Sesongkort 2007: Siste mulighet 16.mars

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • iL
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 10771

    #21
    Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
    Har du ikke fulgt med i tråden.
    I årets sesongkort fikk man én kamp rabatt på sesongkortet.
    Neste år får man 6 kamper rabatt på KFL-feltet og drøye 3 kampers rabatt på resten av stadion.

    Nå har man et produkt som det går an å selge til de som ikke er hjernevaska.
    Jada, men utfordringen er å få formidlet dette ut til folk.
    Annonsering har aldri vært LSK's store styrke.
    Kanarifugla flyr høyt i år!

    Kommentar

    • Torolf
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2004
      • 9574

      #22
      Opprinnelig skrevet av iL
      Jada, men utfordringen er å få formidlet dette ut til folk.
      Annonsering har aldri vært LSK's store styrke.
      Enig. Nå er to P'er på plass: produkt og pris. Nå gjelder det å få de to siste i orden: promotion og plassering. Det er ekstremt viktig å formidle budskapet riktig til alle potensielle kunder. I tillegg må distribusjonen fungere. Det må lages enkle bestillingsløsninger man kan stole på. f.eks. webskjema og bestilling på e-post. De siste hjemmekampene er også en utmerket anledning til å selge sesongkort, spesielt hvis vi henger med i gullkampen.

      Kommentar

      • 10.09.50
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Oct 2005
        • 1410

        #23
        Opprinnelig skrevet av Torolf
        Enig. Nå er to P'er på plass: produkt og pris. Nå gjelder det å få de to siste i orden: promotion og plassering.
        Det er kanskje en P til som også bør på plass: Poeng. I de siste seks kampene. Tar vi mange av dem, gjør det underverker for sesongkortsalget. Avslutter vi derimot som i fjor med 1-3-2, blir interessen ditto.

        Kommentar

        • okb
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 2377

          #24
          Opprinnelig skrevet av iL
          Jada, men utfordringen er å få formidlet dette ut til folk.
          Annonsering har aldri vært LSK's store styrke.
          Til nå:
          Jeg tror ikke man får sterkere markedsføring enn den som var på mandag. På hvert sete på Åråsen (bortsett fra Diadora selvsagt) lå det en folder med informasjon. I tillegg får allerede eksisterende sesongkortholdere om kort tid brev om å beholde plassen. Når fristen går ut, starter LSK med annonsering.

          Jeg har tiltro til opplegget.

          -okb!
          Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

          Kommentar

          • KFL109
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2003
            • 1958

            #25
            Opprinnelig skrevet av okb
            Til nå:
            Jeg tror ikke man får sterkere markedsføring enn den som var på mandag. På hvert sete på Åråsen (bortsett fra Diadora selvsagt) lå det en folder med informasjon. I tillegg får allerede eksisterende sesongkortholdere om kort tid brev om å beholde plassen. Når fristen går ut, starter LSK med annonsering.

            Jeg har tiltro til opplegget.

            -okb!
            Supert! Kanskje LSK kan få noen til å dele ut brosjyrene til oss som står på feltet også. Etter å ha sett PDF-fila på lsk.no er jeg imponert.

            Liker også prisdifferensieringen, altså at "bedre" plasser koster mer enn setene lengst ut på sida. (Etter å ha sett et par matcher i høljregn burde det vel strengt tatt vært vær-rabbatt på de nederste radene på SS-tribuna, men det får være en annen skål.)

            Ellers går det fram av brosjyra at det fram til 15. oktober vil være en gjenkjøpsperiode - altså at de som har sesongkort i år får tilbud om å kjøpe igjen sine plasser.

            --
            Ståplass, Kanari/LSK-medlemmer: Kr 1200 før nyttår, deretter kr 1400.
            Barn kr 600 før nyttår, deretter kr 700.
            Vidar Evje

            Kommentar

            • ulfpulf
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2004
              • 2505

              #26
              Opprinnelig skrevet av KFL109
              Ellers går det fram av brosjyra at det fram til 15. oktober vil være en gjenkjøpsperiode - altså at de som har sesongkort i år får tilbud om å kjøpe igjen sine plasser.
              Dette blir manndomsprøven for klubben og Billettluka.
              Med de nye prisene regner jeg med at alle som har sesongkort i dag fornyer,
              men ikke hvis det blir rot som i fjor da folk både bestilte og betalte, men allikevel fikk purringer istedenfor kort.

              Det virker som om klubben virkelig satser på sesongkortsalget i år.
              Jeg håper virkelig markedsføringen blir gjennomført like bra som den har startet.

              Kom med gjenkjøpstilbudet, jeg har penga klar.

              Kommentar

              • 10.09.50
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Oct 2005
                • 1410

                #27
                Opprinnelig skrevet av ulfpulf
                Kom med gjenkjøpstilbudet, jeg har penga klar.
                Du skal få et brev i løpet av 14 dager. Se her. Språkbruken etterlater liten tvil om at det allerede har vært en konsulent på Åråsen. Antakelig en som har vært innom BI. Det du er inne i nå er fornyelsesprosessen.

                Kommentar

                • ulfpulf
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2004
                  • 2505

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av 10.09.50
                  Du skal få et brev i løpet av 14 dager. Se her. Språkbruken etterlater liten tvil om at det allerede har vært en konsulent på Åråsen. Antakelig en som har vært innom BI. Det du er inne i nå er fornyelsesprosessen.
                  Jeg leste brosjyra og er helt klar til å bli fornyet.
                  Alt jeg ber om er at klubben - eller de som håndterer fornyelsene for klubben - gjør det ryddig og ikke sender ut doble påminnelser, tilbud på andre plasser enn det man har, eller feilaktige purringer. Alt dette skjedde i fjor, og gjorde selv hardcore sesongkortkjøpere frustrerte.

                  Men dette er historie. I år går det silkemykt, og de eneste plassene som kan kjøpes på kampdag blir på Diadora. (Ingen ironi, ingen sarkasme, bare boblende, positiv forventning.)

                  Kommentar

                  • Henrik
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2006
                    • 2110

                    #29
                    Noen som vet hva de nye VIP plassene på felt M innebærer? Regner med at det ikke er middag og slikt som det er på VIP tribunen i dag.
                    Last edited by Henrik; 20.09.2006, 10:32. Begrunnelse: spelling

                    Kommentar

                    • KFL109
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2003
                      • 1958

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av Henrik
                      Noen som vet hva de nye VIP plassene på felt M innebærer? Regner emd at det ikke er middag og slikt som det er på VIP tribunen i dag.
                      Polstret sete med navn, teppe, skjerf, caps, gratis program, kaffe og snack.

                      Sannsynligvis også med garanti om ikke å bli plaga av "hopp for faen"-tilrop.
                      Vidar Evje

                      Kommentar

                      • Fjeller'n
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Nov 2003
                        • 905

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av ulfpulf
                        Alt jeg ber om er at klubben - eller de som håndterer fornyelsene for klubben - gjør det ryddig og ikke sender ut doble påminnelser, tilbud på andre plasser enn det man har, eller feilaktige purringer. Alt dette skjedde i fjor, og gjorde selv hardcore sesongkortkjøpere frustrerte.

                        Jeg har vært blant de argeste kritikerne før, og selv offer for det ovennevte. Jeg krysser alt jeg har i håp om at dette skal kunne gå rimelig greit for en gangs skyld. Klubben skal ha all honnør for å ha tatt kritikken alvorlig og kommer opp med et tilbud som virker seriøst. Her lokkes det med virkelige, fotballrelaterte rabatter, ikke "lekerabatter" som 20% på Estetique.
                        Nå er klubben i ferd med å gjøre sitt. Det er opp til oss å vise at vi setter pris på dette. Kjøp sesongkort selv og sørg for å spre dette tilbudet ut til bekjente som ikke har sesongkort nå. Er du en fattig fjortis? Ønsk deg det til jul! Tribunene skal fylles!
                        Eneste minuset jeg kan se er av egoistisk art. Nå mister sesongkortet litt av eksklusiviteten. Må kanskje stå i kø for å få RL- og cupbilletter etterhvert?


                        Stian
                        "Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller

                        Kommentar

                        • gj
                          Seniormedlem
                          • Nov 2003
                          • 3360

                          #32
                          Jeg var også forarget over det dårlige opplegget i fjor. Så derfor er det også på sin plass å gi skryt i år. Dette er meget positivt!
                          • Man starter tidlig
                          • Bra pris, dvs gode rabatter på kjerneproduktet; fotballkampen
                          • Mindre fokus på perifere fordeler som rabatt på Peppes også videre
                          • God distribusjon; det er tydelig at samarbeidet med Narvesen osv nå gjør nytte
                          • God markedsføring
                          • Tydelig og god kommunikasjon
                          • Og til slutt; det virker som man faktisk satser på sesongkort
                          Også en ting til.

                          I år har vi til nå hatt fire kamper over 10.000. Såvidt jeg kan se er "rekorden" fra tidligere år max. to kamper over 10.000.

                          Dersom dette går veien nå, kan dagens Åråsen stadion være for liten i løpet av et par år...

                          Kommentar

                          • RoyVaadal
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2004
                            • 4055

                            #33
                            Det meste er positivt. Men hvor blir det av knappen som gjør at jeg i løpet av sekunder kan:
                            • Bestille sesongkort og belaste mitt kredittkort
                            Dette var litt uklart. Kan man bestille allerede nå eller ikke? Og i så fall hvordan? Eller må vi vente i et par uker.
                            RoyVaadal.

                            Kommentar

                            • Trondeo
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jun 2005
                              • 3062

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
                              Det meste er positivt. Men hvor blir det av knappen som gjør at jeg i løpet av sekunder kan:
                              • Bestille sesongkort og belaste mitt kredittkort
                              Dette var litt uklart. Kan man bestille allerede nå eller ikke? Og i så fall hvordan? Eller må vi vente i et par uker.
                              De som har sesongkort for i år, vil motta et brev i postkassen om tilbud om å fornye, så to uker etter dette eller noe, vil plassene bli åpne for alle, _DA_ kan alle bestille...

                              Står i psd(pds?) fila som ligger på www.lsk.no

                              Kommentar

                              • Torolf
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2004
                                • 9574

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av Trondeo
                                De som har sesongkort for i år, vil motta et brev i postkassen om tilbud om å fornye, så to uker etter dette eller noe, vil plassene bli åpne for alle, _DA_ kan alle bestille...

                                Står i psd(pds?) fila som ligger på www.lsk.no
                                PDF...

                                Kommentar

                                • gorken
                                  Administrator
                                  • May 2006
                                  • 1483

                                  #36
                                  2007 er året det endelig blir sesongkort på meg også!
                                  Fikk ikke regnestykket til å gå opp for min del for denne sesongen, men nå ser det hele mye lysere ut. :lsk:
                                  I have this condition.

                                  Kommentar

                                  • rEPPA
                                    *****istrator
                                    • Nov 2003
                                    • 3933

                                    #37
                                    Denne tråden får nesten en tidligere BI student til å trille en liten tåre. Her snakker vi nesten hele pensumet til diplomøkonomer med de 4 P'er og god markedsføring (Fjøra har sikkert lest litt bøker fra Kotler).

                                    Neste år blir det sesongkort på meg.
                                    www.kfl.no/debatt

                                    Kommentar

                                    • RoyVaadal
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2004
                                      • 4055

                                      #38
                                      LSK har nok bare lest på Forumet i fjorårstråden om sesongkort og fulgt rådene som blei gitt der:


                                      Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
                                      Jeg foreslår følgende tiltak:
                                      - Øk enkeltbillettprisen med 20-25% (men vær litt varsom)
                                      - Behold sesongkortprisene på dagens nivå
                                      Jeg foreslo også at rabatten på sesongkort skulle være på 4 kamper. Her er petters svar:
                                      Opprinnelig skrevet av petter
                                      Det tror jeg aldri i mitt liv dere får med LSK AS på. De tenker for mye kroner der borte til at det skal skje.
                                      Nå er rabatten på 6 kamper på KFL-feltet, petter!

                                      Videre så foreslo jeg konkrete priser for langside-sitteplassbilletter:
                                      Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
                                      Med 260 kr. for enkeltprisbillett og sesongkort for 2400 (som i dag),
                                      da blir det 3,8 kamper i rabatt.
                                      Prisen er nå satt til 260 kr, identisk med mitt forslag, og sesongkortprisen er på 2600 kr.

                                      For ordens skyld: Jeg har ikke kidnappet Per Berg til et hus på Ullensaker.
                                      RoyVaadal.

                                      Kommentar

                                      • ChriZza
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2005
                                        • 4265

                                        #39
                                        Er vel Anders Riiber, nyeste tilskuddet der, som kan ta æren for dette!
                                        Eneste han har fokus på er å få et fullsatt Åråsen.
                                        Og dette kan ikke ha motsatt effekt ihvertfall.

                                        Kommentar

                                        • Lillestrøm Kirke
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Oct 2004
                                          • 1470

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
                                          Det meste er positivt. Men hvor blir det av knappen som gjør at jeg i løpet av sekunder kan:
                                          • Bestille sesongkort og belaste mitt kredittkort
                                          Dette var litt uklart. Kan man bestille allerede nå eller ikke? Og i så fall hvordan? Eller må vi vente i et par uker.
                                          Sesongkortangst ?
                                          "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie

                                          Kommentar

                                          Working...