Rösler og Fjørtofts spillerkjøp
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
-
trenere og klubb må da få lov til å ha bomkjøp?
At de kjøper inn nye spillere (og flere av de med en pen CV) tyder for meg ihvertfall på at klubben har ambisjoner! At de bommer, at spillere ikke innfrir med en gang osv det må en forvente. La oss ikke glemme Zane, som vi fikk fra Molde billigere enn et par brukte sko på fretex.Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Folk klager ofte over Uwes taktiske bommerter. Her har vi i tillegg en tråd som hudfletter kjøpene han og Fjørtoft ar gjort.
Vel, i fjor endte vi med fjerdeplass og cupfinale, mens vi i skrivende stund innehar en tredjeplass i årets eliteserie. I Erlandsens tre siste sesonger fleska vi til med tre sjuendeplasser. Åssen kan denne markante forbedringen ha seg?
For meg virker det noe ulogisk at trenerteamet gjør alt galt, samtidig som resultatene har forbedret seg så kraftig...Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
-
problemet er jo ikke plasseringen og resultatene, det er spillet og disponeringene. Jeg kan med hånda på hjertet ikke si at jeg har sett en kamp i år som har vært gjennomført bra fra ende til slutt, og jeg kan heller ikke si å ha sett oss spille en eneste kamp der venstrevingen har imponert, uansett hvem som har spilt der.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Men jeg har også sett blant annet bortekampene mot Djurgården og mot Newcastle. I år. Og nettopp derfor er det så fortærende ergerlig at vi ikke får ut samme potensialet i seriekampene....
gilbertKommentar
-
Jeg vet ikke hvor mye Olsen ble solgt for, men det var neppe noe mer enn 1 mill. kr. Hvor mange 100.000 kr Hr. Olsen ble kjøpt inn for er jeg også usikker på, noe var det i alle fall. I tillegg kommer reiseutgifter, treningsutgifter, arbeidsgiveravgifter osv. At vi tjente noe som helst på Hr. Olsen er høyst diskutabelt.Kommentar
-
Jeg vet ikke hvor mye Olsen ble solgt for, men det var neppe noe mer enn 1 mill. kr. Hvor mange 100.000 kr Hr. Olsen ble kjøpt inn for er jeg også usikker på, noe var det i alle fall. I tillegg kommer reiseutgifter, treningsutgifter, arbeidsgiveravgifter osv. At vi tjente noe som helst på Hr. Olsen er høyst diskutabelt.
Uavgjort i den kampen ga 125.000 kr pluss at det skilte 250.000 på å bli nr 1 i gruppa fremfor nr 2. Så han spilte totalt inn 375.000 på den kampen iallefall.Kommentar
-
Så snakker vi igjen om bruttoinntekter. For spillerne skulle jo ha en solid bonus som gjør at vi omtrent kan halvere bruttoinntektene for å beregne nettoinntektene.RoyVaadal.Kommentar
-
Imidlertid er det viktig her å notere to momenter som taler "mot" LSK:
* Motstanden i RL var tidvis svak og umotivert. Var vel en del lag vi møtte som langt fra tok dette like alvorlig som LSK, og brukte RL som en tradisjonell treningskamp
* Newcastle kom rett fra ferie, mens LSK var midt i serien. På Åråsen tok de i litt mer, og da så vi nok en gang at vi ikke har det som skal til når det gjelderModerate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
Kommentar