Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Voksen internett kr.1700/4000-Barn Internett kr.850/4000-Kanari voksen kr.1700/4000-Kanari barn kr.850/4000-
Ifølge prislista er det ingen sesongkort som koster kr 4000. Og hva betyr skråstreken? Er det før og etter nyttår? Jeg slutter ikke å forundre meg over amatørskapen som preger sesongkortsalget. Nå har man hatt flere uker på å forberede dette. Man har attraktive priser og har markedsført sesongkortene godt. Men så avviser man igjen kundene når de kommer til kjøpsprosessen, fordi man gir feilinformasjon og har en elendig internettløsning.
Ringte nummeret som blir annonsert på billettluka.no/lsk (815 11500).
Der kunne de ikke hjelpe meg med sesongkort til KFL-tribunen. De skulle ta kontakt når de fant ut av dette. Jaja...
Der kunne de ikke hjelpe meg med sesongkort til KFL-tribunen. De skulle ta kontakt når de fant ut av dette. Jaja...
Venta du lenge? Har venta i 19min nå.
Faen at de ikke klarer å ha orden på dette.
Hvor lenge ventet du på svar, har nå sittet i 10 min.:evil:
Det er akkurat det resultatet kommer til å bli for mange hvis ikke LSK / Billettluka får fiksa opp i dette rotet snarest mulig.
Og med snarest mulig mener jeg burde vært i orden før 12 i dag.
Venta i rundt 10 minutter. Det virker som om det er en feil med kartet siden det dukker opp feil felt når man holder pekeren over KFL-feltet.
I følge hun jeg snakket med er han som jobber med dette veldig opptatt...
det burde han være...med å fikse dette!
Oppfordrer alle til å sende mail til billettluka.no og be de rette det tekniske. amatørmessig at det skal være sånn. LSK mister kunder, og taper penger. Jeg kommer også til å sende en mail til markedsavdelingen og informere de om feilen. post@billettluka.no
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også. (Arne Scheie)
Kommentar