Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Har sett ham på trening de to siste dagene, men vanskelig å gi et fasitsvar på om han er en fremtidig Fugla-mann. Til det har treningene også vært av meget blandet kvalitet....
Kvikk og artig kar - litt spe foreløpig. Virker som han har selvtilliten i orden, på en litt mer positiv måte enn en annen harstadværing vi kjenner....
Gjemte seg aldri bort på de to treningene jeg så. Tvert i mot var han hele tiden på jakt etter å få ballen.
Gunnar Halle sier i artikkelen at Kind Bendiksens har "god radius".
Hva betyr det?
At han er slank?
Jeg trodde at det var diameteren som måler om man er slank eller ikke. Radius er den som går inn til det innerste. Jeg tror det må bety at han er god på bunn.
Jeg trodde at det var diameteren som måler om man er slank eller ikke. Radius er den som går inn til det innerste. Jeg tror det må bety at han er god på bunn.
Men det er du som har naturfaglinja.
Det er reallinja jeg har, og det gjør meg spesielt god på geometri.
Det er omkretsen du tenker på, ikke diameteren.
For hvis det er diameteren som måler om man er slank, skulle en god radius bety at man bare er halvslank, det vil si småfeit, og det er han helt tydelig ikke.
Du har nok rett, han er rett og slett en god gutt.
Takk for oppklaringen!
Ikke fullt så kreativ som 10.09.50s, men muligens riktigere.
Jeg syns det er hyggeligst når alle har rett. Litt sånn som på spørrekonkurranser på P4. Kan vi ikke bli enige om at han er en slank og god gutt som er rask og bevegelig og dekker et stort område på banen. Når jeg tenker meg om, er jeg ganske sikker på at det var det Gunnar mente.
Jeg syns det er hyggeligst når alle har rett. Litt sånn som på spørrekonkurranser på P4. Kan vi ikke bli enige om at han er en slank og god gutt som er rask og bevegelig og dekker et stort område på banen. Når jeg tenker meg om, er jeg ganske sikker på at det var det Gunnar mente.
Thomas Kind Bendiksen er klar for den skotske storklubben.
Harstad IL stortalent Thomas Kind Bendiksen (18) pakker kofferten og reiser over Nordsjøen til Rangers.
Unggutten - som tidligere har vært på prøvespill hos glasgowklubben - har skrevet under på en treårskontrakt.
- En drøm i oppfyllelse. Jeg må bare stå på, sier Bendiksen til Harstad Tidende.
Før han takket ja til den skotske fotballgiganten, avslo Bendiksen et tilbud fra Tromsø.
Kommentar