Sesongkort 2007: Siste mulighet 16.mars

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Bondekanari
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Mar 2004
    • 146

    Opprinnelig skrevet av gulsort
    Oppfordrer alle til å sende mail til billettluka.no og be de rette det tekniske. amatørmessig at det skal være sånn. LSK mister kunder, og taper penger. Jeg kommer også til å sende en mail til markedsavdelingen og informere de om feilen. post@billettluka.no
    Det hjelper nok at alle sender dem mail. Da går det nok mye fortere å fikse feilen. TULL! Dem vet nå at det er problemer, siden noen av dere har snakket med dem. Gi dem tid til å fikse problemet. Du jobber ikke fortere om du får 2000 mail om problemet.

    Å gi Billettluka og LSK beskjed er en bra fremgangsmåte, å spamme dem er ingen løsning.

    Kommentar

    • gulsort
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Mar 2004
      • 166

      Her er mailen jeg sendte:

      Til kundeservice billettluka og rette vedkommende i LSK

      Forsøkte nå og bestille sesongkort til KFL-feltet. Annonsert på www.lsk.no skal dette koste 1200 kroner. Logger meg inn på billettluka, og får da melding om at prisene varierer fra 1700-4000 kroner. Jeg tenker at dette kan være en feil og går igjennom hele bestillingsprosessen. Når jeg kommer så langt at jeg skal betale er den totale summen på 2445 kroner!?!
      Vennligst ordne opp i dette snarest, både billettluka og LSK mister kunder og troverdighet når sånt tull oppstår. Flere har allerede vært i kontakt med billettluka, men må vente drøye 20 minutter i telefonen. Begynn å ta vare på kundene deres!
      For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også. (Arne Scheie)

      Sesongkortinnehaver. http://www.billettluka.no/LSKsesongkort#

      Kommentar

      • gorken
        Administrator
        • May 2006
        • 1483

        Der fikk jeg telefon tilbake fra billettluka. Damen der var så hyggelig at hun bestilte sesongkort på KFL-tribunen til meg på internsystemet deres. Hadde bare det fungert like bra ut til oss kunder så...

        Uansett sa hun også at feilen var meldt inn, og at det ble jobbet med det nå. Forhåpentligvis er det rettet snart.

        Hilsen Gorken - sesongkortinnehaver for første gang!
        I have this condition.

        Kommentar

        • gulsort
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Mar 2004
          • 166

          Opprinnelig skrevet av Bondekanari
          Det hjelper nok at alle sender dem mail. Da går det nok mye fortere å fikse feilen. TULL! Dem vet nå at det er problemer, siden noen av dere har snakket med dem. Gi dem tid til å fikse problemet. Du jobber ikke fortere om du får 2000 mail om problemet.

          Å gi Billettluka og LSK beskjed er en bra fremgangsmåte, å spamme dem er ingen løsning.
          Beklager ordleggingen. Mente bare at det er bedre at flere gjør de oppmerksomme på feilen enn en enkelt. Da forstår de muligens at de bør ta problemet litt seriøst.
          For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også. (Arne Scheie)

          Sesongkortinnehaver. http://www.billettluka.no/LSKsesongkort#

          Kommentar

          • gulsort
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Mar 2004
            • 166

            Opprinnelig skrevet av gorken
            Der fikk jeg telefon tilbake fra billettluka. Damen der var så hyggelig at hun bestilte sesongkort på KFL-tribunen til meg på internsystemet deres. Hadde bare det fungert like bra ut til oss kunder så...

            Uansett sa hun også at feilen var meldt inn, og at det ble jobbet med det nå. Forhåpentligvis er det rettet snart.

            Hilsen Gorken - sesongkortinnehaver for første gang!

            Høres bra ut, hilsen en oppgitt gulsort som er utålmodig og storforlangende når det gjelder kundeservice.
            For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også. (Arne Scheie)

            Sesongkortinnehaver. http://www.billettluka.no/LSKsesongkort#

            Kommentar

            • gorken
              Administrator
              • May 2006
              • 1483

              Det fungerer nå!
              Prisene er endret, og man kan velge ståplass KFL.
              I have this condition.

              Kommentar

              • meg
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Feb 2004
                • 290

                Og da funka det

                Og da funka det.

                Meg med sesong kort 2007
                Gul og svart
                Team Wenche Myhre

                Kommentar

                • gulsort
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Mar 2004
                  • 166

                  så det. nå er jeg fornøyd igjen. Humørsvingninger kalles det kanskje. Gjenstår bare å endre signaturen nå.
                  For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også. (Arne Scheie)

                  Sesongkortinnehaver. http://www.billettluka.no/LSKsesongkort#

                  Kommentar

                  • jal
                    Juniormedlem
                    Bøffel
                    • Apr 2004
                    • 27

                    Kan dette gå bra....

                    Etter 3 kvarter i kø kom jeg frem.........ikke bra!

                    Sa at jeg ikke fant prisen for ett barn + en voksen(kr. 3000,00 iht LSK sin prisliste). Forklaringen var helt naturlig; Den pakken kunne de ikke selge på nett.....nei vel hvorfor reklamere for det da(her kan jeg virkelig tråkke i baret hvis jeg ikke har lest info'en godt nok).

                    Da var det klart og jeg er klar til å bestille på telefon, forsøker å få to billetter på felt M, men nei, det var ikke mulig. De fikk ikke lov av LSK å selge billetter her......Hvorfor ikke?

                    Fikk da to plasser på felt N(80 og 81), men det gjenstår å se om LSK og Billettluka har samme forståelse av felt N. Når jeg går inn på bestillingsordningen er felt N på et litt annet sted en i brosjyen til LSK.

                    Neste skuffelse, den fysiske billetten kommer ikke før i mars, der glapp den julegaven til poden.......

                    Oppsummert; jeg så virkelig frem til å køpe sesongkort, etter mange år med enkeltbilletter, har endelig hjemmebanene gitt OK for sesongkort! Ble utrolig skuffet over hvor vanskelig det var å få gjort dette. Etter å forsøkt meg på www.bil......, ble jeg utrolig skuffa over hvor dårlig det funka(har brukt dette til å bestille enkeltbilletter de siste sesongene og det har funket godt). Etter 40 minutter i telefonen ble jeg matt over servicenivået, selv om karen som hjalp meg sikkert gjorde så godt han kunne.
                    LSK dette burde vært på plass før dere slipper kundene på! Det kan bare bli bedre, hvis dere ønsker å selge sesongkort!

                    Gleder meg til neste sesong, på eget sete!
                    Last edited by jal; 30.10.2006, 13:44. Begrunnelse: Skrivefeil, og det er sikkert flere
                    JAL

                    Kommentar

                    • Necrite
                      Seniormedlem
                      Forumonanist
                      • Aug 2005
                      • 164

                      Gikk iallefall smertefritt for meg, fant plass ca der jeg ville sitte og til prisen opplyst i markedsføringen.
                      1 sessong på tribune F med god underholdning ble sikret i lunsjen
                      eneste minuset var at jeg ikke kan se noe steder at det stod salget åpnet først 12, men kjapp tur på forumet så fikk man fortsvar at det åpnet 12

                      Forumet har bra kundeservice
                      Fugla er RÅ... Forza fugla

                      Kommentar

                      • RoyVaadal
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2004
                        • 4055

                        Jeg ser at det er 7 stk. så langt som har svart at de satser på enkeltbilletter i stedet for sesongkort.

                        Det hadde vært interessant å høre hva som er begrunnelsen og hvilken situasjon dere er i. Sitteplasser? Få kamper i året? For mye penger å legge ut nå? annet...
                        RoyVaadal.

                        Kommentar

                        • RoyVaadal
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2004
                          • 4055



                          Status på sesongkortsalget 2007 (antall ledige billetter igjen) (i følge billettluka.no)

                          Oversikten viser hvor mange sesongkort som er igjen på hvert felt, i følge billettluka.no. Tallet for felt A og B er slått sammen på Billettluka, så summen på Kanarifeltet er summen av A, B og C.

                          30.10.2006 kl. 16:40
                          Kanarifeltet (AB+C): 2079+33=2112
                          D: 29
                          F: 43
                          G: 342
                          H: 549
                          I: 265
                          J: 254
                          K: 501
                          L: 90
                          M: 190
                          N: 69
                          O: 523
                          P: 255
                          ====================

                          Er det noen som vil prøve å tolke disse talla fra KanariPedia?
                          RoyVaadal.

                          Kommentar

                          • RoyVaadal
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2004
                            • 4055

                            En del spørsmål melder seg:
                            • Er felt E utsolgt?
                            • Er C-feltet i oversikten egentlig utenom Kanarifeltet?
                            • Er ikke fornyede Kanarifeltsesongkort telt med? Antall gjenværende billetter er jo veldig nære antatt kapasitet og vi har jo også hatt åpent salg i halvannet døgn?
                            • Skal det ikke holdes igjen en del billetter til frikort o.l.?
                            • Noen som har oversikt over hvilke tribuner disse bokstavfeltene hører hjemme på?
                            • Jeg antar at hjemmekortsida/RB er med i salget på billettluka?
                            • Jeg antar at bortekortsida holdes utenfor dette salget?
                            Hvis vi antar at kapasiteten er ca. 11 650. 1850 plasser i bortekortsida, 700 VIP-plasser og 300 plasser (presse etc.) holdes utenfor. Det betyr at 8800 vanlige sesongkort er tilgjengelige. Vi kan vel også anta at de 700 VIP-plassene blir solgt ut.

                            Kl.14.55 onsdag 1.nov var det 7153 billetter igjen.
                            Det gir 2347 solgte sesongkort så langt (inkl. 700 VIP-plasser).

                            Sesongkortsalget for 2006 var vel ca. 2500.

                            Fint om folk melder fra hvis de ser feil antagelser eller feil bruk av tall.

                            (Flere av nøkkeltallene har Lars bidratt med.)
                            Last edited by RoyVaadal; 01.11.2006, 15:11.
                            RoyVaadal.

                            Kommentar

                            • larsbøffel
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Sep 2005
                              • 1028

                              Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
                              Jeg ser at det er 7 stk. så langt som har svart at de satser på enkeltbilletter i stedet for sesongkort.

                              Det hadde vært interessant å høre hva som er begrunnelsen og hvilken situasjon dere er i. Sitteplasser? Få kamper i året? For mye penger å legge ut nå? annet...
                              jeg svarte det,, grunnnen er at jeg kanskje skal flytte. og hvis jeg blir borte hele sesongen eller halve (eller ingenting, det vet jeg ikke enda) så gidder jeg ikke "sløse" bort såpass mye penger.

                              en annen ting: hva skjer hvis man mister sesongkortet?? blir d borte og så må man evt. kjøpe nytt eller kan man få nytt?

                              Kommentar

                              • Tony
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 4737

                                Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
                                Det gir 4278 solgte sesongkort så langt (inkl. 700 VIP-plasser).

                                Sesongkortsalget for 2006 var vel ca. 2500.
                                Er du seriøs nå eller? isåfall er dette utrolig bra

                                Kommentar

                                • iL
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Jan 2004
                                  • 10771

                                  Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
                                  En del spørsmål melder seg:
                                  • Er felt E utsolgt?
                                  • Det selges ikke sesongkort til felt E kan det se ut til.
                                    Er ikke det her journalister sitter, og samarbeidspartnere?

                                  • Er C-feltet i oversikten egentlig utenom Kanarifeltet?
                                  Tja det går ihvertfall an å velge Felt C, akkurat nå står det 30 ledige plasser.

                                • Er ikke fornyede Kanarifeltsesongkort telt med? Antall gjenværende billetter er jo veldig nære antatt kapasitet og vi har jo også hatt åpent salg i halvannet døgn?
                                • Skal det ikke holdes igjen en del billetter til frikort o.l.?
                                • Noen som har oversikt over hvilke tribuner disse bokstavfeltene hører hjemme på?
                                Det står på billettluka.no
                                Der har de ett lite kart

                                Felt A-I er på ROBO, Felt J-P er på SS
                                RB tribunen er unummerert, og Diadora får man ikke kjøpt sesongkort til.

                              • Jeg antar at hjemmekortsida/RB er med i salget på billettluka?
                              • Ja, hvorfor sjekka du ikke det selv?

                              • Jeg antar at bortekortsida holdes utenfor dette salget?
                              • Igjen ja

                                Hvis vi antar at kapasiteten er ca. 11 650. 1850 plasser i bortekortsida, 700 VIP-plasser og 300 plasser (presse etc.) holdes utenfor. Det betyr at 8800 vanlige sesongkort er tilgjengelige. Vi kan vel også anta at de 700 VIP-plassene blir solgt ut.

                                Kl.16.40 i dag var det 5222 billetter igjen.
                                Det gir 4278 solgte sesongkort så langt (inkl. 700 VIP-plasser).

                                Sesongkortsalget for 2006 var vel ca. 2500.

                                Det vil ikke overraske meg om jeg har gjort noen grove feil i mitt resonnement. Det vil derimot overraske meg om jeg både har gjort grove feil og at ikke Forumets mange eksperter ikke klarer å rette opp, og fortelle om feilen i løpet av kort tid.

                                (Flere av nøkkeltallene har Lars bidratt med.)
                                Det mangler sikkert mange seter som enten holdes av, av en eller annen årsak.

                                Går man inn og klikker på de forskjellige feltene får man opp en seteplan, akkurat som på kinobestilling, der man ser opptatte seter. Og det kan se ut som det er solgt en del iallefall.

                                En kjapp sjekk viser:

                                Felt C & D: omtrent fullt, få ledige
                                Felt G: 50% ledig
                                Felt H: 80% ledig
                                Felt I: 100% ledig
                                Felt J: 80% ledig
                                Felt K: 85% ledig
                                Felt L: 40% ledig
                                Felt M: 45% ledig
                                Felt M-VIP: 50% ledig
                                Felt N: 20% ledig
                                Felt O: 90% ledig
                                Felt P: 100% ledig
                                Kanarifugla flyr høyt i år!

                                Kommentar

                                • RoyVaadal
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2004
                                  • 4055

                                  14.45 sjekket jeg på nytt billettstatusen. Det viste seg at RB-tribunen og et annet felt ikke var telt med i den første oversikten. Derfor var det første anslaget om solgte sesongkort alt for høyt.

                                  Det siste tallet på solgte sesongkort er da 2347 som også har noen usikre momenter. Men nå tror jeg ikke avviket er veldig stort lenger. Det virker også mer realistisk enn det første fantasitallet som ga meg søvnproblemer i natt.
                                  RoyVaadal.

                                  Kommentar

                                  • iL
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Jan 2004
                                    • 10771

                                    Jeg hørte med Billettluka om hvor tallene på antall solgte kort lå:

                                    Opprinnelig skrevet av Billettluka.no
                                    Hei,
                                    Dette ligger ikke ute noen steder.
                                    Du må nesten høre direkte med LSK om dette.
                                    Ønsker deg en fortsatt fin dag!

                                    Mvh
                                    Billettluka.no
                                    Kanarifugla flyr høyt i år!

                                    Kommentar

                                    • RoyVaadal
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2004
                                      • 4055

                                      Det som står som Felt C på billettluka er for øvrig sitteplasser utenom Kanarifeltet, siden prisen er 2400 kr. per billett.
                                      Dermed er nok Kanarifelt-delen av Felt C tatt inn det de kaller "KFL ståplaser".
                                      RoyVaadal.

                                      Kommentar

                                      • RoyVaadal
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2004
                                        • 4055

                                        Når skal KFL satse på sesongkortsalget?

                                        Når skal KFL satse på sesongkortsalget?

                                        Foreløbig virker det ikke høyt prioritert. Bare en bisetning på slutten av Kanariskriv fullt av 100 andre ting.

                                        På kfl.no er det 13 saker som ligger over sesongkortsaken.

                                        Er virkelig LSK-quizen viktigere enn sesongkortsalget?
                                        RoyVaadal.

                                        Kommentar

                                        • Working...