Sesongkort 2007: Siste mulighet 16.mars
Collapse
X
-
Nå er det ca. 7065 sesongkort igjen i flg. billettluka.no.
Det betyr at det er ca. 2435 solgte sesongkort.
Tempoet på 10 sesongkort per dag holder seg overraskende stabilt.
Jeg klagde på at KFL har svak eller ingen markedsføring av sesongkort blant annet ved å vise til at kfl.no ikke gjør noe stort poeng ut av det. Rønnern svarte med å si at dette helt sikkert ville rette seg etter sesongslutt i Eliteserien. Det skjedde ikke. Sesongkortsaken på kfl.no kan ikke komme stort lenger ned til bunns.
I fjor ble LSK beskyldt for at man skulle tro dem ikke var interessert i å selge sesongkort.
Nå kan man nesten tro at Kanari-Fansen ikke er interessert i at det blir solgt sesongkort.Last edited by RoyVaadal; 11.11.2006, 17:39.RoyVaadal.Kommentar
-
mvh Lsk's nye fysioterapeutKommentar
-
Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Nå er det ca. 7015 sesongkort igjen i flg. billettluka.no.
Det betyr at det er ca. 2485 solgte sesongkort.
Tempoet på sesongkort per dag er synkende. Det lå på ca. 10 per dag, mens det er drøye 6 om dagen i snitt de siste 8 dager.
Det skulle nå være drøye 100 dager igjen til sesongkortsalget er ferdig. Med 6 om dagen i snitt hele den perioden så ender vi på drøye 3000. Det er ynkelig i forhold til det gode tilbudet som gis i år.RoyVaadal.Kommentar
-
Nå er det ca. 7015 sesongkort igjen i flg. billettluka.no.
Det betyr at det er ca. 2485 solgte sesongkort.
Tempoet på sesongkort per dag er synkende. Det lå på ca. 10 per dag, mens det er drøye 6 om dagen i snitt de siste 8 dager.
Det skulle nå være drøye 100 dager igjen til sesongkortsalget er ferdig. Med 6 om dagen i snitt hele den perioden så ender vi på drøye 3000. Det er ynkelig i forhold til det gode tilbudet som gis i år.
Tipper det får en boom rett før jul.Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Sesongkortangst
Jeg kjøpte sesongkort første dagen, men eneste "bevis" er at kontoen min ble trukket 1200 kr. Har ikke fått noen bekreftelse eller liknende.. Holder det virkelig med en bankutskrift? :???:
Når blir kortene sendt ut? Noen som vet?I med og motgang - vi er Lillestrøm!Kommentar
-
-okb!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Nå er det ca. 6975 sesongkort igjen i flg. billettluka.no.
Det betyr at det er ca. 2525 solgte sesongkort.
Tempoet på sesongkort per dag er synkende. Det lå på ca. 6 per dag, mens det er drøye 7 om dagen i snitt de siste 6 dager.
Litt overraskende at tempoet på salget holder seg sånn nogenlunde, og tilgomed stiger bittelitt, selv uten noen form for pushing eller markedsføring. Jeg vil tippe at kfl.no-saken på sesongkort har bidratt sterkt til de ca. 40 solgte sesongkort de siste 6 dager.
Aner jeg et uforløst potensiale som kan ta av hvis Kanari-Fansen virkelig setter i gang sitt apparat?RoyVaadal.Kommentar
-
Ja, man burde pushe som pokker nå før nyttår. Den jobben man legger ned nå, sparer man neste år i form av at det da vil være færre ledige billetter på det åpne markedet.
Noen som har tall på hvor mange sesongkort som har vært solgt de siste årene?Kommentar
-
Kommentar
Kommentar