Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Kanskje litt teit tidspunkt å ha denne spørreundersøkelsen?
Kanskje , kansjke ikke :-)
Enig at jeg og sikkert flere er litt preget av dagens kamp, men sånn er nå fotball :-)
Jeg har hatt Ståle og Diallo som mine store helter i LSK, (litt ung for Tom Lund), men jeg kan ikke huske at Ståle hadde det overblikket, og den teknikken som Koren har.
Ståle var mere sjef, kapteinstype, og slo noen fantastiske pasninger, men kanskje ikke like kreativ som Koren ?
Enig. Hvis virkelig Robert Koren blir i LSK som det sies her (så jeg også at Jan Åge prøvde å signalisere noe, men tør ikke tro at han har signa), så beholder vi en spiller i internasjonal klasse.
A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.
Enig. Hvis virkelig Robert Koren blir i LSK som det sies her (så jeg også at Jan Åge prøvde å signalisere noe, men tør ikke tro at han har signa), så beholder vi en spiller i internasjonal klasse.
Tror vel at det Fjørtoft prøvde å signalisere var "hei, Robbie, se hvordan supporterne elsker deg! Nå ser du å skrive under på en ny kontrakt!"
Utover det: Gratulerer med konfirmasjonen på lørdag som var! :lsk:
Ståle var best. Er ikke mer å diskutere, han var genial, og om det fantes rettferdighet i fotball hadde han fått spille for større klubber enn FCK og fuckings Wimbledon.
Tross den store beundring jeg nærer for Robert Koren har jeg naturligvis gitt min stemme til "Gud". Det eneste aberet jeg kan finne med laget når han spilte, og det var jo ikke hans egen feil, var at medspillerne hadde sånn respekt for Ståle at de rett og slett ikke syntes et angrep var ordentlig gjennomført før han hadde fått ballen og tatt den videre. Den respekten førte til at ballen "måtte" innom Ståle, selv om vi naturligvis mange ganger kunne gjennomført raskere overganger og kontringer og spilt bedre og mer effektiv fotball ved iallfall av og til å komme til avslutninger selv uten at Ståle hadde hatt ballen i løpet av oppbygginga av angrepet...
Kommentar