Sesongkort 2007: Siste mulighet 16.mars

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • RoyVaadal
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2004
    • 4055



    Sesongkort 2005:
    Opprinnelig skrevet av RB
    Det er solgt 1.692 sesongkort. I tillegg er VIP-delen (700 plasser) nærmest utsolgt.
    Sesongkort 2006:
    Opprinnelig skrevet av RB
    LSK har solgt 1.985 sesongkort. Dessuten er nesten alle de 700 VIP-plassene kjøpt opp. I tillegg kommer frikort til noen av klubbens egne medlemmer.
    Her er det nok litt forvirring rundt hvorvidt VIP-plasser og presse-/frikort-plassene er telt med eller ikke, som har lurt meg.
    Sesongkortsjef Anders Riiber fortalte meg at han teller med VIP-plassene på 650 og presse-/frikort-plassene som tilsammen utgjør 980. Selv uten disse plassene så er det til nå solgt ca. 2400 sesongkort. Javisst, er det rekord. Men noe annet skulle jo bare mangle, når man har gjort dramatiske reduksjoner i prisene.
    RoyVaadal.

    Kommentar

    • iL
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Jan 2004
      • 10771

      Det er nå solgt 3375 sesongkort, og med 1675 ledige plasser på KFL feltet, nærmer vi oss nå målet om 1000 kort på feltet med stormskritt.

      Full oversikt finner du her: http://www.kanari-fansen.no/wiki/ind...esongkort_2007
      Kanarifugla flyr høyt i år!

      Kommentar

      • RoyVaadal
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2004
        • 4055

        Opprinnelig skrevet av iL
        Det er nå solgt 3375 sesongkort, og med 1675 ledige plasser på KFL feltet, nærmer vi oss nå målet om 1000 kort på feltet med stormskritt.
        Dette tallet er faktisk identisk med det jeg kom fram til på nyttårsaften kl. 23.50.

        Dermed ville jeg ta disse stormskrittene med en klype salt. Jeg tviler sterkt på at det blir solgt noe særlig flere sesongkort. Hvem kjøper dyrere sesongkort rett etter jul, hvis de ikke har kjøpt billigutgaven før jul? Og siden sesongkortsalget bare pågår i januar og februar, så har jeg ikke helt trua. Dette er en periode da LSK ikke en gang spiller en Royal League-kamp, og før opphausinga til Eliteserien har begynt.
        RoyVaadal.

        Kommentar

        • gamle-perta
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2004
          • 2418

          Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
          Dette tallet er faktisk identisk med det jeg kom fram til på nyttårsaften kl. 23.50.
          Jasså, du holdt på med dette, da?
          Litt nerdete, eller?


          mvh
          Gammer´n
          Mvh
          Gammer´n (Per T)

          Kommentar

          • woody
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2005
            • 374

            Begynner å tikke ut sesongkort igjen, ser jeg. Nå er det bare 61 plasser igjen på C, D og F. Er i praksis nesten utsolgt for gode sitteplasser på gamle-tribunen.
            woody

            Kommentar

            • Ballkunstneren
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2006
              • 780

              hvor mange sesongkort er solgt på feltet til nå??

              Kommentar

              • RoyVaadal
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2004
                • 4055

                Det skal være solgt ca. 625 sesongkort på Kanarifeltet, hvis totaltallet er 2300.

                Men salget har stoppet helt opp med det nye året. Det går for tida 0 billetter daglig. Det er for så vidt ikke så overraskende at de som først skal ha sesongkort helst kjøper den billigste versjonen som bare var tilgjengelig før nyttår. Vi kan håpe at det selges litt sesongkort i slutten av mars. Men jeg blir nå veldig overraska hvis det selges mer enn 200 sesongkort totalt i denne siste perioden fram til 1.mars.
                RoyVaadal.

                Kommentar

                • Jazze76
                  Medlem
                  Hoffnarr
                  • May 2004
                  • 51

                  Hvor lenge ventet dere på kortet? Bestilte den 31/12 men har fortsatt ikke fått noe...

                  Kommentar

                  • woody
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2005
                    • 374

                    Opprinnelig skrevet av woody
                    Begynner å tikke ut sesongkort igjen, ser jeg. Nå er det bare 61 plasser igjen på C, D og F. Er i praksis nesten utsolgt for gode sitteplasser på gamle-tribunen.
                    Nå er det bare 51 plasser igjen på C, D og F. Her gjelder det å kjappe seg . . .
                    woody

                    Kommentar

                    • RoyVaadal
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2004
                      • 4055

                      Opprinnelig skrevet av woody
                      Nå er det bare 51 plasser igjen på C, D og F. Her gjelder det å kjappe seg . . .
                      Jeg veit ikke om det er woody som har klart å skremme folk. Men det har i hvert fall skjedd noe etter at woody ropte for noen dager siden. Det har gått ca. 30 billetter de siste tre dager. 20 på KFL-feltet og resten på C,D og F i flg. woody.

                      Salget er i gang igjen. Herlig!
                      RoyVaadal.

                      Kommentar

                      • Ballkunstneren
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2006
                        • 780

                        Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
                        Det skal være solgt ca. 625 sesongkort på Kanarifeltet, hvis totaltallet er 2300.
                        Da mangler vi fortsatt 375 sesongkort for å få de 40 000 til årets tur & Jubileums TIFO.

                        Kommentar

                        • Per Arne
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 2347

                          Hjelp til med salgsøkning

                          Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
                          Men salget har stoppet helt opp med det nye året. Det går for tida 0 billetter daglig. Det er for så vidt ikke så overraskende at de som først skal ha sesongkort helst kjøper den billigste versjonen som bare var tilgjengelig før nyttår. Vi kan håpe at det selges litt sesongkort i slutten av mars. Men jeg blir nå veldig overraska hvis det selges mer enn 200 sesongkort totalt i denne siste perioden fram til 1.mars.
                          Her er det jo en del som er opptatt av å selge flest mulig sesongkort på feltet, men allikevel har jeg ikke hørt noe fra noen av dere om å hjelpe til på Ringedugnaden kommende onsdag! Bli med og ta i et tak en par timer da, så kan vi komme tilbake til forumet og skrive mer om salget etter det. Eller hva? Glimrende!

                          Per Arne
                          Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

                          Kommentar

                          • RoyVaadal
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2004
                            • 4055

                            Antall solgte sesongkort er nå ca. 3395.
                            Dette er faktisk en nedgang på 10 på de siste 16 dager.
                            Siden nyttårskiftet er det en framgang på 20.
                            RoyVaadal.

                            Kommentar

                            • KanariEngel
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • Jun 2006
                              • 154

                              Stopper det 1. mars??

                              Jeg bestilte mitt kort i begynnelsen av desember men har ikke fått det ennå :S

                              Har hørt om folk som bestilte det i romjula som allerede har fått det. Skjer??
                              Jäg trodda ängarla fanns bara bara i himmalan, jag trodda änglarna fanns bara bara u himmalan, men det var innan jeg møtte mej, nu har jag en ängal her hos mej.

                              Kommentar

                              • Lars
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2004
                                • 6156

                                Såvidt jeg vet stopper salget 16. mars. Hvis det ikke var 17.

                                Kommentar

                                • ChriZza
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2005
                                  • 4265

                                  Offisielt er det vel 1.. *kremt* men til syvende og sist så er det 16 ja.

                                  Grunnen til at mange ikke har fått kortene sine er fordi de venter på flere bestillinger så de kjører opp mange kort samtidig.

                                  Kommentar

                                  • Lars
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2004
                                    • 6156

                                    Har vi både en offisiell sluttdato og en uoffisiell? Spesielt... ;-)

                                    Kommentar

                                    • André
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Oct 2006
                                      • 419

                                      bestilte mitt i romjula har ikke fått det enda, ganske så dårlig og treig leverings tid må jeg si.

                                      har ikke hørt noe så må vel ta en telefon inn dit. hvem skal jeg ringe ? noen i LSK eller i billettluka ?
                                      Your life
                                      A game
                                      turn it up, turn it up!

                                      Kommentar

                                      • vollafugl
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Dec 2006
                                        • 978

                                        Opprinnelig skrevet av André
                                        bestilte mitt i romjula har ikke fått det enda, ganske så dårlig og treig leverings tid må jeg si.

                                        har ikke hørt noe så må vel ta en telefon inn dit. hvem skal jeg ringe ? noen i LSK eller i billettluka ?
                                        Jeg også venter i spenning etter å ha bestilt og betalt før nyttår. Noen som vet når de kommer, eller hvem man evenuelt kan kontakte?

                                        Kommentar

                                        • Trondeo
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jun 2005
                                          • 3062

                                          Opprinnelig skrevet av vollafugl
                                          Jeg også venter i spenning etter å ha bestilt og betalt før nyttår. Noen som vet når de kommer, eller hvem man evenuelt kan kontakte?
                                          Opprinnelig skrevet av ChriZza
                                          Offisielt er det vel 1.. *kremt* men til syvende og sist så er det 16 ja.

                                          Grunnen til at mange ikke har fått kortene sine er fordi de venter på flere bestillinger så de kjører opp mange kort samtidig.
                                          Kortene kommer nok når salget har stengt.

                                          Kommentar

                                          Working...