Sesongkort 2007: Siste mulighet 16.mars

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • BennyLem
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 2902

    Opprinnelig skrevet av RoyVaadal

    Er virkelig LSK-quizen viktigere enn sesongkortsalget?
    Det er nok bare å innse at sesongkort ikke har hatt høyest prioritet, verken hos KFL eller LSK tidligere. Nå virker det som om LSK har tatt hintet, så da bør KFL klare å følge etter.

    Det er nok bare å innse at det er langt mellom sesongkortentusiaster som deg (og meg). Det var ofte innlegg om dette fra enkeltpersoner på den gamle LSK-lista, men sjelden trykk på saken fra sentrale folk i KFL.

    Har imidlertid tro på at det kan snu i år. Til og med andre halvdel av "Ultras Winsnes Fanatics" har lovet å invistere i sesongkort, og da er det håp for alle...
    Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

    Kommentar

    • A.Bilet
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2005
      • 808

      Drar ikke på alle kampene i sesongen, men frister fært nå. Dette er siste året jeg evt får sesongkort for bare 600 kroner. Hvis jeg regner riktig må jeg dra på bare seks hjemmekamper for å ha tjent inn det. Stemmer det?
      A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.

      Twitter-bruker

      Kommentar

      • larsbøffel
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2005
        • 1028

        Opprinnelig skrevet av A.Bilet
        Drar ikke på alle kampene i sesongen, men frister fært nå. Dette er siste året jeg evt får sesongkort for bare 600 kroner. Hvis jeg regner riktig må jeg dra på bare seks hjemmekamper for å ha tjent inn det. Stemmer det?
        hvorfor får du for 600? fordi du er barn?
        Er ikke helt sikker på barneprisen, men hvis det er 60 så må du gå på ti kamper for å gå i null og barne prisen 70 da må du dra på 8,5 lr no.

        Kommentar

        • Rønnern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6690

          Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
          Når skal KFL satse på sesongkortsalget?
          Er virkelig LSK-quizen viktigere enn sesongkortsalget?
          Tunga rett i munnen nå Roy. Da sesongkorttilbudet kom laget vi en egen sak på det. Informasjonen fra LSK ble formatert om, så som priser og tribunekart, slik at det skulle bli mer leselig i stedet for å kopiere det LSK hadde lagt ut.

          Og akkurat nå er det viktigere at det blir mobilisert litt mot siste seriekamp og at vi får ut informasjonen om happenings som er til KFLs fordel.

          Sesongkortinformasjonen kommer helt sikkert opp på toppen igjen, når sesongen er ferdig og vi kan puste litt ut før RL starter.

          Forøvrig mener jeg at snakkisen på f.eks. denne tråden er langt viktigere enn statisk informasjon som ligger tilgjengelig på forsida. Dette er levende og i endring. Og strengt tatt er vel kanskje forumet det alle beste stedet hvor informasjon blir spredt.
          Mvh Ronnie "The Runner"
          LSK for alltid

          Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

          Kommentar

          • Rønnern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6690

            Opprinnelig skrevet av BennyLem
            Har imidlertid tro på at det kan snu i år. Til og med andre halvdel av "Ultras Winsnes Fanatics" har lovet å invistere i sesongkort, og da er det håp for alle...
            Å Allah, nå står ikke verden til påske. Dette er nesten verdt en notis i nyhetstråden.
            Mvh Ronnie "The Runner"
            LSK for alltid

            Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

            Kommentar

            • RoyVaadal
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2004
              • 4055

              Skal KFL snart prioritere sesongkortsalg?

              Opprinnelig skrevet av Rønnern
              Og akkurat nå er det viktigere at det blir mobilisert litt mot siste seriekamp og at vi får ut informasjonen om happenings som er til KFLs fordel.

              Sesongkortinformasjonen kommer helt sikkert opp på toppen igjen, når sesongen er ferdig og vi kan puste litt ut før RL starter.
              Ja, jeg har sett prioriteringa. Hvis jeg skulle valgt sjølv så hadde jeg valgt å prioritere sesongkortsalget. Ikke bare fordi jeg er sesongkortfanatiker, men fordi sesongkortsalg er 13 ganger så verdifult som å selge enkeltkamper. Nå har man jo klart å sette inn stor innsats på flere områder tidligere, f.eks. cupfinaleting samtidig med serieinnspurt i fjor, så det kunne vel også gått an å kombinere både Lyn-kamp og sesongkortsalg.

              Jeg skjønner at det er fristende å vente til sesongen er over. Problemet er at det er mange Åråsenvankere som er sesongarbeidere. Søndag kveld skrur de av bryteren, går hjem, og slår på bryteren igjen i mars/april. Disse blir det vanskelig å nå etter sesongslutt.

              Selv om vi er stolte av Forumet så er det store brukergrupper som ikke nås gjennom nettet eller på kfl.no. Å flytte opp sesongkortinfoen som toppsak på kfl.no kan hjelpe litt, men det er bare smuler i den store sammenheng.

              Det jeg virkelig savner er:
              • Egne KFL-stands for sesongkort
              • Eget sesongkortskriv til KFL-/LSK-medlemmer
              • Ringerunder til KFL-/LSK-medlemmer
              LSK har dette året valgt en helt annen prisvariant enn i alle tidligere sesongkortfiaskoår. Det er helt sikkert personer i LSK-systemet som er tilhengere av den gamle prismodellen. Dersom vi ikke klarer å få til et sesongkortsalg som er langt over tidligere år, så er faren stor for at klubben går tilbake igjen til den gamle prismodellen. En prismodell som mange av oss har kjempet hardt i mot i mange år.
              Nå har vi sjansen! Tar vi den?
              RoyVaadal.

              Kommentar

              • gamle-perta
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2004
                • 2418

                Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
                Problemet er at det er mange Åråsenvankere som er sesongarbeidere. Søndag kveld skrur de av bryteren, går hjem, og slår på bryteren igjen i mars/april. Disse blir det vanskelig å nå etter sesongslutt.

                Overraskende poengtert og riktig påpekt fra Roy .. :-)

                er folk i modus for å vurdere og kjøpe sesongkort.
                Neste torsdag er det ikke sikkert de er det. I alle fall ikke i samme grad. Jeg tror de siste ukene av den "ordentlige" sesongen er veldig viktig for innsalg mot neste år.

                Selvfølgelig er det mulig å kjøre flere kampanjer i forbindelse med RL-kampene, men det er jo en kjensgjerning at langt færre er engasjert i LSK da enn under seriespillet.


                Mvh
                Gammer´n
                Mvh
                Gammer´n (Per T)

                Kommentar

                • RoyVaadal
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2004
                  • 4055

                  Opprinnelig skrevet av A.Bilet
                  Drar ikke på alle kampene i sesongen, men frister fært nå. Dette er siste året jeg evt får sesongkort for bare 600 kroner. Hvis jeg regner riktig må jeg dra på bare seks hjemmekamper for å ha tjent inn det. Stemmer det?
                  Det stemmer. Se på oversikten i det aller første innlegget i denne tråden.
                  Der ser du at barnepris på Kanarifeltet er 80 kr + 20 kr (gebyr) for enkeltbillett, dvs. 100 kr for en barnebillett.

                  Går du på sju kamper i året så taper du 100 kr uten sesongkort.
                  RoyVaadal.

                  Kommentar

                  • maurakanari
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jul 2005
                    • 638

                    Dette mener jeg seriøst: De som ikke har planer om å flytte pokkerivold e.l., og ikke kjøper sesongkort, de må være medgangssupportere. De vil kjøpe billett til hver enkelt kamp, fordi de ikke kommer til å gå på kamp hvis det går dårlig. Nå er vi 5000 medlemmer, og vi sier at det er ca 2000 plasser på feltet. Jeg mener , at hvis dette feltet ikke er utsolgt før nyttår, er det en skam. Hvis ikke 40% av kfl ikke har tenkt å gå på minimum 7 hjemmekamper er det en skandale. Klanen har jo solgt ut vestbredden i flere år. Nei folkens, jeg kommer faktisk ikke på noen unnskyldning for ikke å kjøpe sesongkort.

                    LØP OG KJØP!!
                    VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

                    Kommentar

                    • KFL109
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2003
                      • 1958

                      Opprinnelig skrevet av maurakanari
                      Nå er vi 5000 medlemmer, og vi sier at det er ca 2000 plasser på feltet. Jeg mener , at hvis dette feltet ikke er utsolgt før nyttår, er det en skam.
                      5000 medlemmer av Kanari-Fansen. Heldigvis har vi fans på tre tribuner! Det er ikke noe krav om å måtte stå på feltet for å være medlem - noe jeg forøvrig er glad for.

                      Ellers har du mange poenger for øvrig i innlegget ditt, og folk som står på feltet som ikke kjøper sesongkort har for god økonomi!

                      En tusenlapp spart, ikke noe køståing, garantert plass uten stress på attraktive kamper, samt mulighet for gratis adgang for å se ReserveFugla må man vel være tilnærma evneveik for å takke nei til!
                      Vidar Evje

                      Kommentar

                      • RoyVaadal
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2004
                        • 4055

                        På billettoversikten til www.billettluka.no/LSKsesongkort, så er det kart over stadion der ulike felter har forskjellige fargekoder, og der en prisliste til høyre også har forskjellige fargekoder.

                        Det er vel meninga at disse to fargekodene skal passe sammen? Eller har jeg misforstått?
                        RoyVaadal.

                        Kommentar

                        • Kølla Riisa
                          Seniormedlem
                          • Jun 2004
                          • 1021

                          Vet ikke om det er relevant jeg, men Start har nå solgt 4500 sesongkort før de har startet det åpne salget sitt:

                          Kommentar

                          • maurakanari
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jul 2005
                            • 638

                            Jeg mener iallefall at vi før sesongen starter, bør vi ha solgt 6000 sesongkort totalt. Dette er halvparten av kapasiteten, og det er vel ikke å ta i for mye i forhold til andre klubber!!!!???!!!
                            VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

                            Kommentar

                            • Percy Nilegård
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2003
                              • 5146

                              Opprinnelig skrevet av maurakanari
                              Jeg mener iallefall at vi før sesongen starter, bør vi ha solgt 6000 sesongkort totalt. Dette er halvparten av kapasiteten, og det er vel ikke å ta i for mye i forhold til andre klubber!!!!???!!!
                              Tror nok du er i overkant optimistisk her. Noen som husker hvor mange sesongkort vi solgte til årets sesong?
                              "Alltid blodsprengt"!
                              Fong/Macho

                              Even Nordlien

                              Kommentar

                              • semper fi
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • May 2005
                                • 823

                                Alt over 4500 solgte, og jeg vil være storfornøyd. En signifikant oppgang er vel for mye å forlange, men en viss oppgang i salget bør forventes.
                                -After Dark Ultras-

                                Kommentar

                                • BennyLem
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2005
                                  • 2902

                                  Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                  Å Allah, nå står ikke verden til påske. Dette er nesten verdt en notis i nyhetstråden.
                                  Ryktene tilsier at Ultras Winsnes Fanatics nå har 100% sesongkortbelegg!

                                  Tapere...
                                  Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                                  Kommentar

                                  • RoyVaadal
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2004
                                    • 4055

                                    3000 solgte sesongkort til jul?

                                    3000 solgte sesongkort til jul?
                                    Det er nå ca. 7120 sesongkort igjen i flg. billettluka.
                                    Tempoet på salget er nå ca. 10 sesongkort om dagen.
                                    La oss anta at 10 sesongkort går per dag fram til nyttår.
                                    Da er vi i nærheten av 3000 solgte sesongkort før prisene går opp 1.januar.

                                    Dette kan være for optimistisk anslag, fordi det jo er vanlig at salget er størst rett etter at salget åpner, mens det daler etter hvert. Ikke sjelden så stopper det også helt opp etter litt tid, pga manglende markedsføring eller at markedet er metta. Det virker nå også som det nesten ikke går sitteplasser, men stort sett Kanarifeltbilletter. Og en uforholdsmessig stor andel av disse rapporteres også via Forumbrukerne. Det tyder på at det er Forumet som holder salget i gang nå, og da tar det ikke lang tid før Forumbrukerne har handlet fra seg.

                                    Vi kan selvfølgelig håpe at salget får seg en solid topp i ukene før nyttår fordi folk vil sikre seg 2006-prisene, men jeg tror det må skje noe helt spesielt på markedsføringssida for at vi skal komme noe særlig over 3000 billetter til nyttår.
                                    RoyVaadal.

                                    Kommentar

                                    • Torolf
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2004
                                      • 9574

                                      Jeg regner med at sesongkortene markedsføres skikkelig under kampen i dag. I tillegg bør det komme en julegavekampanje, f.eks. ved stands på kjøpesentre midt i julehandelen.

                                      Kommentar

                                      • Henrik
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2006
                                        • 2110

                                        Fikk akkurat et brev fra LSK om fornyelse av to sesongkort jeg ikke har fornyet. Det står at de blir ledige for andre fra og med 01.12.2006. Trodde de allerede var åpne for andre. Var det ikke 30.10.2006??

                                        Kommentar

                                        • iL
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Jan 2004
                                          • 10771

                                          Opprinnelig skrevet av Henrik
                                          Fikk akkurat et brev fra LSK om fornyelse av to sesongkort jeg ikke har fornyet. Det står at de blir ledige for andre fra og med 01.12.2006. Trodde de allerede var åpne for andre. Var det ikke 30.10.2006??
                                          Stussa også over "purringen" med betalingsfrist 01.12.

                                          Regner med det er en standardgreie fra bilettluka, ikke at prisen går opp 01.12
                                          Kanarifugla flyr høyt i år!

                                          Kommentar

                                          Working...