Sesongkort 2007: Siste mulighet 16.mars

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Speeder
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2006
    • 951

    Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
    Her er jeg enig med deg, Henrik. Og det er nettopp dette jeg frykter. At salget ikke tar seg nok opp det første året og at LSK går tilbake til de gamle prisene. Jeg tror LSK uansett burde prøve samme opplegg neste år. Det tar tid for folk å oppfatte at prispolitikken på sesongkort er totalt endret, og mange skjønner det sikkert først i løpet av sesongen 2007, at de burde hatt sesongkort.

    (Merk at jeg er enig i Henriks innlegg, men med litt justering og tilleggsinfo. Å bruke enig-knappen hadde ikke vært like spennende.)

    Kan det vær noe med att folk faktisk ikke har fått med seg att prisene på enkeltbillett kommer til å stige? Slik at de tror tilbudet er dårligere enn det faktisk er?
    Tore Galgerud

    Kommentar

    • iL
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Jan 2004
      • 10771

      billettluka.no sine sider har svært dårlig støtte for andre browsere ser det ut til. Har nå prøvd å kjøpe, med resultat i at jeg måtte drepe browseren 4 ganger på rad. Gikk så over til IE v.6. som også hang 1 gang før den fungerte neste gang.

      I tillegg tror jeg systemet registrerte alle mine forsøk som kjøp, fordi antall ledige på KFL feltet sank med en 4-5 billetter.
      Kanarifugla flyr høyt i år!

      Kommentar

      • RoyVaadal
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2004
        • 4055

        Opprinnelig skrevet av Speeder
        Kan det vær noe med att folk faktisk ikke har fått med seg att prisene på enkeltbillett kommer til å stige? Slik at de tror tilbudet er dårligere enn det faktisk er?
        Jeg tror helt klart at du er inne på noe. Personlig har jeg ikke likt denne vinklinga på det hele, men kanskje litt skremselspropaganda rundt de økte enkelbillettprisene vil hjelpe sesongkortsalget.
        RoyVaadal.

        Kommentar

        • toten
          Medlem
          Møteplager
          • Aug 2005
          • 91

          Fikk en mail fra LSK i dag der dem sier att det er solgt over 3000 seter, som dem kaller d.

          Kommentar

          • Henrik
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2006
            • 2110

            Opprinnelig skrevet av toten
            Fikk en mail fra LSK i dag der dem sier att det er solgt over 3000 seter, som dem kaller d.
            De sa vel ikke om dette var inkludert eller ekskludert VIP-plassene?

            Kommentar

            • gamle-perta
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2004
              • 2418

              Opprinnelig skrevet av Henrik
              De sa vel ikke om dette var inkludert eller ekskludert VIP-plassene?

              Jeg tolker det helt klart som de er inkludert. Særlig når man bruker formuleringen som mer enn 3000 seter er solgt.

              Mvh
              Gammer´n
              Mvh
              Gammer´n (Per T)

              Kommentar

              • iL
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Jan 2004
                • 10771

                Våre tall inkluderer også 700 VIP plasser, men alikevel er vi langtfra over 3000 solgte.
                Kanarifugla flyr høyt i år!

                Kommentar

                • toten
                  Medlem
                  Møteplager
                  • Aug 2005
                  • 91


                  Etter to imponerende kamper av LSK mot FC København, er det nå duket for gruppefinale mellom oss og Brøndby på Åråsen torsdag 07. desember kl. 18:55. Som del av vår nye interaktive tjeneste og eksklusivt for deg, kommer vi med et tilbud til kampen. Kjøp 2 voksenbilletter til kr. 100,-, eller 4 stk. til kr. 200,-. Alt du trenger å gjøre er å skrive ut denne mail, gå til Sportshuset i Lillestrøm og vise utskriften, betal beløpet og få billettene i hende.

                  Velkommen til storkamp på torsdag!



                  Husk Sesongkort 2007! Tilbudet og salget er bedre enn noen gang tidligere. Status pr. 5. desember 2006 er at over 3.000 seter allerede er tatt! Bedre julegave finnes ikke, så gå inn på linken under og bestill det en ekte supportere MÅ ha!

                  http://www.billettluka.no/LSKsesongkort


                  Med vennlig hilsen
                  Lillestrøm Sportsklubb AS

                  Kommentar

                  • Ballkunstneren
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2006
                    • 780

                    Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
                    Det betyr at 8800 vanlige sesongkort er tilgjengelige.
                    hvis dette er tilfellet og vi ser på gjennomsnittet denne sesongen så er det ganske fullt på hjemmetribunene i hvertfall... Da kommer spørsmålet opp igjen skal Lillestrøm Utvide litt?

                    Kommentar

                    • RoyVaadal
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2004
                      • 4055

                      Opprinnelig skrevet av iL
                      Våre tall inkluderer også 700 VIP plasser, men alikevel er vi langtfra over 3000 solgte.
                      Jeg har regnet inn at de 700 VIP-plassene er solgt. Jeg har også gått ut fra at de 700 VIP-plassene er med i den totale tilskuerkapasiteten på 11650. Derimot har jeg antatt at 300 presse/frikort o.l er holdt utenfor salget og at de samtidig ikke teller med i sesongkorttallet. La oss telle med de også. Da kommer vi 300 høyere. Og med den siste oppdaterte statusen så er det i så fall solgt 2965 billetter. Så da nærmer vi oss veldig. Kanskje det er noen som har vært litt tidlig ute med over-3000-tallene?
                      RoyVaadal.

                      Kommentar

                      • RoyVaadal
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2004
                        • 4055

                        Sesongkortsalget er i ferd med å eksplodere nå før jul.

                        Sesongkortsalget er i ferd med å eksplodere nå før jul.
                        Det er solgt 27 kort de siste tre dager!

                        Vi har ikke registrert mer enn ca. 10 kort per dag tidligere.

                        Kanskje vi får et kanonsalg i et par uker nå?
                        RoyVaadal.

                        Kommentar

                        • iL
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Jan 2004
                          • 10771

                          Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
                          Sesongkortsalget er i ferd med å eksplodere nå før jul.
                          Det er solgt 27 kort de siste tre dager!

                          Vi har ikke registrert mer enn ca. 10 kort per dag tidligere.

                          Kanskje vi får et kanonsalg i et par uker nå?
                          seff, det er jo tid for julegaver.
                          Kanarifugla flyr høyt i år!

                          Kommentar

                          • gamle-perta
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2004
                            • 2418

                            Bare så synd LSK ikke reklamerte for sesongkortene i de to første RL-kampene....
                            Mot Brøndby ble det i alle fall sagt over høytaleren et par ganger, og dessuten delt ut en flyer...

                            mvh
                            Gammer´n - som skal pese sesongkort i sitt lille nettverk på ca 100 personer
                            Mvh
                            Gammer´n (Per T)

                            Kommentar

                            • RoyVaadal
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2004
                              • 4055

                              Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                              Gammer´n - som skal pese sesongkort i sitt lille nettverk på ca 100 personer
                              Bare 100!? Er du viggo venneløs?

                              Jeg skal pushe sesongkort til 600, men da snakker vi bare om de aller nærmeste vennene mine.
                              RoyVaadal.

                              Kommentar

                              • André
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Oct 2006
                                • 419

                                er man barn om man t.o.m 16 år eller til 16år ?
                                Your life
                                A game
                                turn it up, turn it up!

                                Kommentar

                                • frodekippe
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Aug 2005
                                  • 480

                                  Kom igjen nå da...

                                  Hvem får ikke en presang tikl ca 1000 kr til jul?

                                  Hvis du sliter med å legge ut 1200 kroner på en gang, så be da mutter og fatter, onkel og tante, søster og bror eller en gammel onkel i Amerika en av de kjøpe det du aller helst ønsker deg til JUL...

                                  "Nemlig inngang på alle LSK's hjemmekamper via et Sesongkort."

                                  Be de bestille, eller om du bestiller det sjøl, og får igjen penger av familien til dette...

                                  Det kan lett ligge under juletreet. Det tar ikke skade av å ligge der, samt; du trenger det ikke enda, uansett. Ikke før mandag den 9/4-2007 (LSK - FFK, klokken 18:00)


                                  BRUK JULA NÅ TIL Å SKAFFE DEG SESONGKORT.

                                  VI KAN IKKE STÅ Å SE PÅ DET SESONGKORT-SALGET VI HADDE I FJOR...

                                  Gjør som "Nordlie"-Lindahl og mange andre på feltet og på sitta'n:


                                  LA SESONGKORTET BLI EN JULEPRESANG TIL DEG FRA FAMILIEN!!!!!!!


                                  Ta utfordringen og be om din rettmessige julepresang, og slepp den hælvetes køen du må stå i hver forbanna søndag. DET ER HAT!!!!!!

                                  VIS KLUBBEN I VÅRE HJERTER DEN HONNØREN, OG VIS AT OGSÅ VI PÅ ROMERIKE VET HVORDAN OG HVA ET SESONGKORT ER FOR NOE....

                                  Venter spent på flere positive innlegg fra Fugler som har bestilt, og gjerne da før jul.

                                  DA SPARER DU PENGER!!!!!!
                                  Last edited by frodekippe; 07.12.2006, 23:16. Begrunnelse: Ønsket ett tillegg
                                  FUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD

                                  Bjørn Lindahl

                                  Kommentar

                                  • iL
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Jan 2004
                                    • 10771

                                    Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
                                    Jeg har regnet inn at de 700 VIP-plassene er solgt. Jeg har også gått ut fra at de 700 VIP-plassene er med i den totale tilskuerkapasiteten på 11650. Derimot har jeg antatt at 300 presse/frikort o.l er holdt utenfor salget og at de samtidig ikke teller med i sesongkorttallet. La oss telle med de også. Da kommer vi 300 høyere. Og med den siste oppdaterte statusen så er det i så fall solgt 2965 billetter. Så da nærmer vi oss veldig. Kanskje det er noen som har vært litt tidlig ute med over-3000-tallene?
                                    jada Roy, hvis du hadde lest sida jeg linka til, ser du at vi (jeg) har tatt høyde for det i fotnoten.
                                    Kanarifugla flyr høyt i år!

                                    Kommentar

                                    • RoyVaadal
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2004
                                      • 4055

                                      Opprinnelig skrevet av iL
                                      jada Roy, hvis du hadde lest sida jeg linka til, ser du at vi (jeg) har tatt høyde for det i fotnoten.
                                      I grunn så har du bare adoptert tellemetoden min og kunne jo da med fordel linket direkte til mitt originalinnlegg fra Kanaripedia. (Jada, jeg leste sida du linka til)

                                      Nå veit jeg ikke hva du sikter til med "tatt høyde for". Hvis det er VIP-plassene på 700. Så er de regnet med i regnestykket, ja.
                                      Men siden LSK opererer med så høye tall, så bør vi vel vurdere å ta inn de 300 (presse etc) også i anslaget, selv om det er litt tvilsomt. Da kommer vi 300 høyere enn vi har gjort ved alle tidligere målinger.
                                      RoyVaadal.

                                      Kommentar

                                      • iL
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Jan 2004
                                        • 10771

                                        Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
                                        I grunn så har du bare adoptert tellemetoden min og kunne jo da med fordel linket direkte til mitt originalinnlegg fra Kanaripedia. (Jada, jeg leste sida du linka til)

                                        Nå veit jeg ikke hva du sikter til med "tatt høyde for". Hvis det er VIP-plassene på 700. Så er de regnet med i regnestykket, ja.
                                        Men siden LSK opererer med så høye tall, så bør vi vel vurdere å ta inn de 300 (presse etc) også i anslaget, selv om det er litt tvilsomt. Da kommer vi 300 høyere enn vi har gjort ved alle tidligere målinger.
                                        For det første: KanariPedia er ikke min, eller Glenn sin, eller noen sin. Den er alle sin. Det er åpent for ALLE å redigere.
                                        Så hvis du vil ha link hit, gjør det da vel?

                                        Desuten kan du ikke ha lest veldig nøye?

                                        Vi antar at kapasiteten til Åråsen er 11650, 1850 går bort (bortesvingen), mens 300 holdes av til presse etc.. Vi antar også at 700 VIP plasser allerede er solgte.
                                        Kanarifugla flyr høyt i år!

                                        Kommentar

                                        • RoyVaadal
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2004
                                          • 4055

                                          Opprinnelig skrevet av iL
                                          For det første: KanariPedia er ikke min, eller Glenn sin, eller noen sin. Den er alle sin. Det er åpent for ALLE å redigere.
                                          Så hvis du vil ha link hit, gjør det da vel?
                                          Å bruke kildehenvisninger er forfatters eget ansvar. Å stjele/gjenbruke andres materiale er i mange tilfeller greit, men en kildehenvisning er på sin plass.


                                          Desuten kan du ikke ha lest veldig nøye?
                                          Joda. Jeg har fått med meg det om de 300. For øvrig er det litt uklart hvordan de 300 spiller inn på totaltallet. Men det må jo jeg ta på min kappe. For dette er jo tatt fra mitt originalinnlegg.

                                          Formelen for å beregne totalt salgstall:

                                          Solgte ses.kort = 11650 - Bill.lukas gjenværende - 300(presse etc.) - 1850(bortetribunen).

                                          Med andre ord behandler vi de 300 for presse, etc. som holdt av, men ikke-solgte sesongkort, mens vi regner de 700 VIP-plassen som holdt av, men solgte.

                                          Mitt forslag er nå å regne de 300(presse etc)-plassene som solgte, til forskjell fra tidligere regnestykker. Har du fått med deg det, iL? Og har du evt. en mening om det?
                                          RoyVaadal.

                                          Kommentar

                                          Working...