Fint at det er litt tempratur på trening
Occean angrep Kippe!
Collapse
X
-
Fint at det er litt temperatur på forumet (lol)NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Nå var jeg så heldig å være tilstede på treningen idag, og situasjonen var sånn ca som følger: Kippe og Occean var i en voldsom duell, der kippe holdt, og mulig ga ham et lite knuff med armen i ansiktet, for så å sette ballen i mål. Ble vel vurdert som frispark av trenerne. Occean tok da 5 meters løpefart og slang seg rundt halsen , og la kippe i bakken. Etter få sekunder var en 5-6 spillere på plass og fikk skilt kamphanene. Etter det prøvde de flere ganger og nærme seg hverandre, og slang med leppa til hverandre. Hørte Kippe bla. si : Are you trying to kill me, you fucking idiot. For litt senere og si: Find you another club, and stay away from me....VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!Kommentar
-
Unødvendig
Genialt å si til en spiller som er i sin første sesong i klubben. Jeg tror ikke han har hatt det så lett heller siden han kom hit, både sportslig og sosialt. Jeg tror det sosiale også gjenspeiler formen på fotballbanen.
Så kippe, hvis du skal holde på sånn, så kan du finne deg en ny klubb!Kommentar
-
Kampens hete folkens. Folk sier ikke de smarteste tingene i kampens hete.
Men igjen, Frode er kaptein.......
PetterKommentar
-
Enig at det blir sagt mye i kampens hete, og jeg tror nok ikke Kippe mente det han sa. Dette bør hvertfall ha blitt tatt hånd om i garderoben etter treningen, med handshakes osv, og jeg håper for guds skyld at det ikke har blitt noe ondt blod mellom Frode og Olivier."A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
Dette er ikke noe annet enn positivt. Bra med tenning for å sette på litt varme før kampen.
Occean viser kanskje frustrasjon men samtidig dette viser at han er "villig" til å gi alt for fugla!Kommentar
-
-
Kommentar
-
Og som del av en av de beste LSK-årgangene noensinne har Andrè en klar oppfatning om hvordan vinnerkultur skapes. –Før cupfinalen i 1985 var det en journalist og så på treninga. Etterpå var han sjokkert; vi så ut som et lag i full oppløsning, med all kranglinga, banninga, knuffinga og grisetaklingene på treningsfeltet. Men etterpå var vi kompiser igjen og gutta ga hverandre en klem. Alle hatet å tape, selv på trening, og det er viktig. Men gleden over det å spille fotball ligge må alltid være i bunn. Man må ha det gøy– hvis det bare er alvor blir det feil, og da forsvinner gløden, presiserer Kråka.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
Kommentar