Sesongkort 2007: Siste mulighet 16.mars

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Torolf
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2004
    • 9574

    #81
    Opprinnelig skrevet av scages
    Med et slikt tilbud er det jo bare å labbe til.

    Tenkte ordne dette raskt og smertefritt her og nå. Men til min store forundring er det ikke mulig å bestille online... Hva er detta for noe? Vi lever da vitterligen i 2006. Telefonrøret er ut, og har vært det lenge.
    LSK venter fortsatt på at internett skal ta av. De tror ikke markedet er modent for onlinebestilling ennå.

    Kommentar

    • Lillestrøm Kirke
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Oct 2004
      • 1470

      #82
      Opprinnelig skrevet av scages
      Med et slikt tilbud er det jo bare å labbe til. Et meget godt tilbud! Her fortjener LSK ros.

      Tenkte ordne dette raskt og smertefritt her og nå. Men til min store forundring er det ikke mulig å bestille online... Hva er detta for noe? Vi lever da vitterligen i 2006. Telefonrøret er ut, og har vært det lenge. Selv jeg,- som sliter med å tilpasse meg den postmoderne tid, har fått med meg dette.

      Skjerpings LSK. Synes også informasjonen kunne vært klarere.
      Er det virkelig slik at man må ringe in? Vel da må jeg ut og lade kontantkortet først.


      scages, sesongkort 1995, 2001 og snart 2007.

      Feil, feil, feil.

      Sesongkortsalget har ikke startet ennå, det er kun de som har sesongkort iår (2006) som har gjenkjøpsmulighet. Åpent (ny-)salg begynner 30 okt, og da kun på www.billetluka.no/lsk. Se sak fra lsk.no:



      Last edited by Lillestrøm Kirke; 06.10.2006, 10:17. Begrunnelse: Surr med år
      "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie

      Kommentar

      • scages
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2003
        • 1292

        #83
        Okay. I was in a hurry.

        Da ser jeg frem til online bestilling 30 oktober

        God elg.

        Kommentar

        • 007

          #84
          Jeg har hatt sesongkort på KFL-feltet i mange år, men kan ikke huske at det har vært så økonomisk lønnsomt tidligere.
          Mange mange flere burde nå gjøre som meg.

          At LSK får pengene tidligst mulig, så de har mere penger å handle gode spillere for tidlig, og at jeg slipper å handle billetter i tide og utide, har alltid vært mine hovedgrunner for å kjøpe sesongkort.
          Har alltid misset et par hjemmematcher i løpet av sesongen, så økonomisk var det ikke så lønnsomt som det vil bli nå.

          Jeg har forresten allerede betalt for fornyelse av mitt sesongkort, og oppfordrer alle andre til å også kjøpe det.

          Kommentar

          • RoyVaadal
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2004
            • 4055

            #85
            Jeg oppfordrer alle til å endre signatur og/eller avatar til å promotere sesongkort!

            Både KFL41 og jeg har gjort dette allerede, og flere følger etter...

            (Kjør dette i den viktige spredningsperioden så kan dere ta tilbake den stolte signaturen/avataren når den gode gjerningen er fullført.)
            RoyVaadal.

            Kommentar

            • KFL109
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2003
              • 1958

              #86
              Det bør forøvrig ligge godt an til fortsatt nyrekruttering av Kanari-Fans. Småfugla (16 år og yngre) får innta det stolte feltet for halv pris, altså bare 600 kroner så lenge det kjøpes før jul.

              Vips, 700 (!), kroner spart. Under halv pris - slå den!
              Last edited by KFL109; 12.10.2006, 16:02.
              Vidar Evje

              Kommentar

              • Trondeo
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2005
                • 3062

                #87
                Jeg tok oppfordringen din RoyVaadal.

                Vært en del rot med betalingen min, først fikk jeg barnepris, så fikk jeg ny giro, med voksenpris. Jeg er 16 år nå, blir 17 i desember, men fikk telefon fra en bodø fyr i sta og fikk oppklart i det hele, blir man 17 iløpet av 06 skal man betale voksen, men for de som fikk barnepris selv om de fyller 17 i år, får vel bare slå seg i ro med de 600 de må betale

                Kommentar

                • Ola
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2003
                  • 1651

                  #88
                  Støtter den. Må kjøpe meg sesonkort snart jeg også. Har hatt det de siste 7-8 årene. Det anbefales.

                  Kommentar

                  • RoyVaadal
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2004
                    • 4055

                    #89
                    Angstskjema

                    Jeg har satt opp et mulig angstskjema i forhold til sesongkortsalget:
                    • fram til 15.oktober. Folk med sitteplasssesongkort får angst fordi de ikke har fornyet billetten og de veit at de da vil miste det gode setet sitt, midt på langsida.
                    • 14.november. De første ryktene kommer ut om at det da er solgt såpass mange langsidesitteplasssesongkort at man risikerer å havne langt ute på kanten av langsidene.
                    • 1.desember. Det kommer et rykte om at det er solgt 1000 sesongkort på Kanarifeltet. Samtidig starter spekulasjonene om at det skal innføres seter på Kanarifeltet og at det dermed er utsolgt på feltet allerede. Etter noen dager blir ryktet avkreftet, og folk kan slappe av for en liten stund.
                    • fram til nyttår. Det går opp for en del at sesongkortprisene stiger en god del etter nyttår. Det blir travelt for mange midt opp i julestria.
                    • 11.januar. RB skriver at det er solgt rekordmange sesongkort på Åråsen. Over 5000 har sikra seg sesongkort allerede! Fordeling er 700 VIP, 1200 KFL-feltet, 100 på RB, 3000 på langsidene. Avisen kommer videre med skremselspropaganda om at de beste langsidebillettene er solgt og at Kanarifeltet faktisk kan bli utsolgt. Kapasiteten er visstnok 2100 på Kanarifeltet.
                    • 3.februar. KFL-ledelsen får beskjed fra LSK om at det ikke blir solgt flere enn 1700 sesongkort på Kanarifeltet fordi man må holde av en del plasser. Av ulike grunner. Dermed er det bare 200 plasser igjen. Arild Myklebust og co. mobiliserer hardt og terroriserer store deler av Romerike med sin mobil.
                    • 5.februar. Det meldes at Kanarifeltet er utsolgt. Det blir ikke lagt ut flere sesongkort, men det vil selges litt enkeltkampbilletter for de stakkarane som ventet for lenge. Det er ventet at det blir stor rift om disse plassene, litt avhengig av kamp. Men til storkampene kan det bli svært vanskelig å få billett på Kanarifeltet for de uten sesongkort.
                    • fram til 10.mars. Dette er siste frist for å kjøpe sesongkort, for etter dette starter salget av enkeltkampbilletter. Og som vanlig er det en del somlere som sliter med å rekke fristen.
                    • 11.mars. RB skriver at det er solgt 5800 sesongkort til sesongen 2007.
                    RoyVaadal.

                    Kommentar

                    • woody
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2005
                      • 374

                      #90
                      Jeg tipper 5153 solgte sesongkort før sesongen starter . . .
                      woody

                      Kommentar

                      • Henrik
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2006
                        • 2110

                        #91
                        15. oktober, og jeg har fortsatt ikke fått en giro eller et tilbud om å fornye mine to sesongkort... Svakt.

                        Kommentar

                        • Lillestrøm Kirke
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Oct 2004
                          • 1470

                          #92
                          Hvor mange sesongkort er fonyet, eller hvor få er det igjen (til hvermansen) ?
                          "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie

                          Kommentar

                          • KanariEngel
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • Jun 2006
                            • 154

                            #93
                            Opprinnelig skrevet av Henrik
                            15. oktober, og jeg har fortsatt ikke fått en giro eller et tilbud om å fornye mine to sesongkort... Svakt.
                            Kanskje de venter med deg, til LSK er sikkret RL plass, så kanskje du får 3 RL biletter med på sessongkortet

                            Derfor venter jeg med å melde meg inn
                            Jäg trodda ängarla fanns bara bara i himmalan, jag trodda änglarna fanns bara bara u himmalan, men det var innan jeg møtte mej, nu har jag en ängal her hos mej.

                            Kommentar

                            • iL
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Jan 2004
                              • 10771

                              #94
                              sorry Roy jeg har ingen forhåpninger om angst, så jeg venter til julelønninga før jeg punger ut med sesongkort.
                              Kanarifugla flyr høyt i år!

                              Kommentar

                              • RoyVaadal
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2004
                                • 4055

                                #95
                                Den vanskelige sesongkortlabyrinten på lsk.no

                                Jeg tok en tur til lsk.no for å se hvor enkelt det var å finne informasjon om kjøp av sesongkort for en mulig ny kunde.

                                Toppsaken på lsk.no:
                                Nå starter salget av sesongkort 2007
                                Vi lover mer action og jubel
                                Les mer...

                                <FØRSTE MUSEKLIKK>

                                Ny tekst om LSKs fortreffelighet møter meg, og
                                med liten skrift helt nederst under et par større bilder:
                                se mer info på menyen sesongkort.
                                La meg se. I venstreseidemenyen (lsk.no har også en høyresidemeny)
                                så er det en samlemeny som heter Info.
                                Under Infomenyen ligger Sesongkort.
                                <ANDRE MUSEKLIKK>

                                Ved å klikke på Sesongkort-linken så kom jeg bare til samme sted som jeg sto.
                                Under Sesongkortmenyen ligger det tre undermenyer: Priser, Bestiling og Fordelsprogram.
                                Bestilling er klikkbart
                                <TREDJE MUSEKLIKK>

                                Nå befinner vi oss på en side der det står:
                                Sesongkort kan i år kun bestilles gjennom Itickets, følg vedlagt innstruks
                                Under den ligger vedlegget, dvs. en innskannet brosjyre med tre avsnitt og
                                liten, nesten uleselig skrift. Men med litt konsentrasjon så går det greit nok å lese.
                                For å laste ned hele brosjyren for bedre info, klikk på vedlegget.
                                Vedlegget er ikke klikkbart. Det er derimot ordet "vedlegg".
                                <FJERDE MUSEKLIKK>

                                Vedlegget viser seg å være veldig stort. 12,23 MB.
                                Etter flere forsøk så gir jeg opp. Det tar for lang tid, selv fra mitt høyhastighetsnett her på jobben.
                                Men i informasjonen i det innskannede utdraget, så sto det at nytegning skjer kun på www.billettluka.no/lsk
                                Ikke klikkbart denne gang. Men jeg åpner en ny nettleser og skriver inn teksten manuelt.

                                Da kommer jeg til en oversikt der det foreløbig bare er siste hjemmekampen mot Lyn som er nevnt.
                                Ikke et ord om at sesongkortsalget starter om fire dager.

                                Jeg håper i hvert fall at denne grusome labyrinten er erstattet med en enkel, klikkbar link rett til www.billettluka.no/lsk om fire dager når det åpne salget starter.

                                Vil billettluka.no tåle pågangen som kommer?
                                RoyVaadal.

                                Kommentar

                                • Torolf
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2004
                                  • 9574

                                  #96
                                  Opprinnelig skrevet av RoyVaadal

                                  Vil billettluka.no tåle pågangen som kommer?
                                  Tror det går greit. Litt motstridende informasjon om billetter til Lyn-kampen: "LSK-tilhengere anbefales å kjøpe sine billetter på NOTAR-tribunen (øst), Romerikes Blad-tribunen (syd) og Strømmen Storsenter-tribunen (vest) (man får ikke kjøpt billetter på Strømmen Storsenter)"

                                  Hvorfor anbefale billetter som man ikke får kjøpt?

                                  Kommentar

                                  • KimFL
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Nov 2003
                                    • 1410

                                    #97
                                    Får man kjøpt sesongkort selv om man ikke er medlem? Oppdaget til min store overraskelse, at jeg visstnok ikke har vært medlem denne sesongen :oops:

                                    ....hm...derfor jeg ikke har mottatt Humbug&Kanari på en stund, ja....

                                    Men melder meg snarest inn for neste sesong, hvis det er mulig.


                                    mvh
                                    KimFL

                                    Kommentar

                                    • RoyVaadal
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2004
                                      • 4055

                                      #98
                                      Opprinnelig skrevet av KimFL
                                      Får man kjøpt sesongkort selv om man ikke er medlem? Oppdaget til min store overraskelse, at jeg visstnok ikke har vært medlem denne sesongen
                                      Jeg kan dempe angsten din litt, men bare litt.
                                      Du trenger ikke være medlem noe sted for å kjøpe sesongkort på Åråsen.
                                      Eller kanskje du blei mer skremt?
                                      Salget som starter mandag 30.oktober er et fullstendig åpent salg, til hvem som helst. Uansett alder, kjønn, nasjonalitet, bosted og klubbtilhørighet.
                                      RoyVaadal.

                                      Kommentar

                                      • RoyVaadal
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2004
                                        • 4055

                                        #99
                                        Det åpne salget starter i morgen, kl.12.00 i flg. dagens papir-RB. Foreløbig ikke noe mer info på verken lsk.no eller www.billettluka.no/lsk

                                        De som vil sikre seg gode sitteplasser bør handle raskt.
                                        Med de gode prisene så forventes at flesteparten av de ca. 2000 sittesesongkorta er fornya. Det betyr at mange av de beste sitteplassene på langsidene allerede er kapra. Og det går sikkert ganske mange sitteplass-sesongkort de første timene eller dagene av det åpne salget.

                                        Jeg har ikke sett dagens papir-RB sjølv. Noen som kan gjengi hele ordlyden? Vil det være et nettbasert salg, telefon, oppmøte, soveposeopplegg. Hva?
                                        RoyVaadal.

                                        Kommentar

                                        • gorken
                                          Administrator
                                          • May 2006
                                          • 1483

                                          Er annonse i Søndagens RB:
                                          BESTILL SESONGKORT!
                                          Salgstart 30. oktober kl 12.00!

                                          Med sesongkort er du sikret din favorittplass på alle våre hjemmekamper.
                                          Nysalget skjer kun på www.billettluka.no/lsk
                                          Eller ring 815 11 500.
                                          På lsk.no har det nå også kommet opp link direkte til billettluka.no/lsk fra toppsaken om sesongkort.
                                          I have this condition.

                                          Kommentar

                                          Working...