Occean angrep Kippe!

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Jan Banan
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2004
    • 809

Occean angrep Kippe!

Olivier Occean og Frode Kippe røk i tottene på hverandre på fredagens Lillestrøm-trening.

TV 2 Nettavisen kommer tilbake med mer.

ÅRÅSEN (TV 2 Nettavisen): Lillestrøm spilte five a side på den første av fredagens to treninger, hvor Occean og Kippe var på hvert sitt lag.
    Før treningen hadde trener Uwe Rösler gitt beskjed om at onsdags- og fredagstreningene før VIF-kampen skulle ha ekstra høy intensitet, og ville være utslagsgivende for laguttaket mandag.
    Det var ingenting galt med temperaturen.
    Frode Kippe gikk hardt inn i Occean og tok fra ham ballen, dunket ballen i nettaket og skulle til å feire scoringen da kanadieren gikk til angrep på LSK-kapteinen. De to Lillestrøm-spillerne måtte skilles av seks-sju av sine lagkamerater.
    Etterpå fortsatte krangelen verbalt, og spesielt Kippe var hissig.
    - Are you trying to kill me, you fucking… ("prøver du å få meg drept, din fordømte…"), spurte Kippe blant annet den pressede LSK-spissen.
    - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

Stuart Baxter har forstått det.
  • Torolf
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2004
    • 9574

Godt å se at tenningen er på topp før Vålerenga-kampen.

Kommentar

• kimmern
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jun 2005
      • 1174

topp!! sånn tenning skal en ha før denne kampen!!!:twisted: :twisted: :twisted:

Kommentar

• Jan Banan
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2004
        • 809

Men en slik tenning forventer jeg at Rösler vil si til media at vi faktisk også kommer til å vinne cupen i år til tross for den lille bagatellen at vi røk mot Start.
        - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

Stuart Baxter har forstått det.

Kommentar

• Kølla Riisa
          Seniormedlem
          • Jun 2004
          • 1021

Olivier vriker frustrert, håper det løsner for han snart.

Men det er jo tross lat et bra tegn at han er sur og grinete, hadde vært verre hvis han ikke hadde brydd seg.

Kommentar

• MoBee
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jun 2004
            • 958

dette er gull! OO viser engasjement... Det er deilig! gjør det på banen også nå, Olivieeeeeer!

Kommentar

• HSft
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2004
              • 6101

Synes han har vist nok vold på banen. Ganske utrolig at alle synes det er positivt at en spiller angriper en annen fordi han mister ballen. Hadde det skjedd på en annen klubbs treningsfelt, så hadde nok pipa på forumet her hatt en annen lyd.

Kommentar

• Torolf
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2004
                • 9574

Opprinnelig skrevet av HSft
                Synes han har vist nok vold på banen. Ganske utrolig at alle synes det er positivt at en spiller angriper en annen fordi han mister ballen. Hadde det skjedd på en annen klubbs treningsfelt, så hadde nok pipa på forumet her hatt en annen lyd.
                Det er ikke det at jeg synes det er positivt, men jeg forsøker å se det positive i situasjonen. Dette kommer sikkert på TV2-sporten i kveld. De elsker konflikter.

Kommentar

• bøllefrø
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Sep 2004
                  • 462

det her er sikkert akkurat hva OO trenger nå...

Nei seriøst, jeg tror ikke det kommer noe bra ut av å sloss på trening. Hvis ikke gutta klarer å mobilisere uten å sloss, tror jeg vi sliter.

Nå kan det godt hende vi vinner mot Engen, men jeg tviler sterkt på om det her har noen positiv innvirkning i så fall.

Men vi får ihvertfall masse presse. "Uwe måtte roe kamphaner" "Kippe og OO har skværet opp" etc. etc.

Kommentar

• Nr.10
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Apr 2006
                    • 597

Selvfølgelig! Hva venter du?? Jeg holder med fugla ,ingen andre klubber.. Ja til tenning på trengingsfeltet! :lsk:
                    Those are my prinsiples! And if you don`t like them, i have others

RÅGG 19116

Kommentar

• iL
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Jan 2004
                      • 10771

Jaha du har deltatt på mange fotball treninger skjønner jeg!

Er masse krangling og trening der, det er bare sunt! Også er man venner etter endt trening.
                      Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• fotball_marthe
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Sep 2005
                        • 1069

Det her er jo ikke positivt da!:???:
                        Han kan jo ikke bare gå løs på Kippe,men Kippe behøver ikke å svare sånn heller da.
                        Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltid

Kommentar

• HSft
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2004
                          • 6101

Opprinnelig skrevet av iL
                          Jaha du har deltatt på mange fotball treninger skjønner jeg!

Er masse krangling og trening der, det er bare sunt! Også er man venner etter endt trening.

Har deltatt på trening før jeg. Men har ikke slåss fysisk uten ball i nærheten på trening nei. Rart de skriver om det i media når spillerne sloss med hverandre om det skjer på hver trening. Dere må gjerne leke at det er supert med vold på treninger, men jeg gidder ikke det. Synes ikke dette er positivt, synes miljøet virker mindre fint nå. Minner om start før sessongen.

Kommentar

• Rønnern
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 6690

Dere må gjerne leke at det er supert med vold på treninger, men jeg gidder ikke det. Synes ikke dette er positivt, synes miljøet virker mindre fint nå. Minner om start før sessongen.

Bare få referere til hva André Krogsæter sier til LSKs kampprogram mot vif (resten av intervjuet med Kråka kan du lese i kampprogrammet, kun kr. 20,-)

Og som del av en av de beste LSK-årgangene noensinne har Andrè en klar oppfatning om hvordan vinnerkultur skapes. –Før cupfinalen i 1985 var det en journalist og så på treninga. Etterpå var han sjokkert; vi så ut som et lag i full oppløsning, med all kranglinga, banninga, knuffinga og grisetaklingene på treningsfeltet. Men etterpå var vi kompiser igjen og gutta ga hverandre en klem. Alle hatet å tape, selv på trening, og det er viktig. Men gleden over det å spille fotball ligge må alltid være i bunn. Man må ha det gøy– hvis det bare er alvor blir det feil, og da forsvinner gløden, presiserer Kråka.
                            Mvh Ronnie "The Runner"
                            LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• MoBee
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jun 2004
                              • 958

nok vold på banen? eneste han har gjort er å hoppe opp i dueller med albuen som eneste engasjement... Han har jo ikke gjort noe annet. At han "endelig" sprekker litt i kampens hete er bra. Dessuten har dette skjedd ofte på andre lags treninger uten at vi har kommentert det i det hele tatt...

Kommentar

• gamle-perta
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2004
                                • 2418

Opprinnelig skrevet av fotball_marthe
                                Han kan jo ikke bare gå løs på Kippe,men Kippe behøver ikke å svare sånn heller da.

I følge saken i RB så var det visstnok ikke veldig rart at OO regaerte på Kippes framgangsmåte....

Mvh
                                Gammer´n
                                Mvh
                                Gammer´n (Per T)

Kommentar

• HSft
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2004
                                  • 6101

Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                  Bare få referere til hva André Krogsæter sier til LSKs kampprogram mot vif (resten av intervjuet med Kråka kan du lese i kampprogrammet, kun kr. 20,-)

Og som del av en av de beste LSK-årgangene noensinne har Andrè en klar oppfatning om hvordan vinnerkultur skapes. –Før cupfinalen i 1985 var det en journalist og så på treninga. Etterpå var han sjokkert; vi så ut som et lag i full oppløsning, med all kranglinga, banninga, knuffinga og grisetaklingene på treningsfeltet. Men etterpå var vi kompiser igjen og gutta ga hverandre en klem. Alle hatet å tape, selv på trening, og det er viktig. Men gleden over det å spille fotball ligge må alltid være i bunn. Man må ha det gøy– hvis det bare er alvor blir det feil, og da forsvinner gløden, presiserer Kråka.

Håper virkelig virkelig du har rett. Men jeg synes ikke å huske at vi hadde slike rapporter fra treningene i de periodene laget gjorde det bra. Kan godt hende, at det er bra at de viser engasjement. Det jeg reagerte mest på var egentlig at alle var utelukkende positive til slåsskamp på trening. Håper dere har rett, men selv er jeg litt kritisk.

Kommentar

• Torjus
                                    Medlem
                                    Bøffel
                                    • May 2006
                                    • 39

Det er bra at gutta har tenning og egasjement, men det er typsik lsk og ikke overføre dette til kamp. når ting begynner å bli viktig tør jo ingen stå frem å vise hva de egentlig kan. håper bare dette ikke er tilfelle i neste kamp, den er viktig både fordi det er vålerengen og muligheten til å ta gull. redd kranglinga bare gjør det hele værre internt i gruppa. intill det motsatte er bevist er jeg skeptisk, RL- og cupfinalen er ikke glemt.

Kommentar

• ulfpulf
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2004
                                      • 2509

Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                                      I følge saken i RB så var det visstnok ikke veldig rart at OO regaerte på Kippes framgangsmåte....
                                      I den samme saken i RB sier Rösler blant annet:
                                      - Kvaliteten på treningen var god. Det var det viktigste. Jeg var selv involvert i liknende epsioder som spiller, og så lenge spillerne er like gode venner etterpå er det ikke noe problem.

En av episodene han sikter til var slåsskampen med Gylfi i januar 2003:

Den gangen sa Erlandsen:
                                      - Det har vært litt for lite aggressivitet på treningen i det siste. Egentlig skulle de hatt bonus for dette her.

Kommentar

• iL
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Jan 2004
                                        • 10771

Håper virkelig virkelig du har rett. Men jeg synes ikke å huske at vi hadde slike rapporter fra treningene i de periodene laget gjorde det bra. Kan godt hende, at det er bra at de viser engasjement. Det jeg reagerte mest på var egentlig at alle var utelukkende positive til slåsskamp på trening. Håper dere har rett, men selv er jeg litt kritisk.

media trenger noe å skrive om.

ro deg ned, dette er utelukkende positivt.
                                        Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

Working...