Sesongkort 2007: Siste mulighet 16.mars

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • FrkFugl
    Juniormedlem
    Bøffel
    • May 2006
    • 26

    #41
    Bytt ut julegaven....

    Opprinnelig skrevet av rEPPA
    Denne tråden får nesten en tidligere BI student til å trille en liten tåre. Her snakker vi nesten hele pensumet til diplomøkonomer med de 4 P'er og god markedsføring (Fjøra har sikkert lest litt bøker fra Kotler).

    Neste år blir det sesongkort på meg.
    Jeg sitter med Kotler nå, og ja.... det er som dratt ut av pensum.
    Det blir sesongkort på meg også!!!
    En gjeng av oss har bestemt oss for å droppe julegaver til hverandre, istedet får vi mange koselige stunder sammen på Åråsen.
    Vinn/vinn.... slipper å handle mange gaver, får fast plass på stadioen....

    Kommentar

    • okb
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 2377

      #42
      Opprinnelig skrevet av Fjeller'n
      Eneste minuset jeg kan se er av egoistisk art. Nå mister sesongkortet litt av eksklusiviteten. Må kanskje stå i kø for å få RL- og cupbilletter etterhvert?
      Jeg tror ikke du behøver å stå i kø for å få Royal League-billetter, og i de færreste tilfeller trenger du å gjøre det samme med tanke på cupen. Sjelden noen av kampene i de nevnte turneringene er utsolgt. Cupen mot VIF i fjor var vel unntaket.

      -okb!
      Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

      Kommentar

      • veiron
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6267

        #43
        Av feltinndelingen kan man se at de selger sesongkort til RB tribunene neste år. Det betyr vel da at det ikke lenger vil være mulighet for ett stående/syngende felt der. Det er litt synd, for jeg tror det kunne blitt veldig bra på RB etterhvert. Og det skuffer meg litt at KFL ikke får HELE felt C!

        Nå er det hvertfall viktig at alle oss som er villig til å hoppe og synge for Fugla kjøper sesongkort på KFL-feltet! La oss sørge for at disse saltstøttene som ikke vil bidra ikke stjeler plassene våre på storkamper.

        Kommentar

        • KFL109
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2003
          • 1958

          #44
          Opprinnelig skrevet av veiron
          Nå er det hvertfall viktig at alle oss som er villig til å hoppe og synge for Fugla kjøper sesongkort på KFL-feltet! La oss sørge for at disse saltstøttene som ikke vil bidra ikke stjeler plassene våre på storkamper.
          Nå er jeg personlig av den oppfatningen at alle LSK-supportere skal være hjertelig velkomne på feltet. Noen har mer velutvikla stemmebånd enn eksplosiv muskulatur i beina, andre er redde for å høre sin egen stemme men kan være utholdende som pokker når det gjelder å svinge flagget.

          Jeg skjønner selvfølgelig poenget, og nå kan vi jo virkelig få se hva undergrupper kan bidra med i forhold til å få folk til å marsjere i takt. :twisted:
          Håper det blir sånn "har du ikke sesongkort har du ikke skjønt det"-holdning.

          Fordelene er åpenbare: Dedikerte folk på feltet, fler til stede på alle matcher, høyere stemning, få billetter i åpent salg gjør at mange vil kjøpe på forhånd - som igjen genererer høyere interesse for Fugla, stabil billettinntekt for klubben.
          Vidar Evje

          Kommentar

          • Speeder
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2006
            • 951

            #45
            Opprinnelig skrevet av KFL109

            Jeg skjønner selvfølgelig poenget, og nå kan vi jo virkelig få se hva undergrupper kan bidra med i forhold til å få folk til å marsjere i takt. :twisted:
            Håper det blir sånn "har du ikke sesongkort har du ikke skjønt det"-holdning.
            Konkuranse om å selge mest sesongkort kunne jo vært en ide, alá vervekampanje&11-9.
            Tore Galgerud

            Kommentar

            • iL
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Jan 2004
              • 10771

              #46
              Opprinnelig skrevet av KFL109
              Ståplass på feltet koster 1200 kroner før nyttår. (Innsparing i forhold til enkeltbillett 1010 kroner.) Garantert plass, gratis inngang på 2. lags-matcher. Her bør det vel ikke være noen tvil?
              Vil det si at seter på feltet er utsatt?
              Kanarifugla flyr høyt i år!

              Kommentar

              • RoyVaadal
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2004
                • 4055

                #47
                Det er veldig viktig at KFL og andre stiller opp og at det massemobiliseres for sesongkortsalg. Vi må vise klubben at denne strategien virker og er veien å gå.

                Har KFL planer om storsatsing?

                Vi hadde vel i fjor rundt 3000 solgte sesongkort, og rundt 2500 solgte sesongkort i år.

                De 3000 sesongkorta fra 2005 vil jeg tippe fordelinga på (rein synsing og gjetting):
                • 500 VIP-plasser
                • 300 ståplasser på Kanarifeltet
                • 200 frikort
                • 2000 sitteplasser
                Jeg synes målet bør være 6000 solgte sesongkort for 2007 med denne fordelinga:
                • 500 VIP-plasser
                • 1800 (og utsolgt) Kanarifelt
                • 200 frikort
                • 3500 sitteplasser
                Jeg sier ikke at vi skal bli skuffa hvis vi ikke får 6000, men dette er et mål som skal være noe å strekke seg etter, og som heller ikke bør være helt urealistisk.
                Det krever god markedsføring av LSK, innsats av KFL-ledelsen, og du og meg.

                Sammen for Fugla!
                RoyVaadal.

                Kommentar

                • iL
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Jan 2004
                  • 10771

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
                  [*]1800 (og utsolgt) Kanarifelt
                  Jeg tror ikke dette er noe bra i det hele tatt.
                  Det vil medføre sesongkort sjekk på feltet, som igjen medfører at bare
                  folk med sesongkort kommer opp på feltet, dermed kan ikke folk ha med
                  kompiser som har lyst å prøve å stå på feltet, og igjen vil dette føre til
                  mindre rekrutering både på medlemsskapsiden og ikke minst syngesiden.
                  Kanarifugla flyr høyt i år!

                  Kommentar

                  • Gussi
                    Medlem
                    Hoffnarr
                    • May 2005
                    • 56

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av iL
                    Jeg tror ikke dette er noe bra i det hele tatt.
                    Det vil medføre sesongkort sjekk på feltet, som igjen medfører at bare
                    folk med sesongkort kommer opp på feltet, dermed kan ikke folk ha med
                    kompiser som har lyst å prøve å stå på feltet, og igjen vil dette føre til
                    mindre rekrutering både på medlemsskapsiden og ikke minst syngesiden.
                    Jepp, og av den grunn trenger vi større felt! Vi skulle hatt RB i tillegg:lsk:
                    *BRASSEBERGET* - NEDRE FELT C

                    Kommentar

                    • okb
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 2377

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av Gussi
                      Jepp, og av den grunn trenger vi større felt! Vi skulle hatt RB i tillegg:lsk:
                      Fotballsupportere ser fotball fra langsiden, ikke bak mål ;-)

                      -okb!
                      Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

                      Kommentar

                      • kanarijenta<3
                        Juniormedlem
                        Bøffelpromp
                        • Sep 2006
                        • 14

                        #51
                        Hvor for man kjøpt sesongkort? på lsk shopen??
                        Vi er fugla, vi er fugla<3

                        Kommentar

                        • Lars
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 6156

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av veiron
                          Av feltinndelingen kan man se at de selger sesongkort til RB tribunene neste år. Det betyr vel da at det ikke lenger vil være mulighet for ett stående/syngende felt der. Det er litt synd, for jeg tror det kunne blitt veldig bra på RB etterhvert. Og det skuffer meg litt at KFL ikke får HELE felt C!
                          Det er unummererte plasser på RB. Om du kjøper sesongkort der må du sette deg utenfor et eventuelt ståfelt dersom du ikke ønsker å stå.

                          Ganske enig angående Kanari-Feltet, det har stort sett vært fullt hele sesongen.

                          Kommentar

                          • Henrik
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2006
                            • 2110

                            #53
                            Det er vel grunnet at de ikke ønsker å flytte pressen til andre siden.

                            Kommentar

                            • Lars
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2004
                              • 6156

                              #54
                              Man trenger ikke å flytte pressen for å utvide Kanari-Feltet. Om man gir KFL hele C-feltet, vil de fortsatt være noen meter bort til fjørste journalist. LSK vil miste 200 sitteplasser på å gjøre dette, men de vil kunne øke kapasiteten på Kanari-Feltet med 400-500.

                              Kommentar

                              • Henrik
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2006
                                • 2110

                                #55
                                Tror ikke de ønsker KFL så få meter unna pressen. Det er tross alt radioreportere og lignende der, og KFL er vel kjent for å lage litt lyd :P

                                Kommentar

                                • krisruds
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • May 2005
                                  • 839

                                  #56
                                  Hvor mange er det plasser er det på de forskjellige tribunene?
                                  Notar: 2900?
                                  RB: 1800?
                                  KFL: 2100?
                                  Gamle: 2300?
                                  Diadora: 2000?
                                  VIP: 500?
                                  Dette blir 11600.

                                  Selv håper jeg faktisk at det blir seter på hele KFL feltet. Men at vi får Felt A-B-C og D (halve D) Flytte pressen til et annet sted, f.eks på andre siden, eller i hjørnet nærmeste der storskjermen skal være på RB.( Er vel ingen regel at de MÅ ha de beste setene på langsiden? På Old Trafford sitter de jo bak det ene målet?

                                  Hvis ikke dette er mulig håper jeg det blir seter på hele KFL, de bygger sving at vi får Felt A-B og C pluss svingen som blir og 2 felt.
                                  krisruds medlem av KFL siden 1996


                                  OI OI OI nå har vi det morro :)

                                  BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

                                  Kommentar

                                  • Lars
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2004
                                    • 6156

                                    #57
                                    VIPen tar 700. Kanari-Feltet tar ca. 2300. RB-tribunen tar nærmere 2000, mens Diadora-tribunen tar 1850. Notar-tribunen utenom feltet tar vel 2200-2300. SS er jeg usikker på, men etter mine beregninger må det bli litt over 2500.

                                    Kom fram til et kapasitet på 11.650 med dette regnestykket: (700+2600)+(2300+2200)+2000+1850. Og det er vel nøyaktig der kapasiteten ligger per dags dato.

                                    Kommentar

                                    • flump
                                      Medlem
                                      Hoffnarr
                                      • Mar 2006
                                      • 50

                                      #58
                                      Er det noe forskjell i prisen om man er medlem, eller ikke?
                                      -memento mori-

                                      Kommentar

                                      • veiron
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 6267

                                        #59
                                        Det resterende C-feltet, kunne ikke Kanarifansen sørget for å kjøpe opp dette feltet da?? Hehe, da hadde vi fått hele c-feltet

                                        Jeg skal hvertfall ha sesongkort til feltet neste år! Nå er det jo ikke noen som helst grunn til ikke å skaffe seg det.

                                        Kommentar

                                        • Rønnern
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2003
                                          • 6690

                                          #60


                                          Priser inkludert LSK-medlem rabatt.

                                          VIP felt M: Polstret sete med navn, teppe, skjerf, caps, gratis program, kaffe og snack, verdi kr. 1000,-.

                                          For 2007-sesongen kr. 20,- i avgift.

                                          * Sammenlignet med kjøp av enkeltbilletter, forutsatt kjøp av sesongkort før 31/12-06.
                                          Mvh Ronnie "The Runner"
                                          LSK for alltid

                                          Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                          Kommentar

                                          Working...