjener på uvennskap mellom fans og trener.Baron!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av BaronRiktig nok var ikke jeg på LSK-MFK og vet ikke hvor konstruktiv kritikken til Arne er, men og boikote Arne er jeg fullstendig i mot. Men må alikevel si at hvis Arne blir tolket rett av presse, overdriver han kraftig ved og kalle oss medgangsupportere.Men la oss gi Arne støtte så lenge han er trener i LSK, hverken vi, laget eller Arne tjener på uvennskap mellom fans og trener.
Jeg stod nesten langs gjerde mot buene og hørte ikke drittslenging, så det kom ikke fra oss.
for det andre små det være lov å uffe (ikke slenge dritt) når en som trener over 7 ganger i uka sender den kula langt bakmål gjentatte ganger
det siste vi uffa oss over var at AE sendte mato i oppvarming når klokka stod på 86.50 og kasey og jimmy hadde jogga hele omgangen uten å være i nærheten av banenSeriegull 2016!!!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av generalOpprinnelig skrevet av BaronRiktig nok var ikke jeg på LSK-MFK og vet ikke hvor konstruktiv kritikken til Arne er, men og boikote Arne er jeg fullstendig i mot. Men må alikevel si at hvis Arne blir tolket rett av presse, overdriver han kraftig ved og kalle oss medgangsupportere.Men la oss gi Arne støtte så lenge han er trener i LSK, hverken vi, laget eller Arne tjener på uvennskap mellom fans og trener.
Jeg stod nesten langs gjerde mot buene og hørte ikke drittslenging, så det kom ikke fra oss.
for det andre små det være lov å uffe (ikke slenge dritt) når en som trener over 7 ganger i uka sender den kula langt bakmål gjentatte ganger
det siste vi uffa oss over var at AE sendte mato i oppvarming når klokka stod på 86.50 og kasey og jimmy hadde jogga hele omgangen uten å være i nærheten av banen
Ingen tjener uansett noe på hetsing og boikoting av Arne. Han har sikkert gjort en stor feil, men ikke en utilgivelig feil. La meg slippe og lese mere negativ omtale av Lillestrøm SK i avisenenBaron!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av CBLgleder meg til og se tryne til AE når nrk, tv2, vg, dagbladet osv...
spør hva AE synes om at kfl sang bare til kjell og hallvar :twisted:
dette blir spm dems: Kommer mifsud til å starte neste kamp, etter 3 mål som innhopper idag?Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Støtter fullt ut å ikke synge Arne's navn under kampen!!
Har aldri hørt om en trener som går ut i media og kaller klubbens egne fans for medgangssupportere!!
Og mens vi venter på Uwe, synes jeg vi skal la Arne innse at vi er glad for trenerbyttet...Fugla 4 Life!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av BaronOpprinnelig skrevet av generalOpprinnelig skrevet av BaronRiktig nok var ikke jeg på LSK-MFK og vet ikke hvor konstruktiv kritikken til Arne er, men og boikote Arne er jeg fullstendig i mot. Men må alikevel si at hvis Arne blir tolket rett av presse, overdriver han kraftig ved og kalle oss medgangsupportere.Men la oss gi Arne støtte så lenge han er trener i LSK, hverken vi, laget eller Arne tjener på uvennskap mellom fans og trener.
det siste vi uffa oss over var at AE sendte mato i oppvarming når klokka stod på 86.50 og kasey og jimmy hadde jogga hele omgangen uten å være i nærheten av banen
Ingen tjener uansett noe på hetsing og boikoting av Arne. Han har sikkert gjort en stor feil, men ikke en utilgivelig feil. La meg slippe og lese mere negativ omtale av Lillestrøm SK i avisenenKommentar
-
Opprinnelig skrevet av CBLgleder meg til og se tryne til AE når nrk, tv2, vg, dagbladet osv...
spør hva AE synes om at kfl sang bare til kjell og hallvar :twisted:Verdensmester i håndarbeide 2002 - 2004Kommentar
-
Har aldri vært kjempeglad i Arne, men jeg har hvertfall respektert det han har gjort å stått for. Jeg kommer ikke til å synge for det rasshølet mer. Håper han blir trener for Aik neste sesong, og at firman boys voldtar han, etter at han har ledet dem ned i superettan, da skal han få uttale seg om supportere...Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av ap4Det blir bare for dumt å mene at laget spiller dårlig fordi det er lite trøkk i publikum! Hvis det var sånn ville ikke RBK vunnet serien år etter år, og Lyn ville vel vært nede i 4. divisjon!Seriegull 2016!!!Kommentar
Kommentar